2017-03-23, 12:12
Medlem
Fråga tillBickan:

Vittnet som det talades om några sidor bak i tråden som skulle ha sätt vad som hände Helena (Prinzezzan hade fått info om det) är det något som du känner till?
Citera
2017-03-23, 21:09
Medlem
Bickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exsist
Även om BW talade med H utanför stadt och hade bil så behöver det inte betyda att han erbjöd H skjuts. Hon talade om att hon skulle promenera hem ändå.

Strax efter ändrar sej Helena och följer med PU och åker med honom.
Är det så ni menar är det mest troliga?

Vi kan bara svara för oss själva.
Det är väl inte ens med säkerhet så att HA åkte med någon hem.
HA kan mycket väl ha gått hela vägen. ( Om det nu var hem hon gick ).
Citera
2017-03-23, 21:13
Medlem
Bickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tikimon
Fråga tillBickan:

Vittnet som det talades om några sidor bak i tråden som skulle ha sätt vad som hände Helena (Prinzezzan hade fått info om det) är det något som du känner till?

Nej.
Citera
2017-03-26, 11:56
Medlem
Jag skulle vilja vädja till Peter Krämer att komma tillbaka till tråden.
Citera
2017-03-26, 22:16
Medlem
Det finns de kriminalare som säger att offer och GM är nästan alltid bästa vänner.......
Citera
2017-03-26, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henis
Det finns de kriminalare som säger att offer och GM är nästan alltid bästa vänner.......

Och då ställer jag mig nyfiket frågades vem var HA:s bästa vän?

Anton
Citera
2017-03-27, 06:46
Medlem
TheExterminators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperAnton80

Anton

Under tiden PR och UA bodde ihop var dom hennes bästa vänner sågs alltid tillsammans och det är bekräftat men efter början på 92 så vet jag inte.
Citera
2017-03-28, 23:27
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperAnton80

Anton

UA....
Citera
2017-03-29, 09:22
Medlem
Jag ställde den här frågan som en hypotes. Men det ligger en stor del fakta i påståendet. Ofta krävs en nära relation för att utlösa en så kraftig händelse som ett mord.
Vem var Helenas bäste vän ? När ni skriver att UA och hennes pojkvän nästan alltid var med Helena låter det lite konstigt. Hon borde väl haft egna vänner. Hon ser dessutom ganska skran ut på en del bilder. Kan hon haft sk. ätproblem ?
Citera
2017-03-29, 14:41
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henis
Jag ställde den här frågan som en hypotes. Men det ligger en stor del fakta i påståendet. Ofta krävs en nära relation för att utlösa en så kraftig händelse som ett mord.
Vem var Helenas bäste vän ? När ni skriver att UA och hennes pojkvän nästan alltid var med Helena låter det lite konstigt. Hon borde väl haft egna vänner. Hon ser dessutom ganska skran ut på en del bilder. Kan hon haft sk. ätproblem ?

Under tiden syster U var tillsammans med PR ska de tre ha tillbringat en hel del tid ihop, umgåtts och gjort en hel del saker tillsammans. Naturligtvis hade Helena "egna" kompisar också. Men det finns ingen anledning att hänga ut deras namn här i tråden, tycker jag. I det här fallet tycker jag att det skulle vara ganska så långsökt att någon av de tjejerna skulle ligga bakom Helenas försvinnande. Finns ingenting som tyder på det.

Skran?

Har inte hört någonting om några ev. ätstörningar, om det är det du avser med "sk. ätproblem". Och även OM hon mot förmodan skulle ha haft det, vad skulle det ha haft för relevans för hennes försvinnande? (Eftersom du tar upp det i en fråga.)
Citera
2017-03-29, 19:18
Medlem
Greenskys avatar
Tycker själv tråden gett resultat, och kan knappast ge mer. Bra jobbat till alla er som engagerat sig!
Känns som vi gjort allt vi kan! Det har vi gjort också!

Skall fallet lösa sig 100% krävs det 100% insats från polisen vilket känns orealistiskt +en massa annat. . Näpp! Glöm skiten.

Livet går vidare!
Citera
2017-03-29, 19:44
Medlem
Bickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greensky
Tycker själv tråden gett resultat, och kan knappast ge mer. Bra jobbat till alla er som engagerat sig!
Känns som vi gjort allt vi kan! Det har vi gjort också!

Skall fallet lösa sig 100% krävs det 100% insats från polisen vilket känns orealistiskt +en massa annat. . Näpp! Glöm skiten.

Livet går vidare!
Våran fetning.

Nej inte för HA, hennes liv tog slut natten den 14 / 6 1992 !
Vi har inte tänkt glömma skiten ! ( Som du så osedvanligt osmakligt valt att formulera dig ).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in