Citat:
Ursprungligen postat av
G13Haze
Hur kan folk enbart fokusera på ekonomin när det kommer till invandring?
Nu tror jag dock att hela välfärden blir lidande av rådande invandring, man tar pengar ifrån andra områden för att finansiera invandringen och smyghöjer skatterna på områden där det inte märks särskilt tydligt, men ändå påverkar människors ekonomi mer än de tror. Att vi offrar offentlig sektor, försvar och andra områden i förmån för invandring är för mig obegripligt och dumdristigt.
Nog om det, det jag ville komma till är att hur kan folk offra sin egna kultur? Vill folk ha en nation där hälften av kvinnorna i framtiden bär slöja? Ett samhälle där arabiska kommer att pratas av en enorm minoritet av befolkningen som första språk? Man spolar hela det svenska kulturarvet och värdegrunden ner i skiten för att man vill se någon global värld i väst.
Jag förstår inte hur folk tänker. Det är inte progressivt det är ett förtryck av urbefolkningen det vill säga svenskar.
Ja det är ju det allvarliga och beviset för att invandringen är ett landsförräderi och ett frontalangrepp mot den svenska nationen, som utgörs av dess egna unika folk. Detta är värre än krig, det är värre att anstränga sig för att lida egen skada. Invandringen är anti-vit, den är alltså rasism.
Du och jag kommer som gamla att känna oss ensamma och undra var svenskarna berfinner sig någonstans. Vi kommer inte förstå vad de flesta i vår närhet säger till varandra.