2017-02-24, 17:43
Medlem
Hahaha. Han måste vara dum på riktigt.

Ursprungsbefolkningen nästan utrotades och de som överlevde hamnade i reservat.

Nu har vi fått bekräftat Reinfeldt syn på framtida Sverige.
Citera
2017-02-24, 17:46
Medlem
Jag önskar honom att brinna i helvete. (Förresten, han fick min röst när han skulle bli statsminister, då).

Önskan är sann, ren, ärlig och kommer från hjärtat så svarar änglarna till 100 % på dina önskningar.
Citera
2017-02-24, 17:48
Medlem
Skillnaden mellan Sverige och USA är att Sverige varit en välfärdsstat. Reinfeldt har krossat välfärdsstaten och Sverige är på väg att bli ett nytt USA.

Trump försöker bygga en välfärdsstat. Reinfeldt försöker avveckla en välfärdsstat.

Jag sympatiserar starkt med indianerna.
Citera
2017-02-24, 17:54
Medlem
Massinvandring är bra för vem ? Bara för giriga politiker. I vissa länder (som Japan) man försöker stoppa tillväxt av folket, för att tekniken och digitalt värld ta över våra job.
Citera
2017-02-24, 18:17
Medlem
Du vann. Ja han kanske tycker vi ska få en nystart, vi Svenskar får erövra samernas land så får invandrarna leava i vårat
Citera
2017-02-24, 18:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av G13Haze
Hur kan folk enbart fokusera på ekonomin när det kommer till invandring?

Nu tror jag dock att hela välfärden blir lidande av rådande invandring, man tar pengar ifrån andra områden för att finansiera invandringen och smyghöjer skatterna på områden där det inte märks särskilt tydligt, men ändå påverkar människors ekonomi mer än de tror. Att vi offrar offentlig sektor, försvar och andra områden i förmån för invandring är för mig obegripligt och dumdristigt.

Nog om det, det jag ville komma till är att hur kan folk offra sin egna kultur? Vill folk ha en nation där hälften av kvinnorna i framtiden bär slöja? Ett samhälle där arabiska kommer att pratas av en enorm minoritet av befolkningen som första språk? Man spolar hela det svenska kulturarvet och värdegrunden ner i skiten för att man vill se någon global värld i väst.
Jag förstår inte hur folk tänker. Det är inte progressivt det är ett förtryck av urbefolkningen det vill säga svenskar.

Ja det är ju det allvarliga och beviset för att invandringen är ett landsförräderi och ett frontalangrepp mot den svenska nationen, som utgörs av dess egna unika folk. Detta är värre än krig, det är värre att anstränga sig för att lida egen skada. Invandringen är anti-vit, den är alltså rasism.

Du och jag kommer som gamla att känna oss ensamma och undra var svenskarna berfinner sig någonstans. Vi kommer inte förstå vad de flesta i vår närhet säger till varandra.
Citera
2017-02-24, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bagira
Massinvandring är bra för vem ? Bara för giriga politiker. I vissa länder (som Japan) man försöker stoppa tillväxt av folket, för att tekniken och digitalt värld ta över våra job.

Det du säger är rätt men har inget med invandring att göra. Det föds förmodligen färre barn om fler flyr från fattiga länder
Citera
2017-02-24, 18:22
Medlem
GhostsOfOnyxs avatar
Sån här idioti är resultatet av att man hymlar med vad man faktiskt vill. Det är inte invandring som är problemet, inte heller flyktingmottagande eller att de tar arbeten. Problemet är svartskallar. Negrer, araber, latinos och allsköns andra rasfrämlingar kommer dit de inte hör hemma och inte passar in.

Dina fiender kommer kalla dig rasistnazistfascist oavsett så länge de ser dig som ett hot. Att säga att du inte alls är rasist och att det är integrationen du oroar dig för hjälper inte någon, du är fortfarande lika hemsk, svartskallarna fortsätter strömma in och dina kassa argument kan mötas med sån här dynga.

Säg vad du faktiskt menar och backa aldrig, annars förlorar du.
Citera
2017-02-24, 18:27
Medlem
Internhumors avatar
För ett par år sedan hittade jag ett Youtube-klipp med Östtysklands sista statschef Egon Krenz. Han stod i en tysk park och basunerade ut dammig propaganda.

" - Östtyskarna har blivit lurade" har varit hans tema sedan muren föll.

Reinfeldt viker sig inte en tum heller och verkar ha gått in i ett intellektuellt läge där han deducerar tillvaron utifrån ett visst antal nyliberala premisser med sina givna nyliberala slutsatser. Det spelar ingen roll hur landet utvecklas utan han står kvar vid sina slutsatser och jag är övertygad om att han kommer göra det resten av sitt liv i offentligheten.

Kanske vi har tur att se honom agitera i en park bredvid ett rangligt bokbord om några år?
Citera
2017-02-24, 18:27
Medlem
D.B-Coopers avatar
När jag var liten sa man "Indianerna stoppade inte invandringen, idag sitter de i reservat".
Sverige om 50 år?

Edit: Att Reinfeldt vägrar göra avbön som resten av de ansvariga moderaterna gjort beror på att han då är slut. Vem vill då hyra in honom som talare? Han vill ju inte bekräfta att han har haft fel hela tiden och kört Sverige i botten.
Senast redigerad av D.B-Cooper 2017-02-24 kl. 18:31.
Citera
2017-02-24, 18:28
Medlem
Reinfeldt är en jävla idiot!

Inte fan var det araber och negrer som byggde USA. Karln är komplett galen och borde utvisas till Saudiarabien eller någon annan jävla skithåla. Jävla landsförrädare!
Citera
2017-02-24, 18:38
Medlem
Det här svinet måste ju vara rädd för sitt liv dagligen. Eller har han en armé som följer hans varenda steg? Han kan ju knappast röra sig bland folk utan en i min mening, han och hans vänner är ju mer hatade än Hitler..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in