Citat:
Ursprungligen postat av
Rotvagen
Ja att det är grabbar som inte har alla bestick i lådan fattar man ju 😕 Räcker ju med att kolla i vilken jäkla misär lägenheten var i 😕eller så är det jag som är onormal som inte vet hur man plockar ihop och sätter på en tvättmaskin😂 Polisen kan ju ha gjort en husrannsakan vid stugan men tyvärr så är det sekretess på allt som verkar röra föräldrar och allt runt omkring de ... varför vet jag inte😕 Vet du vad anmälan hällde som han gjort på festen gällde? Vet du eller någon annan om han jobbar ? Och vad anser arbetskollegor isåfall? Och jo han fick böter för misshandelnnpå exet 13500 tror jag och samhällstjänst.
Tyvärr tror jag inte föräldrarna gömt sakerna" i stugan ... men väl där runtomkring men efter så lång tid nu så är de säkert puts väck !! Och det vet säkert T och därför kan han gå omkring och va stor i korken
Blir han friad nu en andra gång så går han säkert skadestånd av staten för han suttit häktad en tid !!! Och det är han ju isåfall värd 😡😡😡
Jag har för mig att han påstod att det var en kille som smällt till honom, det var utanför Ms hus tidigare på kvällen. I själva verket var det ju T som hade bankat på. Minns ej exakt nu, bör läsa igenom fupen igen.
Jag tror inte att han jobbar just nu, han har dock jobbat på Idre fjäll.
En stor del runt Idre jobbar däruppe. Hans far tror jag jobbar där as we speak.
Vet tyvärr inget mer om föräldrarna faktiskt.
Vem vem, kanske dom kastat sakerna vid återvinningen på fjället, ganska stort och borde vara lätt att gömma saker där.
Tror inte det dröjer lång tid innan han flippar igen, kanske på en nära vän..han har ju vapen grabben.