2017-03-08, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Figo-28
Det är precis det som hände ikväll, 1 mål av Cavani förstörde kvällen för Barca.

Haha lite roligt att detta är skrivet efter matchen är över.
Citera
2017-03-08, 23:53
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Vilken kväll, det där med att CL är tråkigt och förutsägbart håller nog inte vi med om som såg kvällens matcher. Vad begär man mer av en utslagsturnering än vad vi bjöds på? Utom då försvarsspel, men sånt struntar vi i för aftonen.
Fortfarande relevant
Citera
2017-03-08, 23:55
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highstakes
Zlatan är lättad i alla fall.

Kan tänka mig att den mannen sitter och smånjuter innerst inne. Myten om att lag som gör sig av med Zlatan och sedan vinner CL hade stärkts till rejält om nu PSG skulle ta sig hela vägen till final.
Citera
2017-03-09, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Fortfarande relevant
Nja, otroligt förutsägbart egentligen att ingen av Barcelona, Bayern eller Real Madrid åker ut före en kvartsfinal som absolut tidigast, eller lottas mot varandra före en semi-final. Det var naivt (av mig bland andra) att tro att PSG skulle vinna trots 4-0 från hemmamötet, liksom det var naivt att tro på Juventus när de ledde över Bayern förra året. Vi får se om lottningen till kvartsfinalerna kan överraska i år. Jag håller inte andan.
Citera
2017-03-09, 01:47
Medlem
foool13s avatar
23:11-mannen måste ju bli en legend.. grymt roligt.

Om han inte trollar... hög nivå i så fall och bra trollning. Så det är bra vilket som.
Citera
2017-03-09, 07:28
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Fullkomligt patetisk PSG-insats. Som om presspelet på hemmaplan inte skulle gå att applicera ens i liten mån på bortaplan... Man har en överdriven respekt, backar hem, och möjliggör en upphämtning. Hade de spelat en vanlig, flödande match hade de kunnat straffa ett Barca utan backlinje och mittfält flera gånger om.

PSG verkar, även under Zlatans tid, inte förstå hur bra laget är. Man tror man är en lättviktare i Europa, och spelar således bortamatcher som bottenlag gör i respektive inhemsk liga. Thiago Silva har visat sig vara en usel ledare i dessa matcher; det är nästan som att han inte vill ta ansvar bortom sitt egna spel.

Håller verkligen med, tyvärr har inte PSG någon riktig ledare på planen nu när Ibra flyttat över kanalen.

Matchen var helt otrolig, dock ger Suarez filmningar en bitter eftersmak, jag har tidigare kunnat ha små sympatier för Barcelona men nu mår jag bara illa över deras filmningar och fusk.
Jag och en hel del av mina vänner som jag har i Frankrike lider med Parisarna inatt.
Citera
2017-03-09, 08:10
Medlem
KoVaKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Håller verkligen med, tyvärr har inte PSG någon riktig ledare på planen nu när Ibra flyttat över kanalen.

Matchen var helt otrolig, dock ger Suarez filmningar en bitter eftersmak, jag har tidigare kunnat ha små sympatier för Barcelona men nu mår jag bara illa över deras filmningar och fusk.
Jag och en hel del av mina vänner som jag har i Frankrike lider med Parisarna inatt.
Ibra? Som misslyckats gång på gång i Champions, ja med honom hade det säkert gått bättre Håller för övrigt med Lagerbäck i att Suarez borde stängas av på livstid och videogranskning införas. Att bbc-pundits (kokain-pundare) inte nämner detta är för att de som fd spelare och ryggdunkare är ökända mutkolvar som aldrig skulle kritisera sina egna, bros before hoes som det heter.
Citera
2017-03-09, 09:12
Medlem
JohnbauerGrisens avatar
VNL i Benfica hade en tung kväll. Tappade markeringen vid både 2 - 0 och 3 - 0 målet.
Citera
2017-03-09, 10:48
Medlem
Nästan så man gråter med PSG. Fan vad orättvist!
Citera
2017-03-09, 11:06
Medlem
Storfetdases avatar
Vidrigt hur korrupt den här tävlingen är, hur i helvete är det där en straff? Samt 5 minuter tilläggstid i en halvlek utan mer än 3 minuter stopp. Förstår till 100 % varför britter hatar UEFA.
Citera
2017-03-09, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storfetdase
Vidrigt hur korrupt den här tävlingen är, hur i helvete är det där en straff? Samt 5 minuter tilläggstid i en halvlek utan mer än 3 minuter stopp. Förstår till 100 % varför britter hatar UEFA.
Britter?
Citera
2017-03-09, 11:15
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storfetdase

Sex byten ska vara tre minuter. Maskning på det och en del "skador" på PSG-spelare. Fem minuter är absolut inget att snacka om, sök inte där.

Straffen kan diskuteras. Minimal träff på Suarez ben och han lägger sig. Det hade i princip alla anfallare gjort där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in