2017-01-12, 22:08
Medlem
Det ser illa ut för Malmö, tyvärr passerade Malmö Point of No Return för ganska många år sedan. Man skall inte underskatta trendkänslan hos de unga kriminella. Ribban har sänks, det är nu mycket lättare att skjuta någon, polisens mordutredare kollapsade redan förra året. Risken är uppenbar att polisen aldrig kommer ifatt trots att de får nya förstärkningar hela tiden.

Snart känner alla de kriminella ungarna någon som mördat, eller kände någon som blivit mördat. Det blir trendigt och höjer ens kriminella status att ha skjutit någon. Vapen har snart varenda person inde berörda stadsdelarna. Malmö har verkligen gått käpp rakt åt helvete och det beror på invandring och på invandrare #jagärhär kan fylla vartenda kommentarsfält på hela Facebook med förnekelse, det kommer dock inte att hjälpa!

Risken är uppenbar att mördandet sprider sig utanför gangsterkretsarna inom en snar framtid.
Citera
2017-01-12, 22:17
Medlem
50505s avatar
Sverige befinner sig i kris. Är det 4 mord i Malmö sedan nyårsafton? Något allvarligt är på gång i Sverige som makthavare = regering, riksdag och svensk press undanhåller oss vanliga medborgare. Det är lättare att prata om feministisk snöröjning än om Sveriges verkliga problem. Malmö, Göteborg och Stockholms förorter är inom mycket snar framtid krigszoner där militär kommer att agera. Tänk efter själva varför rustar Sverige nu?, inte för ett yttre hot utan från hoten från insidan. Lägg pusslet själva. Det är nära nu. (postat i annan tråd men försvunnit spårlöst)
Citera
2017-01-12, 22:28
Medlem
Finans.killens avatar
Extremt illa, befinner sig i en total kollaps som resten av Sverige kommer få uppleva under de kommande 10 åren.

Vem fan trodde annat? MENA människor är oförmögna att skapa en civilisation, allt de kan är våld.
Citera
2017-01-12, 22:35
Medlem
BernardLoutres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finans.killen
Extremt illa, befinner sig i en total kollaps som resten av Sverige kommer få uppleva under de kommande 10 åren.

Vem fan trodde annat? MENA människor är oförmögna att skapa en civilisation, allt de kan är våld.

Malmö och snart resten av landet går under och vi sitter här på FB och ger varandra rymdkramar.
Citera
2017-01-12, 22:40
Medlem
Finans.killens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BernardLoutre
Malmö och snart resten av landet går under och vi sitter här på FB och ger varandra rymdkramar.

Min fru har utländskt medborgarskap och jag har tillgångar uppdelat i både Sverige och i utlandet.
Skiten kommer braka, jag försöker på demokratiskt väg göra vad jag kan, men om det inte går så har jag i alla fall plan B! Borde du ha också!
Citera
2017-01-12, 22:46
Medlem
BernardLoutres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finans.killen
Min fru har utländskt medborgarskap och jag har tillgångar uppdelat i både Sverige och i utlandet.
Skiten kommer braka, jag försöker på demokratiskt väg göra vad jag kan, men om det inte går så har jag i alla fall plan B! Borde du ha också!

Jag hoppas åka utomlands i år och spana in läget. Problemet är att hitta ett land som inte släpper in vilket skit som helst (som t ex Sverige) men som ändå släpper in mig...
Citera
2017-01-12, 23:00
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BernardLoutre
Jag hoppas åka utomlands i år och spana in läget. Problemet är att hitta ett land som inte släpper in vilket skit som helst (som t ex Sverige) men som ändå släpper in mig...

Mellan EU-länder är det oproblematiskt, det är en fantastisk möjlighet vi har som EU-medborgare, hela europa har vi framför våra fötter, vi kan välja och vraka mellan 28 länder! - det finns ett land för varje smak!
- det bara att välja ett land som du anser skulle passa dig, lär dig språket, sök ett jobb och sätt igång med att leta bostad.
Just bostadsletandet kan bli tidskrävande, speciellt om du är på jakt efter en hyreslägenhet eftersom många länder, precis som sverige har ont om lediga lägenheter.
Så sätt igång i tid med det, är mitt tips.

Själv valde jag Tyskland, rekommenderas till alla.
Fantastiskt land, trivs utmärkt här.
Citera
2017-01-12, 23:02
Medlem
Sverige har passerat Sydafrika i antal mord under 2017
Citera
2017-01-12, 23:09
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Sverige har passerat Sydafrika i antal mord under 2017

Är du verkligen så jävla dum att du tror att folk går på vad som helst?
Eller är du verkligen så jävla körd i pannan att du tror på det själv???
Citera
2017-01-12, 23:13
Medlem
Sant att Malmö sedan lång tid är bankrutt och lever på "bidrag" från övriga Sverige?
Någon som kan utveckla?

Mvh
Citera
2017-01-12, 23:17
Medlem
BernardLoutres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Mellan EU-länder är det oproblematiskt, det är en fantastisk möjlighet vi har som EU-medborgare, hela europa har vi framför våra fötter, vi kan välja och vraka mellan 28 länder! - det finns ett land för varje smak!
- det bara att välja ett land som du anser skulle passa dig, lär dig språket, sök ett jobb och sätt igång med att leta bostad.
Just bostadsletandet kan bli tidskrävande, speciellt om du är på jakt efter en hyreslägenhet eftersom många länder, precis som sverige har ont om lediga lägenheter.
Så sätt igång i tid med det, är mitt tips.

Själv valde jag Tyskland, rekommenderas till alla.
Fantastiskt land, trivs utmärkt här.

Fast jag har hört att det finns gott om lägenheter i de flesta europeiska länder men att hyrorna är höga.
Citera
2017-01-12, 23:23
Medlem
Malmö är en förlorad stad och våldet bara ökar och sprider sig. Just nu läser jag om en tatueringsstudio utanför Lund som har sprängts:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/q4Rqw/tatueringsstudio-utblast-av-kraftig-explosion

Snart är väl hela Skåne nere i skiten och det kan inte råda någon tvekan om att massinvandringen är grundorsaken till problemen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in