2017-02-04, 01:07
Medlem
Mikeyjamess avatar
Men vad i helvete?! Det är ju ändå en amerikansk sida, de brukar inte backa så jävla lätt

Har fått otaligt med hjälp där genom åren att tolka öppna/surrealistiska/krångliga slut, läsa om ens favoritskådis eller fråga om filmer man inte minns titlar på.

Det är ju halva IMDB:s identitet som försvinner nu
Citera
2017-02-04, 01:09
Medlem
enlevandemans avatar
Aldrig varit på deras forum tidigare så ingen förlust för mig. Vill man diskutera filmer finns det en hel drös med andra forum än just imdb.
Citera
2017-02-04, 01:13
Medlem
brandbilsproffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Aldrig varit på deras forum tidigare så ingen förlust för mig. Vill man diskutera filmer finns det en hel drös med andra forum än just imdb.

Får jag bara fråga en sak, Har du bott under en sten i exakt hela ditt liv?
Citera
2017-02-04, 01:18
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brandbilsproffs
Får jag bara fråga en sak, Har du bott under en sten i exakt hela ditt liv?

Jag har varit på imdb, men diskussionsforumet har jag aldrig varit inne på. Inget konstigt med det. Verkar som att det inte var så bra heller enligt en hel del så ännu en anledning varför man inte använt sig av det forumet.
Citera
2017-02-04, 01:20
Medlem
brandbilsproffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Jag har varit på imdb, men diskussionsforumet har jag aldrig varit inne på. Inget konstigt med det. Verkar som att det inte var så bra heller enligt en hel del så ännu en anledning varför man inte använt sig av det forumet.

Tror vi hade haft roliga konversationer, du och jag. Synd att det inte blir på imdbs diskussionsforum bara.
Citera
2017-02-04, 02:04
Medlem
elgecys avatar
Men man kan väl fortfarande poängsätta (med stjärnorna)?
Citera
2017-02-04, 02:35
Medlem
Det är alltså "message board" längst ned på sidan som försvinner, som finns under varje film?
Vad i helvete, det är ju anledningen till att 95% av besökarna går till hemsidan!

Vem fan går in på IMDb annars liksom? finns ju ingenting utav intresse för gemene man, Johan, 27 bryr sig egentligen inte om budget, skådespelare och liknande..

Helt sinnessjukt att de väljer att göra detta, vore typ som att Facebook tar bort kommentarer under bilder och chatten.
Citera
2017-02-04, 02:55
Medlem
Jiiimboohs avatar
Konstigt och tråkigt beslut. Forumen har inte varit mest moderna, men har i många år visat att gammal är äldst. Blir svårt att hitta en ersättare med underforum för varenda film/serie.
Citera
2017-02-04, 02:58
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Fy fan va tråkigt!
Varit medlem ett bra tag, och läser varje dag om Film/TV/Skådisar, skriver ibland också.
Vilken förlust! Gillar läsa vad andra tycker efter man satt sina stjärnor.
Jag är i chock!
Citera
2017-02-04, 06:39
Medlem
Varför måste ni småglin diskutera filmen?
Senast redigerad av Belfast- 2017-02-04 kl. 07:21.
Citera
2017-02-04, 07:21
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belfast-
Varför måste ni småglin diiskutera filmen?

Varför är du medlem?
Citera
2017-02-04, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Men man kan väl fortfarande poängsätta (med stjärnorna)?

Vilket man kan göra på vilken annan film-sida som helst. Forumen är det som har varit unikt för IMDB och som har lockat folk dit. Dessutom består IMDB av en stor internationell användarbas som ingen annan sida har, som man kunnat diskutera med. Det kommer gå upp i rök nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in