2017-03-29, 13:34
Medlem
Ska alla afgar utvisas ? Eller har dessa begått brott?

Ja. Jag vet att det står 20 nu, Men jag menar ska alla ut inom snar framtid ?

Jag bryr mej inte, bara undrar.
Citera
2017-03-29, 13:36
Medlem
Pungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Dessa batiktanter visar hur känslor och impulsstyrt det kan bli när kvinnor får bestämma för mycket. - Alla kulturer där kvinnorna fått bestämma har faktiskt utrotats. - Därför finns det inga matriarkat idag.

Helt sant.

Feminister har någon slags ide om att kastrera de egna männen för att bekämpa en "maktordning". Det enda som händer är att män från andra kulturer övertar rollen.

Det är lite som att ett barn tror sig kunna bli vuxen genom att få sina föräldrar i fängelse. Visst är det teoretiskt möjligt. Men det betyder inte att barnet får bestämma över sig själv. Istället kommer nya vuxna ta över som förmyndare.
Citera
2017-03-29, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Jag känner hur orken tryter, när jag ser idiotinlägg som ditt.

Du har även fel i sak (inte bara i dina känslor). Det finns matriarkat i dag på jorden. De är dock inga stora massinvandringsländer.

Edit: Leve Le Pen, Petry och May.

Intressant. Var då?

Själv kan jag komma på ex Drottning Victoria och nån kejsarinna av Kina men dessa "tog över" ett system bara. - Var finns det egentliga fungerande martiarkat idag? Stefan Östrogen försöker ju iofs införa ett hemkokt Södermalmskt matriarkat och vi ser ju alla hur otroligt bra det går.
Citera
2017-03-29, 13:38
Medlem
Citat:
Dessa batiktanter visar hur känslor och impulsstyrt det kan bli när kvinnor får bestämma för mycket. - Alla kulturer där kvinnorna fått bestämma har faktiskt utrotats. - Därför finns det inga matriarkat idag. Ingenstans på hela jorden.

Antropologer och psykologer borde studera dessa östrogensvajande och skendräktiga kvinnor. Jag fattar inte varför andra kvinnor med lite mer sunt förnuft reagerar mot dessa hormonstyrt vansinniga tanter.

Hela vår invandringspolitik osar av svajande östrogen och det är fatalt.

Den här tråden är då ett under av intelligens och kunniga analyser.

Det har aldrig fallit någon enda person in att det kanske är en form av pervers sadism (ej sexuell) att locka unga människor från hela världen med ett stort fett Welcome till den stora humanitära stormakten. Här är ni alla sååå välkomna. Låta dem leva här etablera sig här under flera år och sedan tja slänga ut dem?
Till Kabul där de flesta aldrig satt sin fot.

Apropå sex så lär man nog ha en mycket märklig läggning om man går igång på traumatiserade
17- 18 åringar (majoriteten ligger i det spannet). Som dessutom har en rad fysiska skador av
tortyrliknande art efter de där mysiga resorna tillsammans med de trevliga människosmugglarna.
Inte direkt superattraktivt. Varken för batiktanter eller någon annan.

Vore lite, lite smartare om ni la skulden där den hör hemma. Och det är varken på tanterna eller
ungdomarna. Den enda kopplingen till sexualitet i det här ämnet är. Sadism. Dock ej sexuell utan
Politisk Sadism.
Citera
2017-03-29, 13:43
Medlem
KeithRichardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Under 2015-16 återvände 241 ensamkommande (från alla aktuella länder) frivilligt efter att ha fått negativt besked
Sorry, detta tal gällde enbart 2016. Om man räknar med dem från 2015 blir det totalt 333 som återvänt frivilligt. (Högst sannolikt med ett återvändandebidrag på 30.000 kr per person.)
Senast redigerad av KeithRichards 2017-03-29 kl. 13:51.
Citera
2017-03-29, 13:47
Medlem
PrisonMikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemKom
Apropå sex så lär man nog ha en mycket märklig läggning om man går igång på traumatiserade
17- 18 åringar (majoriteten ligger i det spannet). Som dessutom har en rad fysiska skador av
tortyrliknande art efter de där mysiga resorna tillsammans med de trevliga människosmugglarna.
Tortyrskador? Vilken planet lever du på! Traumatiserade? En del har säkert vissa trauman men många har inte haft en hemsk resa, kom ihåg att de flesta kommer från ganska bemedlade familjer som har kontakter och kan hosta upp 10 000 dollar för resan. Inte så att de smugglas i trånga hemliga lastutrymmen på båtar och bilar eller tvingas gå tiotals eller hundratals mil. De körs till gränsen mot EU och därefter väntar organiserad båtfärd eller vandring över gränsen. Vissa reser på landsmäns EU-pass och tar därför flyget. Vi vet detta eftersom vissa anmäler sig redan på Arlanda.
Citat:
Vore lite, lite smartare om ni la skulden där den hör hemma. Och det är varken på tanterna eller
ungdomarna. Den enda kopplingen till sexualitet i det här ämnet är. Sadism. Dock ej sexuell utan
Politisk Sadism.
Med tanke på alla skandaler som kommit fram om snälla batiktanter som knullar ensamkommande och med tanke på hur gigantiskt mörkertalet är så kan vi lugnt konstatera att en väsentlig andel av batikhäxorna delvis har sexuella motiv. Naturligtvis förenas de alla av ett drogberoende, godhetsknark.
Citera
2017-03-29, 13:52
Medlem
Returpappers avatar
Citat:

Det har aldrig fallit någon enda person in att det kanske är en form av pervers sadism (ej sexuell) att locka unga människor från hela världen med ett stort fett Welcome till den stora humanitära stormakten. Här är ni alla sååå välkomna. Låta dem leva här etablera sig här under flera år och sedan tja slänga ut dem?

Politisk Sadism.

Man kan säkert göra antagandet att de som skickades till Kabul är ifrån Afghanistan eller har nära släktingar där. Iranierbarnen borde tas om hand av Iran. Hasarer och perser är besläktade och är Shia muslimer. När svetsaren var i Teheran borde han tagit upp med mullorna att kusinerna från Afghanistan ska få återvända dit.
Kanske han skulle sockrat budet men att utbilda dem till bilmekaniker, så de kan ta hand om alla Scania lastbilar han var där för att sälja.
Citera
2017-03-29, 13:54
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Intressant. Var då?

Själv kan jag komma på ex Drottning Victoria och nån kejsarinna av Kina men dessa "tog över" ett system bara. - Var finns det egentliga fungerande martiarkat idag? Stefan Östrogen försöker ju iofs införa ett hemkokt Södermalmskt matriarkat och vi ser ju alla hur otroligt bra det går.

Nej, ett kvinnligt överhuvud i ett patriarkat gör inte ett land till ett matriarkat. Du är kolossalt obildad (faktiskt) om det är de enda kvinnliga regenterna du känner till.

De matriarkat jag rakt av känner till är det utanför Guinea Bissau, ett på en ögrupp utanför Brasilien och möjligen ett annekterat av Kina. Google var inte riktigt min vän, men du kan läsa vidare om fler här:

http://www.matriarchiv.ch/?page_id=34&lang=en

Ökenreligionerna förstörde våra samhällen.
Citera
2017-03-29, 13:57
Medlem
Pungs avatar
Citat:

Politisk Sadism.

Varför har svenne detta tvångsbehov av att alltid vilja lägga skulden på något annat än själva personen som gjort? Varför får svenne alltid dessutom det här självbelåtna tonfallet när de uppmanar till detta, som om de kommit på något helt unikt och banbrytande?

Självklart ska skulden läggas på den afganska männen som låtsas vara barn. Det är ynkliga fegisar som lämnar kvinnor och barn åt sitt öde i ett land som behöver män. Själva orsaken till att IS kunnat expandera och massvåldta så länge är för att många män inte reagerade på terrorn genom att rycka ut och driva den tilllbaka, utan istället bara såg det som en chans att få flytta till Europa.

De har bevisligen ljugit om sitt skyddsbehov och sin ålder. Det är därför de skickas tillbaka. De har alltså medvetetet försökt bluffa och utnyttja andras lidande för att själva få bli försörjda på bekostnad av arbetande européer.

Varför skulle man inte kunna lägga skulden på dem?

Att man kan "förstå" deras motiv gör det inte ursäktligt. Jag kan förstå motivet för en rånare också. Det är jättebegripligt. Alla vill ha pengar. Man straffar inte rånare för att de vill ha pengar. Utan för att de tar pengarna av andra.

Jag har inget emot att folk vill ha ett bättre liv. Däremot att de försöker skaffa detta genom att ljuga för att leva på min bekostnad.

Givetvis är det fel på det svenska systemet som gör detta möjligt. Men felet är just att systemet inte skuldbelägger de som ljuger och utnyttjar oss.

Ditt resonemang är lika motsägelsefullt som att säga "vi ska inte straffa våldtäktsmännen, de våldtar ju bara för att de inte får några straff"
Citera
2017-03-29, 13:59
Medlem
Returpappers avatar
Ja batiktanterna... de behövd få visa känslor, gråta hata och förbanna. Hysteriska kvinnor hör historien till, antagligen sedan tidernas begynnelse. Det har funnits gråterskor i antiken och suffragetterna är ungefär som dem vi ser nu. De kämpar för en sak i ett samhälle som inte går fram hårdhänt för då skulle fenomenet inte finnas.

Man kan säga att gränsen går i samhällen typ Tensta där Nalin Pekgul inte längre går på kafé och träffar sina väninnor. Männens tryck och förtyck är för starkt.

Tanterna kan vara väldigt glada att Sverige huvudsakligen styrs sekulärt så de har möjlighet att leva ut sina annars förkrympta känsloliv.
Senast redigerad av Returpapper 2017-03-29 kl. 14:31.
Citera
2017-03-29, 14:06
Medlem
En afghan skriver en sniff historia

http://vistarinteut.org/forlat-jag-kunde-inte-radda-er-fran-utvisning/

Citat:
I söndags kväll den 26 mars fick jag ett sms från min kompis, som satt i migrationsverkets förvar i Kållered, Göteborg. Han skrev att 14 personer skulle deporteras till Afghanistan på tisdagen och att han var en av dem. Han var jätteledsen och sa att han inte ville återvända till ”helvetet” – ett land där man ständigt behöver frukta Talibaner, IS, självmordsbombare och våldtäkter m.m. Han bad mig hjälpa honom. Jag sa till honom att de inte skulle oroa sig, att vi skulle hjälpa dem, att vi var jättemånga som kämpade för dem.

Citat:
På måndagen när jag var i skolan bröt jag ihop och var tvungen att lämna klassrummet för att gråta. Mina lärare tröstade mig och sa att jag inte kunde kämpa för alla, att jag behövde ta hand om mig själv. Men jag sa att det är mitt hjärta, jag kan inte bara tänka på mig själv, jag tänker på alla. Jag ville väldigt gärna åka till demonstrationen utanför förvaret. Men tågresan kostar 174 kr och som asylsökande var jag tvungen att säga till mina vänner att jag inte hade råd

bla bla bla och åter blaaaa.....

Citat:
För det måste bli en förändring. Annars är det jag som sitter i bussen nästa gång. Vi står inte ut men vi slutar aldrig kämpa. Amnesti nu!

ORKA !!!

Javisst Ahmad (Mohajer) Rahimi, det måste bli en förändring, polisen måste snabba på med dessa utvisningar, hoppas det blir du och flera 100 till nästa gång. Ta med era kära tanter också så vi blir av med dem.
Afghanistan behöver er, ha det bra och adjö.

#Vistårintehellerut
Citera
2017-03-29, 14:06
Medlem
Jag har en bättre ide till syssla för dessa kvinnor.
Hörde att de var en biståndsarbetare i Kongo kort. Åk ner dit vet ja!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in