2017-03-20, 13:13
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gazon
Inte omöjligt då andra riktigt kända inom sporten dragit in tiotals moljoner dollar på reklam och allt annat. Nu vet jag inte hur känd Frank var då?

Han kan inte ha kvar mycket av den miljonen idag tror jag?

Han var inte i närheten av den magnituden att tjäna så mycket,trots att WCW det förbund han brottades för gav bort pengar till höger och vänster,han tjänande nog en hel del men inte så mycket
2017-03-21, 00:52
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
finns det bild på henne ihop med den nya?

Japp, hänt i Veckan har en bild på turturduvorna tillsammans om jag inte såg fel i kassakön häromdagen. Franks exfru har tydligen valt en kille som är yngre än Frank, si så där 20 år av bilderna att döma.
2017-03-21, 07:23
Medlem
Yinool0401s avatar
Han körde Ferrari berättade han i sin bok,, när han bodde i staterna.
2017-03-21, 22:19
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Drack ett par bärs med Frankenstein i Årsta för något år sedan.

The Swede som han hette under sin wrestlingkarriär i staterna , han var en av de 10 populäraste ett tag. Han gjorde 1 miljon dollar under sin karriär berättade han.

Jag finner det troligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Gazon
Inte omöjligt då andra riktigt kända inom sporten dragit in tiotals moljoner dollar på reklam och allt annat. Nu vet jag inte hur känd Frank var då?

Han kan inte ha kvar mycket av den miljonen idag tror jag?

Jag minns min barndom då jag och Pappa brukade kolla Wrestling med Hoa och Bruno på helgerna.
Varje gång Frankan var med stod vi båda två upp i soffan och hejade.
När sedan Mamma och Pappa började prata om hur mycket kola Frankan drog trodde jag det handlade om godis, och han växte ännu mer i mina ögon.
Frankan är en skön lirare i mina ögon, än idag.

MVH/Gnomegirl
2017-03-21, 22:30
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Antar att det har med hans brottarkarriär att göra. Frank har råkat ut för x antal hjärnskakningar när han körde wrestling i staterna. Vanligt att boxare och wwe-brottare pratar som Frank.

Det har nog inte med wrestlingen att göra. Han sluddrade på ganska bra när han pratade redan vid den tiden. Skulle tro att det beror på hans hårda leverne.
2017-03-21, 23:22
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag minns min barndom då jag och Pappa brukade kolla Wrestling med Hoa och Bruno på helgerna.
Varje gång Frankan var med stod vi båda två upp i soffan och hejade.
När sedan Mamma och Pappa började prata om hur mycket kola Frankan drog trodde jag det handlade om godis, och han växte ännu mer i mina ögon.
Frankan är en skön lirare i mina ögon, än idag.

MVH/Gnomegirl

Har träffat honom, Rätt skön snubbbe, världens bästa brottare, jordnära, trevlig. Men man skall inte låna ut några stålar till han, för de lär du inte få se igen haha.
Lånade ut 6siffrigt belopp som han förmodligen partade bort.
2017-03-22, 17:51
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Japp, hänt i Veckan har en bild på turturduvorna tillsammans om jag inte såg fel i kassakön häromdagen. Franks exfru har tydligen valt en kille som är yngre än Frank, si så där 20 år av bilderna att döma.

det klart att hon vill ha yngre
Franki orkar ju knappt sätta på henne säkert
2017-03-22, 17:55
Medlem
Yinool0401s avatar
Han hjärta är inte så starkt tyvärr. Han har ju gjort ett par operationer.
2017-03-22, 18:02
Medlem
Tyvärr är han en "Trump" typ som är en stor egoist.
2017-03-23, 11:07
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KreugerGuld
Har träffat honom, Rätt skön snubbbe, världens bästa brottare, jordnära, trevlig. Men man skall inte låna ut några stålar till han, för de lär du inte få se igen haha.

Varför ger man 6 siffriga belopp till någon man inte känner?
2017-03-23, 11:09
Medlem
GoodnightRobiceaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KreugerGuld
Jag tycker att de är ett under att du ens kunde kommunicera med snubben. Pratade ni med teckenspråk?
2017-03-23, 11:41
Medlem
Blåbärskungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Drack ett par bärs med Frankenstein i Årsta för något år sedan.

The Swede som han hette under sin wrestlingkarriär i staterna , han var en av de 10 populäraste ett tag. Han gjorde 1 miljon dollar under sin karriär berättade han.

Jag finner det troligt.
Vad jag kommer ihåg så var han aldrig i närheten av top10. Han gick väl inga matcher mot någon av den tidens höjdare?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in