2017-03-12, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Han som blev skjuten i fagersjö ska ju vara bra vän med Kinesen också.....

https://m.facebook.com/Kartellen.online/posts/10153603662876091

Vad han skriver är trams! Orten i Sverieg är för fan lyx jämför med andra länder Socialenn kommer springande så fort något är fel och alla lever med tak över huvudet. Bortskämda i orten som leker att de har de tufft och svårt
Citera
2017-03-12, 13:18
Medlem
Juristakutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
För någon sa att GM hade troligen parkerat sin bil sen dykt upp och avrättat dem och inte gjort något ljud efter sig och åkt i väg i bil.
För ifall du skjuter mot glas och använder vapen blir det nog mer uppmärksamhet av grannarna etc.

Va?

Rutorna är ju bevisligen krossade och allt annat än att de krossats av skott (inifrån eller utifrån bilen) faller på sin egen orimlighet.

Så vad menar du? Skulle någon annan haft sönder rutorna efter att GM avrättat BO, men före det att vittnen och därefter polis tagit sig på platsen.

Jag tror du svamlar i nattmössan!
Citera
2017-03-12, 13:34
Medlem
Vad är det som händer? Suck.
Citera
2017-03-12, 14:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Juristakuten
Va?

Rutorna är ju bevisligen krossade och allt annat än att de krossats av skott (inifrån eller utifrån bilen) faller på sin egen orimlighet.

Så vad menar du? Skulle någon annan haft sönder rutorna efter att GM avrättat BO, men före det att vittnen och därefter polis tagit sig på platsen.

Jag tror du svamlar i nattmössan!

Jag orkar inte gå igenom den tråden om det.
Förnedra inte mig, jag läser bara denna tråd.
Citera
2017-03-12, 14:37
Medlem
thecompasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaos174
Av Aregai har "lejonen" har lärt sig att det som är enklast är att sjuta en av sina egna. Mordet på Ivan utfördes av ormar från Hallonbergen.
Du skrev tidigare att Ivan var lejonkungen och älskad i Hallonbergen och nu att lejonen i Hallonbergen (Merhawi?) har gått bakom ryggen och mördat honom? Hur ska du ha det?
Citera
2017-03-12, 15:24
Medlem
Finns det inte någon möjlighet att poliserna slog sönder fönsterrutorna på bilen för att kunna öppna dörren? Inte en omöjlighet i sig att de varit låsta och varit okapabla att öppna dörrarna själva.
Citera
2017-03-12, 15:31
Medlem
Samma gangster gäng ska ha gjort inbrott mitt på dagen mot en klockbutik med värdefulla klockor i Göteborg, tre misstänkta greps i Stockholm samma vecka som M sköts ihjäl, en greps vid på sjukhuset skriver Expressen.

Det är gäng som polisen låtit sprida skräck bland folk.

Polisen har Nova gruppen men kommer till aldrig användningen typ, gängen kan fortsätta råna butiker osv.

Polisen har kapitulerat, bara Uppsala polisen som klarar av att tacka gängen.
Citera
2017-03-12, 16:28
Medlem
.zemuns avatar
..
Senast redigerad av .zemun 2017-03-12 kl. 16:32.
Citera
2017-03-12, 16:30
Medlem
Juristakutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Finns det inte någon möjlighet att poliserna slog sönder fönsterrutorna på bilen för att kunna öppna dörren? Inte en omöjlighet i sig att de varit låsta och varit okapabla att öppna dörrarna själva.

NEJ!

Första person på plats var INTE polis och kunde konstatera att personerna andades tungt (läs gärna Expressen och Aftonbladet också). Knappast den personen som slagit sönder rutorna.

Rutorna krossades p g a av skotten PUNKT.
Citera
2017-03-12, 16:43
Medlem
Juristakutens avatar
Expressen publicerade för några dagar sen en läsarbild (dumt nog sparade jag bara bilden och inte länken) som är tagen snett bakifrån bilen.
Expressen har delvis pixlat bilden (passagerarsätet) och kanske utanför också.
Men det ser faktiskt ut som en del glasrester av rutan hamnat en bit utanför och framför passagerardörren, vilket i så fall skulle styrka att skotten kom bakifrån (alltså sannolikt inifrån bilen).
Citera
2017-03-12, 17:51
Medlem
Media behöver ju inte ha rätt men de kallade ju deras källa för "person med insyn i utredningen" och som påstod att skotten avlossades inifrån bilen. Möjligen en skytt inne och en utanför kanske men deras källa påstod inifrån bilen. Klart rutorna rasar utåt i så fall meningen omöjligt att båda rutor går sönder med en skytt i baksätet som skjuter båda i framsätena i huvudet.
Citera
2017-03-12, 18:00
Medlem
Så här kan det ha gått till:

GM sitter i baksätet i bilen, GM bråkar med M som sitter i förarsätet eller i passagerarsätet fram, GM får nog tar ut pistolen skjuter först föraren i bakhuvudet, sen försökte passageraren fly men han sköts i huvudet också, skott ska ha träffat fönsterrutan fram höger vid passagerarsätet när passageraren försökte fly, därav förstörd ruta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in