Citat:
Ursprungligen postat av
FTW_Yes
Troligtvis för att hon är vänster, journalist, konstnär, radiopratare, kvinna, feminist, lesbisk, manshatare och tjock.
Sedan är ALLA "kränkta" för att hon skrivit ett tweet för 25 miljarder år sedan att poliserna i Sverige fortfarande går runt och bölar angående malexander-morden. Vilket iofs är korrekt, Polisens offerkofta för denna händelse är löjlig.
Visst, jag tycker inte om Kakan direkt heller. Just för att hon är så himla extremfeminist och manshatande, vilket hon aldrig sticker under stolen. Men vissa här på Flashback är ju rätt rabiata när det kommer till det hela, precis som alla är när det kommer till vänsterfolk, feminister och tjejer som tar plats.
Troligtvis för att hon är asocial och anarkistisk.
Ett par av hennes tweet;
"några jävla snutar som vinkar i paraden" (ang några poliser som deltog i prideparaden)
"Har panne pga drömde jag snodde en bil o skrek snuthora t en snut sen blev jag jagad i hundra år"
En schysst förebild för unga tycker du?
Sätter man en sån individ på piedestal, bjuder in till "nöjesprogram" i public service osv så signalerar man tydligt att det är helt ok att skymfa ordningsmakten, att hata män mm mm.
Det enda rimliga hade varit att frihetsberöva henne för en tid för att visa barn och ungdomar vad som är acceptabelt och inte i vårt samhälle.