2017-01-31, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FTW_Yes
Troligtvis för att hon är vänster, journalist, konstnär, radiopratare, kvinna, feminist, lesbisk, manshatare och tjock.

Sedan är ALLA "kränkta" för att hon skrivit ett tweet för 25 miljarder år sedan att poliserna i Sverige fortfarande går runt och bölar angående malexander-morden. Vilket iofs är korrekt, Polisens offerkofta för denna händelse är löjlig.

Visst, jag tycker inte om Kakan direkt heller. Just för att hon är så himla extremfeminist och manshatande, vilket hon aldrig sticker under stolen. Men vissa här på Flashback är ju rätt rabiata när det kommer till det hela, precis som alla är när det kommer till vänsterfolk, feminister och tjejer som tar plats.

Troligtvis för att hon är asocial och anarkistisk.

Ett par av hennes tweet;
"några jävla snutar som vinkar i paraden" (ang några poliser som deltog i prideparaden)
"Har panne pga drömde jag snodde en bil o skrek snuthora t en snut sen blev jag jagad i hundra år"

En schysst förebild för unga tycker du?
Sätter man en sån individ på piedestal, bjuder in till "nöjesprogram" i public service osv så signalerar man tydligt att det är helt ok att skymfa ordningsmakten, att hata män mm mm.

Det enda rimliga hade varit att frihetsberöva henne för en tid för att visa barn och ungdomar vad som är acceptabelt och inte i vårt samhälle.
Citera
2017-01-31, 14:43
Medlem
Såhär går det när vänsteraktivister tillåts jobba som kampanjchef utan vettiga utbildade människor som kvalitetssäkrar arbetet de gör.
Hur kan man släppa dessa människor fria vind för våg under ett så pass värdefullt varumärke? HELT ofattbart.

Att ens vilja associeras med Kakan efter alla hennes utspel kommer ALDRIG att vara positivt, hur många gånger de än tjatar på att Kakan ett om ursäkt, hon har fortfarande sagt det hon sagt och står för de åsikterna.

Här måste någon i ledningsgruppen som inte fått sitt jobb pga kvotering och känslor gå in och peka med hela handen. AVGÅ vänsterpatrask.
Citera
2017-01-31, 14:44
Medlem
Europes avatar
Citat:
Troligtvis för att hon är vänster, journalist, konstnär, radiopratare, kvinna, feminist, lesbisk, manshatare och tjock.

Sedan är ALLA "kränkta" för att hon skrivit ett tweet för 25 miljarder år sedan att poliserna i Sverige fortfarande går runt och bölar angående malexander-morden. Vilket iofs är korrekt, Polisens offerkofta för denna händelse är löjlig.

Visst, jag tycker inte om Kakan direkt heller. Just för att hon är så himla extremfeminist och manshatande, vilket hon aldrig sticker under stolen. Men vissa här på Flashback är ju rätt rabiata när det kommer till det hela, precis som alla är när det kommer till vänsterfolk, feminister och tjejer som tar plats.

Det är för att hon har spytt ut sitt manshat och rashat oavbrutet i många, många år, samt utöver det även hetsat mot bl.a. poliser. Det handlar inte om en tweet. Inte ens när det gäller hetsen mot poliser gäller det en endaste tweet. Försök inte.
Citera
2017-01-31, 14:48
Medlem
SvenneMelons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fasttrain
Har själv Comviq och tänker fortsätta med det. Funkar perfekt har inget att klaga på.
Tror inte Comviq bryr sej nämnvärt vad ett gäng gaphalsar på FB tycker.

Jag har haft Comviq i massor med år men nu har jag bytt.
Det är ingen propaganda eller ett försök att få med mer folk men här gick gränsen för mig.
Det tar 8 dagar att få ett nytt SIMkort sedan är jag inte kund längre.
Det känns bra.
Citera
Medlem
Europes avatar
Det intressanta är vad reaktionen hade blivit om Kakan inte hade varit med i kampanjen? Kampanjen är ju redan i sig rätt sjuk och även resten av "ambassadörerna" utgörs av allt från tvivelaktiga typer till verkliga extremister.
Citera
Medlem
Vågskålens avatar
Jisses vilken skitstorm på Comviqs facebook. Undrar om de ansvariga nu fattar att de själva måste leva i en filterbubbla. För hur skall man annars kunna förklara ett så pass marknadsföringsmässigt fatalt missgrepp. Man vill motverka filterbubblor och uppmuntra till friare diskussion, och för att åstadkomma det anlitar man en asylaktivist som sätter ihop en grupp vänstermänniskor som i sig utgör en filterbubbla. Helt obegripligt. Comviqs ledning måste känna sig fullständigt alienerade från verkligheten.
Citera
2017-01-31, 14:50
Medlem
l150s avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Hon är en vänsterfeminist som hatar män och poliser.
På twitter har hon skrivit bland annat detta:
http://cattasbubbla.se/wp-content/uploads/2014/09/Kakan-om-Malexander.jpg
http://nyheteridag.se/wp-content/uploads/2014/08/kakan_acab650.jpg
https://toklandet.files.wordpress.com/2014/09/vr98tx9p-large.png

Hon skriver dikter om att kastrera män som tittar på porr:
https://jamstalldhetsfeministern.files.wordpress.com/2015/03/kakan-hermansson-uppmanar-till-sadistiskt-vc3a5ld-mot-mc3a4n.jpg

I en intervju i Nöjesguiden sa hon att hon tyckte synd om heterosexuella kvinnor som var tvungna att leva med män eftersom "Män är som utvecklingsstörda barn". Här är en länk till den: http://nojesguiden.se/artiklar/doskalle-masterligt-moter-kakan-julia men det verkar som att Nöjesguiden gömt den så man behöver logga in för att kunna se den, förmodligen för att skydda Kakan.

Tack för svar.
Ska ägna min influensasjuka skitdag till att läsa lite om Kakans bravader och skapa mig en egen uppfattning.
Citera
2017-01-31, 14:52
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vågskålen
Jisses vilken skitstorm på Comviqs facebook. Undrar om de ansvariga nu fattar att de själva måste leva i en filterbubbla. För hur skall man annars kunna förklara ett så pass marknadsföringsmässigt fatalt missgrepp. Man vill motverka filterbubblor och uppmuntra till friare diskussion, och för att åstadkomma det anlitar man en asylaktivist som sätter ihop en grupp vänstermänniskor som i sig utgör en filterbubbla. Helt obegripligt. Comviqs ledning måste känna sig fullständigt alienerade från verkligheten.

Ja, det är en skitstorm som heter duga.

Jag vet inte vad som pågår inom ledningen, då hela kampanjen är helt sjuk och borde även framstå som sjuk för normala folk som tänker driva ett företag i vinstintresse. Men jag undrar om inte någon i ledande ställning inom företaget borde åtminstone göra något slags uttalande. Det enda som har hörts från företagshållet är ett slags meningslöst standardsvar på vissa (relativt få) inlägg från folk på deras Facebooksida. Är det verkligen klokt att bara låtsas som att det regnar?
Citera
2017-01-31, 14:54
Medlem
morbrostewarts avatar
Comviq har den korkade polisen och kioskturken i sin reklam. Kakan har ett lite ansträngt förhållande till bl.a. poliser, vita heterosexuella män mm.mm. Hoppas dom spinner vidare och använder charmtrollet kakan fullt ut nu, det kan ju bli riktigt roliga reklamfilmer
Citera
2017-01-31, 14:55
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Det hade självklart gått att acceptera henne som "ambassadör" om hon bara var kvinna, tjock, radiopratare, journalist, flata och "konstnär" men allt det andra gör henne omöjlig i normalt funtade människors ögon. Jag tror inte att en så pass hatfylld människa mår speciellt bra psykiskt, det bästa vore nog om hon drog tillbaka sitt engagemang i den nya kampanjen i Comviqs regi.
Citera
2017-01-31, 14:55
Medlem
UT64s avatar
Tidigare i tråden nämndes Jan Stenbeck och hans tanke om "att all reklam är bra reklam".
Men på hans tid var det väl inte så vanligt med skitstormar.

Hur som helst kanske Comviq kunde gräva upp Stenbecks lik och sätta in det
som reklamansvarig på företaget. Kan ju inte bli sämre än nu i alla fall.
Citera
2017-01-31, 14:56
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Spä på föraktet om sina meningsmotståndare?

Varför är enbart den vänsterextrema politiskt korrekta sidan representerad för isåfall?

Suck!! Hur kan man tro någon vill ha sånt här skräp? Givetvis vill man inte vara kund hos företag som Comviq och Telia med deras politiskt korrekta och förljugna kampanjer.

Vem menar du hade passat den profilen för detta företags reklam?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in