2017-01-20, 10:47
Medlem
Maxeris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ka7700
MGM Tommy är väl skriven där.

Se där ja, det stämmer. Tittade inte så noga, lade bara märke till flera Kristiansson på gatan.

Det är bra att det sätts press på familjen, det måste vara fruktansvärt utmattande att ha detta hängande över sig. Vem vet, tillslut kanske de inte orkar fortsätta ljuga!
Citera
2017-01-20, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxeri
Se där ja, det stämmer. Tittade inte så noga, lade bara märke till flera Kristiansson på gatan.

Det är bra att det sätts press på familjen, det måste vara fruktansvärt utmattande att ha detta hängande över sig. Vem vet, tillslut kanske de inte orkar fortsätta ljuga!

Kanske fått besök på adressen på,Pers gränd?
Kanske någon vill hämnas?
Citera
2017-01-20, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drummelton
Tidigare var jag 99% säker på att Tommy med bihang noga följer denna tråd, nu är jag 100% säker på det! Behöver inte förklara hur jag vet det, de förstår det själva! Så till Tommy + bihang, det blev visst lite oroligt på Pers gränd igår?!
Vad hände där? Hoppas på något riktigt obehagligt för Tommy!!
Citera
2017-01-20, 16:00
Medlem
Censeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruffen111
Vad hände där? Hoppas på något riktigt obehagligt för Tommy!!

Det undrar och hoppas jag med
Citera
2017-01-20, 16:04
Medlem
Hydraheads avatar
Trodde först detta var TK med tanke på åldern, men efter lite "skvallersökande" så visade det sig att det var ett annat vandrande stolpskott som bor i den byn.
Lite synd dock..

http://www.dt.se/blaljus/brott/man-misstanks-ha-kort-drogpaverkad-2
Citera
2017-01-20, 18:42
Medlem
Inte osannolikt, men vad hände utanför bostaden i går? Bor inte i Idre, men skulle gärna vara där och visa min avsky för det som hänt och ställa några frågor till T som emellanåt kommer precis ihåg vad som hände den kvällen, medan vad som sas under 5 telefonsamtal med föräldrarna i gryningen är som bortblåst,,,,,och älsklingströjan som beställts från utlandet bara tappades bort,,,,,du brukar ju tappa saker sa Du, men det finns liksom inget ställe att tappa tröjan på... Jag vill visa...manifestera att ingen kommer glömma hans ynklighet och feghet, och som någon tidigare skrev, föräldrarna är lika sorgliga existenser -skulle vilja konfrontera mamman och fråga om hon ser sig själv i spegeln? Fråga om hon sover gott om nätterna. Tänker du någonsin på M mamma och pappa?
Kompisar har också ett val.
Citera
2017-01-20, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pennskaftet
Inte osannolikt, men vad hände utanför bostaden i går? Bor inte i Idre, men skulle gärna vara där och visa min avsky för det som hänt och ställa några frågor till T som emellanåt kommer precis ihåg vad som hände den kvällen, medan vad som sas under 5 telefonsamtal med föräldrarna i gryningen är som bortblåst,,,,,och älsklingströjan som beställts från utlandet bara tappades bort,,,,,du brukar ju tappa saker sa Du, men det finns liksom inget ställe att tappa tröjan på... Jag vill visa...manifestera att ingen kommer glömma hans ynklighet och feghet, och som någon tidigare skrev, föräldrarna är lika sorgliga existenser -skulle vilja konfrontera mamman och fråga om hon ser sig själv i spegeln? Fråga om hon sover gott om nätterna. Tänker du någonsin på M mamma och pappa?
Kompisar har också ett val.
Skall höra lite med kontakter vad som hände hos Tommy! Förhoppningsvis en hotfull mobb...?
Citera
2017-01-20, 19:35
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruffen111
Skall höra lite med kontakter vad som hände hos Tommy! Förhoppningsvis en hotfull mobb...?
Kolla om han faktiskt bor där just nu och inte bara står skriven där.
Han har ju eget hus men kanske inte längre?
Citera
2017-01-20, 19:41
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drummelton
Finns flera på honom också men de bilderna är mer känsliga eftersom det bara är en snäv grupp människor som kan ha tillgång till dem, rätt lätt för Kristianssons att lista ut vem det är som spridit fotona i så fall.. Ska se vad som kan komma fram.
Det är inte så att P-AK är den första man som ploppar upp om man googlar på hans namn och väljer bilder?
Citera
2017-01-20, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Kolla om han faktiskt bor där just nu och inte bara står skriven där.
Han har ju eget hus men kanske inte längre?
Nopp.. inte längre, han blev vräkt.
Citera
2017-01-20, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Det är inte så att P-AK är den första man som ploppar upp om man googlar på hans namn och väljer bilder?

Om det är han med "Abris Sjö och Snö" T-shirten så är det P-AK. 120% säker..
Citera
2017-01-20, 20:57
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderklyka
Om det är han med "Abris Sjö och Snö" T-shirten så är det P-AK. 120% säker..
Exakt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in