2017-03-09, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cashisshit
Måltavla eller inte.. snubben ska inte vandra runt med sånna typer av människor. Han får vara bered att bli skjuten. Snorungar som honom stannar inomhus den tiden och sluta leka maffioso. Hans Boss keps och gant tröja berättade en hel den om hur hans liv skulle sluta.

Hade han många fiender eller var det någon/något specifikt gäng han hade hamnat i kläm med?...
Citera
2017-03-09, 01:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rage-x
Ja Gile -ziggen
Sägs att det är hans folk från Balkan

Som ligger bakom mordet i Kista för några timmar sen?

Men vilka är de som är mördade då?
Citera
2017-03-09, 01:56
Medlem
JackSm1ths avatar
Enligt Aftonbladet så ska gärningsmännen har krockat med vittnen.
Citera
2017-03-09, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrcoolbabito
Hade han många fiender eller var det någon/något specifikt gäng han hade hamnat i kläm med?...

Ingen aning. Han var ju 99a, snorungen jag skrev om. Såg honom på nån Facebook bild där han hade gant tröja med en boss keps och en söt liten kriminell axelväska. Och andra snubben som blivit skjuten tros vara äldre och någon skrev tidigare i tråden att han var ledare för lejonen i Hässelby.
Senast redigerad av cashisshit 2017-03-09 kl. 02:01.
Citera
2017-03-09, 01:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rage-x
Personerna är inte ifrån Afrika
Mer ifrån Balkan
Vänner/släkt till Gile som satt häktad för mordet på EM

Citat:
Ursprungligen postat av EnHeltVanligSnubbe
Venne vart folk drog in Gille i denna händelse.

dom två som blev skjutna/mördade är mörkhyade, mer åt eritreanska hållet, och de finns bilder på båda två.

Så nej dom är inte från Balkan, sluta sprid falsk info.

Vem av er två snackar skit? Svarar rage-x. Om det inte är afrikaner och är balkaner, varför finns det det då bilder på två negrer som är BO och inte på balkaner?
Citera
2017-03-09, 02:00
Medlem
YoloSwag420s avatar
Dådet skedde vid Själlandsgatan, Ärvinge.
Citera
2017-03-09, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cashisshit
Ingen aning. Han var ju 99a, snorungen jag skrev om. Såg honom på nån Facebook bild där han hade gant tröja med en boss keps och en söt liten kriminell axelväska. Och andra snubben som blivit skjuten tros vara äldre och någon skrev tidigare i tråden att han var ledare för lejonen i Hässelby.

Jaha det va den yngre du syfta på... ingen mer info om den äldre ledaren? Någon måste väl veta något om han... ja menar man blir väl inte bara mördad sådär utan någon som helst anledning?...
Citera
2017-03-09, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedyman
Vem av er två snackar skit? Svarar rage-x. Om det inte är afrikaner och är balkaner, varför finns det det då bilder på två negrer som är BO och inte på balkaner?

Venne vart han fick folk från Balkan ifrån, han kanske syftar på att de är balkaner som klippte eritreanerna, för mina källor e 100% och de är dom två som vart nämnda tidigare som blev klippta.
Citera
2017-03-09, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrcoolbabito
Jaha det va den yngre du syfta på... ingen mer info om den äldre ledaren? Någon måste väl veta något om han... ja menar man blir väl inte bara mördad sådär utan någon som helst anledning?...

Ingen aning vad ledaren hållit på med. De ända jag vet är att han är ett övergivet lejon nu!
Citera
2017-03-09, 02:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnHeltVanligSnubbe
Venne vart han fick folk från Balkan ifrån, han kanske syftar på att de är balkaner som klippte eritreanerna, för mina källor e 100% och de är dom två som vart nämnda tidigare som blev klippta.

Finns det i skrivet i tråden om motivet till mordet? För nåt år sen blev en annan aritrean mördad vid en trappa i Kista tror jag? Han syssalde med vapenaffärer.
Citera
2017-03-09, 02:19
Medlem
AB: "Händelsen rubriceras av polisen som försök till mord. Ingen person var vid midnatt gripen misstänkt för händelsen."

Alltså ingen död, än?
Citera
2017-03-09, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedyman
Finns det i skrivet i tråden om motivet till mordet? För nåt år sen blev en annan aritrean mördad vid en trappa i Kista tror jag? Han syssalde med vapenaffärer.

Skrevs tidigt i tråden att Merhawi ska ha lagt näsan i blöt och tjafsat med flera organisationer samtidigt.
Kanske finns de något motiv bakom det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in