2017-03-31, 13:10
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Nu är du ute och cyklar i rosa pyjamas. Direkta skatter på arbete (inkomstskatt) var 561,4 miljarder kronor år 2015:

http://www.ekonomifakta.se/Fakta/Offentlig-ekonomi/Statsbudget/Statsbudgetens-inkomster/

fan va dum jag känner mig.... tack för rättelse, låter den stå kvar som påminnelse
Citera
2017-03-31, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Det handlar om enstaka stollar, ofta på låg nivå, t ex kommunalpolitiker. Det har aldrig varit särskilt vanligt inom s att älska Lenin, Stalin eller Pol Pot, oavsett vad Timbro och diverse högertidskrifter säger. Inte ens vpk var speciellt prosovjetiskt på 70-80-talen.
Birgitta Dahl var väl knappats på låg nivå?
Hon skickade gratulationer till Pol Pot...
Citera
2017-03-31, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
fan va dum jag känner mig.... tack för rättelse, låter den stå kvar som påminnelse
Här finns landets skatteintäkter samlade, för den som orkar läsa
http://www.ekonomifakta.se/Fakta/Skatter/Skattetryck/Skatteintakter-per-skatt/
Citera
2017-03-31, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaqxswc
Birgitta Dahl var väl knappats på låg nivå?
Hon skickade gratulationer till Pol Pot...

Hon är ett undantag. Dessutom gällde gratulationerna väl mest att kriget nu var över, inte Pol Pots gärningar (de låg ännu i framtiden).
Citera
2017-03-31, 13:30
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaqxswc
Här finns landets skatteintäkter samlade, för den som orkar läsa
http://www.ekonomifakta.se/Fakta/Skatter/Skattetryck/Skatteintakter-per-skatt/

Det kan ha varit den här siffran jag fick presenterad: "Statlig inkomstskatt 56,8"
Citera
2017-03-31, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Nej du får allt presentera en trovärdig källa som styrker ditt påstående att alla ensamkommande flyktingbarn är vuxna.
Du måste förstå att det inte är av primär betydelse för dessa kvinnor, det viktiga är att dom är knullbara.
Lagligt sett är det 15 år men för batikhäxor är ålder egalt.
Citera
2017-03-31, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
Alltså, jag bara måste lyfta fram den här guldklimpen ur artikeln som länkades:
Citat:
Precis kl 21.50 när planet mot Afghanistan ska lyfta sätter sig alla som protesterar ned på golvet mitt i vänthallen. Så sjunger de "I natt jag drömde".
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanSpaceman3

Varför finns aldrig sånt här på YouTube? I staterna filmas alltid idioterna noggrant och det läggs ut direkt på Rekt och dylika kanaler så man kan njuta om och om igen. Det är vi dåliga på här.
Det kan ju ha vara så att några vanliga svenskar tog ansvar, hindrade att det filmades, kanske polisen.
No pics, it didn't happen.
Citera
2017-03-31, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Det var en debatt hos trollfabriken SVT mellan någon sosse och en ond VPK häxa.
Såg slutet på det.
Häxan hade mage att referera till Astrid Lindgren
--Det är i ett sånt här läge det definieras om man är en människa eller bara en liten lort.

Knappast troligt att Emils mamma i Katthult, eller Emy Storm som senare spelade henne på film, skulle ta in en luffare, piffa upp honom och starta en kärleksrelation.
Citera
2017-03-31, 14:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eva88
Såg slutet på det.
Häxan hade mage att referera till Astrid Lindgren
--Det är i ett sånt här läge det definieras om man är en människa eller bara en liten lort.

Knappast troligt att Emils mamma i Katthult, eller Emy Storm som senare spelade henne på film, skulle ta in en luffare, piffa upp honom och starta en kärleksrelation.

Vad förväntar du dej av ett parti som har mördat Kiruna Svenskar och sedan begått mord på ca 100 miljoner människor. VPK är en skam i Svenska riksdag. Nu vill släppa in en massa kriminella element i Sverige dom onda marxisterna.
Citera
2017-03-31, 14:03
Medlem
Det har nämnts en del om att dessa kvinnor känner sig övergivna av sina egna barn.
Vid det här laget är dom övergivna av sina barn.
Det kan kännas konstigt att ens gamla mamma har ett sexliv och hånglar öppet med nån som inte är ens pappa.
Men såhär sjukt, så sjukt får det helt enkelt inte bli.
Citera
2017-03-31, 14:15
Medlem
Det är ju tur för batiktanterna att dom likt forna tiders horbockar inte behöver föda barn.

Horbockar var föraktade i alla samhällsklasser.
Ingen man diskvalificerades heller så, föraktades så, som han som inte tog på sig sitt faderskap.
Överklassen blundade gärna för män som tog för sig av lägre klassers kvinnor.

När Moa Martinsson i egenskap av välrenommerad författare bjöds in till förnäma tillställningar tog hon tillfället i akt och fällde dräpande kommentarer om att det fanns barn som avlats av den och den mannen i sällskapet.
Batiktanterna behöver inte frukta såna pinsamheter.

Man måste dra slutsatsen att batikhäxorna är bättre på att knulla och komma undan än historiens mest ökända horbockar.
Citera
2017-03-31, 14:36
Medlem
Jadulillalurings avatar
Fanns det inte nån knapp/pin på 80-talet i form av en stor hand som det stod "RÖR INTE MIN KOMPIS" på. Dom rynkiga gamla kvinnorna som motsätter sig alla utvisningar av ensamkommande "barn" (män) borde trycka upp en ny sån knapp/pin och bära, där det står "RÖR INTE MITT PÖK".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in