Denna historia är ju sjuk på alla sätt och vis, vad patetisk hon är
Diskuterade det med ett gäng som var hemma på middag (min sambo inkluderat var det 7 kvinnor närvarande). ALLA kvinnor var 100% ense om att de har legat, att latinosnubben har knullat till sig pengar och privilegier av Mona. Mona börjar bli till åren, har ett äktenskap som kallnat av för årtionden sedan. Tjejerna sade att med tanke på hur hon försökt flytta berg ta mig fan för att han ska få status och pengar är bara det ett tecken på att hon hade passionerade känslor för honom. När jag nu läser att hon fört över MILJONER till honom - från egen kassa - så är det ju helt djävla uppenbart att han sol- och vårat henne.
Inte svårt att dupera någon som Mona, som desperat vill känna sig ung och läcker. Man för inte över pengar till vänner, speciellt inte i miljonklassen - då är det annat inblandat.
Hans fru tyckte säkert detta var bra, ett tag. De levde gott på tanten - men nu när hon börjar fatta att han legat med Sahlin och att hela Sverige fattar detsamma är det nog inte lika djävla roligt.