2017-01-21, 12:32
Medlem
psflaxs avatar
Kan hon ha träffat en annan man, och håller sig gömd där?
Citera
2017-01-21, 13:51
Medlem
QueenKoralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psflax
Kan hon ha träffat en annan man, och håller sig gömd där?
Jag tror att antingen har hon får en psykos, mår psykiskt dåligt på annat sätt, och håller sig undan.
Att hon är rädd för andra människor osv. Hon har haft kurser i överlevnad, så den biten kan hon väldigt bra.
Eller det mindre troliga, så har något hänt, som gör att hon vill hålla sig undan, har planerat det, och har tex hyrt en stuga i annat namn, satt dit mat innan osv.
Men jag tror på några få av vittnena som säger sig ha sett henne. Och säkert har många av vittnena tagit fel... Men jag tror ändå på några av vittnena och att hon finns där, jag tror på att id hundarna markerar rätt, sen orsaken är mycket svår att tänka sig.
Citera
2017-01-21, 17:05
Medlem
Att må dåligt, är i sig inget märkligt men här är det något som inte stämmer.
Vad har man för relation till sin familj om man bara rätt och slätt håller sig undan.
Nja, tyvärr tror jag inte på en lycklig upplösning.
Citera
2017-01-22, 14:36
Medlem
Hej alla
Jag läste i Kristianstadsbladet att det var tydligen svårt att utföra ett sök då det var dimma .
Det går att söka om det är dimma . Man måste ha tålamod och det tar lite längre tid.

Sen har jag även suttit halva natten och ringat in vilket område Julia ska ha rört sig på om hon nu lever . Det rör sig om en sträcka på 5KM . Tycker verkligen synd om familjen som inga svar får .
Jag tror inte hon är vid livet då hon skulle hört av sig efter 1.5 månader .
Det jag hade börjat med var att gå igenom mobilen riktigt igen sen hade jag pressat maken . Är det någon som vet om de har fler fastigheter ? Och vad gör polisen i detta ärende då de säger att de inte vet vem kvinnan är när folk har ringt in och sagt var hon är ?
Sen undrade jag hur fan kan man tappa en person som är viktig att hitta bara sådär efter att följt efter Julia i 30Min ? Känns som ett oseriöst vittne.

Men som sagt så tror jag att om man ska hitta henne borde de ta och leta i närområdet , och inte i åhus .
Citera
2017-01-22, 14:46
Medlem
Polisen får ta och rycka upp sig nu !
Citera
2017-01-22, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Polisen får ta och rycka upp sig nu !

Och det väldigt fort
Citera
2017-01-22, 14:50
Medlem
Och det väldigt Fort
Citera
2017-01-24, 09:39
Medlem
Är en släktings uthyrningsstuga i Täppet undersökt?
Citera
2017-01-24, 09:53
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av da6kid
Är en släktings uthyrningsstuga i Täppet undersökt?
Det är inte känt. Tipsa polisen, tel 114 14.
Citera
2017-01-24, 10:45
Medlem
http://www2.kristianstad.se/sv/stuga/a323198/stuga_-_ahus_323198/detaljer
Citera
2017-01-24, 19:04
Medlem
Jag kom på en annan teori . Kan det vara så att hon gått ut till havs och tagit livet av sig . Med tanke på omständigheterna . En person som lämnar nycklar , pengar , mobil , id handlingar . Jag säger som GW jag tror inte hon lever . Jag tror att hon finns någonstans ute på havet antingen flytandes eller på havets botten . Önskar man hade kunnat ta del av utredningen för att avfärda vissa teorier .
Citera
2017-01-25, 06:23
Medlem
Limhamns avatar
Många frågor. Verkar väldigt osannolikt att man så nära sitt eget hem kan hålla sig borta så länge och att det skulle vara av egen "fri" vilja dessutom.

Önskar man bodde närmre Åhus och kunde göra en insats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in