Citat:
Ursprungligen postat av
Lobengula
Jag kan inte komma ifrån misstanken att det inte alls är grova brottslingar som ligger bakom. Då hade de väl fixat en bättre sprängning? Dessutom vet ju förmodligen grova brottslingar att det tar hus i helvetet om de gör en sådan här sak. Inget som gynnar "affärerna".
Nu vet jag inte exakt hur skadad bilen blev men tydligen inte speciellt skadad. Jale verkar ju vara rätt tuff och kanske har han "kränkt" några tonårsdrägg i lokalområdet? Bangers eller något hemgjort.
+1 på den!
börjar oxå tro så,en riktig bandit vet att det krävs lite större kraft annars är det ju en totalamatör? snorunge med järnrör o svartkrut eller banger!
-bara med en sån borde ju rutor o så flyga?
tror mest på yngre arg blatt som fick sitt knark eller liknande taget, som ville ge igen annars hade bilen inte funnits kvar det vet alla som ens fått testa sprängämnen eller minor eller liknande i lumpen, så jag tror mer på yngre förmåga som sagt,men hoppas h*n (liten risk på brutta kanske?) verkligen åker fast illa kvickt för det där var fan inte okej,tur det var på natten så inga barn var nära bara!
hoppas polisen börjar få röja upp riktigt i träsket snart men annars kan ju eliasson dela ut lite nya armband
-kan tala om att hade nån gjort så här där jag kommer från tror jag nog polisen skulle skjutit den skylldige,åtminstone hade den fått så mkt stryk att den skulle få besöka intensiven,o med all rätta!
all cred till polisen han verkar ju gjort ett riktigt bra jobb med alla beslag o allt på hans twitter!
fler som denna polis o mindre dialogpoliser!