2017-03-16, 16:25
Medlem
Jeltzins avatar
Säg att en person skulle vilja köpa hem t.ex. ett vapen/droger/annat illegalt och beställer detta till sin hemadress. Är det inte en avsevärd risk om tullen kikar i paketet att denne kan åka dit då adressen står på paketet? Eller är detta helt enkelt för svaga bevis för att kunna yrka på brott för den illagala varan?
Citera
2017-03-18, 17:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av musttomte
http://2ogmrlfzdthnwkez.onion/ facebook hacker och en stor dos av sajter http://udsmewv45lunzoo4.onion

Edit: Pistoler - http://2kka4f23pcxgqkpv.onion/

Tack för länkarna.

mvh
dongbong
Senast redigerad av dongbong 2017-03-18 kl. 17:54.
Citera
2017-03-21, 09:07
Medlem
Facebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleerboy1
Vad kan man göra för skoj med den?
Koppla in sig på canbus systemet och via en laptop styra bilens funktioner.
Citera
2017-03-22, 21:11
Medlem
Det var typ i höstas jag beställde någon form av fentanyl 10g för 1000kr och det var hur bra som helst. Räckte med en 0.1 -0.2 för eb var missbrukare. Nu har jag inte hängt med i svängarna vad gäller fenanylanaloger utan eftersträvar ett pekande fingår åt rätt riktning, vilka analoger är billigast och bäst just nu. Kom ihåg.en vendor som hette något med muther fucking shit.
Citera
2017-03-24, 13:14
Medlem
Fått upp ögonen för Eurosedlar på Darknet! Det lockar mig, är det någon som har erfarenhet av att omsätta dessa sedlar? Generella tips mottages, moralkärringar undanbedes! Är väl medveten om riskerna.
Citera
2017-03-25, 23:24
Medlem
Flickpojkens avatar
Hur ser ni på VPN då? har de några fördelar förutom att internet operatören inte kan se om man använder Tor? Eller räcker de med Tor och Tails?
Citera
2017-03-25, 23:29
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken
Hur ser ni på VPN då? har de några fördelar förutom att internet operatören inte kan se om man använder Tor? Eller räcker de med Tor och Tails?
Med VPN går det att ladda ner torrents utan att det är sjukt segt
Vissa sidor blockerar Tor nodes, men jag har aldrig mött på en sida som blockerar AzireVPN. Flashback har ju i praktiken blockerat Tor exit nodes som inte är svenska.
Gäller för alla program, medan Tor bara gäller specifika program om man nu inte kör Whonix eller Tails

Fördelen med Tor är ju att det är mer anonymt, speciellt om man använder Whonix eller Tails. Gratis är det ju också.
Citera
2017-03-25, 23:54
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Vissa sidor blockerar Tor nodes, men jag har aldrig mött på en sida som blockerar AzireVPN. Flashback har ju i praktiken blockerat Tor exit nodes som inte är svenska.
Gäller för alla program, medan Tor bara gäller specifika program om man nu inte kör Whonix eller Tails

Fördelen med Tor är ju att det är mer anonymt, speciellt om man använder Whonix eller Tails. Gratis är det ju också.

Kan tänka mej att en del sidor blockerar Tor och att VPN är bättre i de fallen. Men de jag tänkte på var kombinationen av Tor och VPN. behöver man verkligen VPN om man har Tor? Som jag har förstått de är fördelen med VPN tillsammans med Tor att ens operatör inte kan se att man använder Tor. Men finns de andra fördelar?

Jag inte vet hur tekniken fungerar egentligen...
Senast redigerad av Flickpojken 2017-03-26 kl. 00:32.
Citera
2017-03-26, 15:05
Medlem
Hej, jag är nybörjare när det gäller Tor, Onion, Dark Web. Jag har några frågor och det kommer säker fler

-jag försöker och regga mig på Dream Market på Onion och där står det att man ska fylla i "Whitdraw pin", hänger det ihop med Bitcoin?

-det samma frågar Alphabay Market, de vill ha en " Six Digit Pin"?

-vilken marknads sida på Onion är bäst om man vill nå flest svenskar?

-vilken marknads sida på Onion är generellt bäst om man vill nå ut till många, och
då menar jag sida med bra renome?

Mvh, Maxi
Citera
2017-03-26, 22:43
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:

Kan tänka mej att en del sidor blockerar Tor och att VPN är bättre i de fallen. Men de jag tänkte på var kombinationen av Tor och VPN. behöver man verkligen VPN om man har Tor? Som jag har förstått de är fördelen med VPN tillsammans med Tor att ens operatör inte kan se att man använder Tor. Men finns de andra fördelar?

Vet du eller?
Citera
2017-03-26, 22:46
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken

Vet du eller?
Du kunde inte vänta mer än 1 dag på svar?

Nej du behöver inte VPN om du har Tor. Vissa kör ju Tor -> VPN eftersom okrypterade sidor kan sniffas av exit node om man använder Tor, så om du loggar in på sidor utan https kan det vara bra att köra VPN också. Annars... Spela roll.
Citera
2017-03-27, 23:37
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
Du kunde inte vänta mer än 1 dag på svar?

Nej du behöver inte VPN om du har Tor. Vissa kör ju Tor -> VPN eftersom okrypterade sidor kan sniffas av exit node om man använder Tor, så om du loggar in på sidor utan https kan det vara bra att köra VPN också. Annars... Spela roll.

Klart jag kan vänta! Chill att få svar ju! Tack.

Ok men då finns de ju fördelar med Tor -> VPN. Hur ser ens aktivitet ut för dom som som tillhandahåller VPN när man har Tor då? Ser dom bara att man använder Tor? Precis som operatören gör om man kör med bara Tor, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in