2009-02-18, 22:01
Medlem
intressant läsning var det iallafall.
4/5
Citera
2009-02-18, 22:08
Medlem
skit snack inte på den där lilla mängden det finns bara inte i fall måste du vara helt mentalt instabil ärligt ? 3/4 lapp shiva..... lägg ner allt som har med dope att göra, jag skulle ha gjort det om detta hade hänt mig

jag har sneat på shiva 2lappar jag har sneat på 4-h-met jag har sneat på svamp jag har varit helt ensam varje gång och jag har fan aldrig deg på min lur heller så man kan kontakta om världen...

No sympathy for the devil keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it off to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Senast redigerad av deamon^ 2009-02-18 kl. 22:16.
Citera
2009-07-21, 06:15
Medlem
Bucketheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ungen
Låter lite väl skruvat för bara en 3/4 lapp, vad var det för märke på dem?
Om du blir sådär våldsam så kanske det är en bra idé att hålle dig borta från droger?

blandat med alkohol och hasch kan allt bli värre,
Citera
2009-08-31, 16:28
Medlem
oskarps avatar
Syra är extremt, ett verktyg för dem som kan bruka det.

Man ska inte glömma att värmen och kärleken håller ihop trippen, sprid inte förvirringen eller bidra med konstiga och mörka tankar. Allting spelar en roll, det är sån finkänslig mekanik under hela trippen.
Citera
2010-09-12, 23:40
Medlem
Innan man lär känna en drog bra så ska man alltid ha nyktra vakter och inte trippade haha, kan varit där som det gick snett, du hade nog behövt lite benzo när du började springa i trappan för resten låter så snett så jag blir rädd, har du fått några skador efter trippen?

Det här med snuten låter lite konstigt dock, polisen får väl inte ta in dig om du är trippad, det är ju livsfarligt, vad jag vet så får dom bara ta dina personuppgifter och sedan låta dig vara tills du är "nykter", eller?

Enligt mig så nästa gång du tar syra så ta det med den största respekten som finns, its not a silly game precis..

yours,
Citera
2011-04-10, 01:31
Medlem
Finurliga-damens avatar
Har fått intryck av att du är en jävligt jobbig människa att vara med då jag läst båda dina tripprapporter.
Citera
2011-04-10, 10:09
Medlem
Enigms avatar
Labila personer som du ska inte hålla på med psykadeliska droger. Helst inte droger över huvud taget.
Citera
2011-04-10, 20:41
Medlem
FrankTheMans avatar
Jag Måste Verkligen Köpa Shiva Alltså :d
Citera
2017-01-14, 12:09
Medlem
Måste bara få den här tråden till liv igen.

Fantastiskt roligt.
Citera
2017-02-25, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deamon^
skit snack inte på den där lilla mängden det finns bara inte i fall måste du vara helt mentalt instabil ärligt ? 3/4 lapp shiva..... lägg ner allt som har med dope att göra, jag skulle ha gjort det om detta hade hänt mig

jag har sneat på shiva 2lappar jag har sneat på 4-h-met jag har sneat på svamp jag har varit helt ensam varje gång och jag har fan aldrig deg på min lur heller så man kan kontakta om världen...

No sympathy for the devil keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it off to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.

Jag har trippat många gånger; snedtrippat en gång och det var på en halv lapp. Det går! Det går ju inte att veta säkert hur stor dosen är i varje lapp.
Citera
2017-02-28, 00:40
Medlem
5 brödrostar utav 5 möjliga!
Citera
2017-03-14, 07:34
Medlem
alkohol + lsd är verkligen ett recept för snedtripp. håll dig till en grej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto