Citat:
Ursprungligen postat av
honestoo
Hon säger det rätt bra.
http://www.ekuriren.se/nyhetskronikor/eva-burman-varfor-stottar-sd-en-rasideologisk-trollfabrik/
Ni era alla jävla idioter som är hjärntvättade av propagandan som sprids av så kallade "alternativa medier" är fan inte bättre än pöbeln som lyfte Hitler till makten. Historien kommer att döma er hårt, jävligt hårt.
Det som pågår nu är ett exempel på att människan inte lärt sig någonting. Människan är fortfarande ett flockdjur som älskar att följa en ström, den stora högerextrema vågen som sveper genom västvärlden just nu, den är just du del av, just du kommer att dömas av historien. Du din lilla svaga lort.
Vi är svaga lortar. Hemska rasister, nazister, vita priviligierade män. Vi blir uteslutna ur fackföreningar, får sparken från jobb, ombedes köpa skor någon annanstans, "ta bort mig som vän från Facebook om du röstade SD" och allt möjligt skit. Du snackar hjärntvättad och propaganda? DN, SVD, SVT, SR, Expressen, Aftonbladet, Sydsvenskan you fucking name it har gjort precis allt för att stoppa ett missnöje med den förda invandringspolitiken och VI är hjärntvättade? För första gången på jag vet inte hur länge kan man i offentliga sammanhang säga "jag tycker vi borde minska flyktingmottagandet" utan att bli utfryst och här kommer du och skriker Hitler. Vem tror du historien kommer döma hårt?
Fyyyy fan för människor som du. Jag skulle inte låta dig komma i närheten av min familj (som jag snart lär behöva skydda från Afghaner tack vare såna som du).