2017-01-15, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirker
troll.
alla vet nu vem som fota och han är inne på förhör
Hur vet vi det?
Citera
2017-01-15, 23:22
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
alla i sverige backar för juggarna, inget o skämmas över
Alla obeväpnade backar för vem som helst med en pistol. Du hade backat för närmsta Svensson med en 9mm om du var obeväpnad. Vem som helst kan i praktiken döda vem som helst, undantaget typ presidenter. Det du skriver betyder inget.
Citera
2017-01-15, 23:23
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirker
efternamn börjar på?

Inte här! Till polisen! Men det gäller att vara snabb, han är nära att gripas snart.
Citera
2017-01-15, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DracoDargo
Hur vet vi det?

tydligen anonyma tips till polisen
Citera
2017-01-15, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Alla obeväpnade backar för vem som helst med en pistol. Du hade backat för närmsta Svensson med en 9mm om du var obeväpnad. Vem som helst kan i praktiken döda vem som helst, undantaget typ presidenter. Det du skriver betyder inget.

ja för det är ingen skillnad på folk som är kända för folkmord och svenskar som är kända för ikea och PK
Citera
2017-01-15, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Inte här! Till polisen! Men det gäller att vara snabb, han är nära att gripas snart.

vad mena du med fritt fram då?
Citera
2017-01-15, 23:26
Medlem
Efternamn börjar på M?
Citera
2017-01-15, 23:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Charles13
Ja absolut kan jag det men jag är ingen golare. Litar inte på snuten för fem jävla öre

Antingen "golar" du eller så accepterar du våldet. Nästa gång kan det vara en anhörig till dig.
Citera
2017-01-15, 23:36
Bannlyst
Vet inte hur mycket som framkommit men vissa krimminella behöver ingen stor anledning för att döda.

Bara kolla på tex grusgropsmordet i umeå för typ 8 år sedan när det rörde sig om nån skuld på några hundra och dom skar halsen av han bara sådär.

Det var väl även nåt liten skitskuld när han johan i bollnäs mördades och som dom gittade styckad sen?

Det jag vill säga är att även fast han bara är 16 år så behöver han inte gjort nåt mycket alls för att bli skjuten på detta vis. Knarkskuld, dejtat fel tjej, eller haft lite tjafs med fel person/er räcker gott för att nåt sånt här ska hända.

Blir också förvånad när jag läser vad som står på bilden där han är död. När man läser får man ju mer tankarna att det skulle va ett rassebrott istället.
Citera
2017-01-15, 23:36
Medlem
Skulle gärningsmannen vara under 18 år så bör det bli en lagändring p g a det här. Jag har väldigt svårt att tänka mig att man kommer att acceptera annat än livstid för den här sortens brott, oavsett ålder.
Citera
2017-01-15, 23:37
Moderator
Lobengulas avatar
Som sagt, den omfattande beskjutningen och skott i ansiktet säger en hel del om GM.

GM och BO var bekanta med varandra, åtminstone hyste GM ett hat mot BO.
GM är förmodligen i samma ålder och känd som kriminell.
Ett sådant här hat är förmodligen om en tjej, för mycket känslor för att det ska vara pengar.

Ett ganska lättuppklarat fall om nu polisen vill det. Även om många håller käften så är det för många som vet vem tjejen och killen är.
Citera
2017-01-15, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Efternamn börjar på M?

Mekky är i Thailand
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto