Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2017-01-11, 17:42
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
"Germaphobia" innebär bacillskräck, han syftade på att han är besatt av renlighet och därmed aldrig skulle velat ha urin regnande över sig.
Haha varför sa han ens så? Regnande urin?

Iofs är han väl själv en German (svenska ättlingar) så du kanske har rätt.
Medlem
Snapcounts avatar
Avslutade han inte (angående Putin) och komma överens med honom : - men jag tror inte det.
Medlem
ziracorns avatar
Vad klagar ni på?
Han är ju HELT underbar! Vilka smockor!
2017-01-11, 17:43
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen

Han försökte skoja till det så han slapp prata mer om sina tax returns.
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Helvete vad han tappar kontrollen:

Påminner om den katastrofala presskonferensen i Juli .

Tvärtom mycket bra. Den gamla Trump finns kvar och han visar tydligt att han inte tänker lägga sig på rygg och ta emot skit i rädsla för att reta upp pk-ryttarna. Han har inga planer på att bli polare med uppviglarna inom MSM
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Jag tyckte han sa "elected". Vi får se i transcripten.

Jag hörde "tycker bra" jag också.

Förövrigt svajar han en hel del, Men han känns genuin tillskillnad mot de slipade yrkespolitrukerna man annars hör! Trump kommer antingen bli en frälsare eller starta undergången iallafall. Finns nog inget "mellanresultat" med den här mannen

Intressanta tider vi lever i.
2017-01-11, 17:44
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Avslutade han inte (angående Putin) och komma överens med honom : - men jag tror inte det.
Jo, och det var lite ovanligt. Han brukar säga tvärtom att han tror att han kommer att komma överens med honom. Han ville väl göra poängen att OM han inte kommer överens med honom så kommer han att vara tuffare än vad Hillary skulle vara - för det var det allra sista han sa i den frågan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
"Germaphobia" innebär bacillskräck, han syftade på att han är besatt av renlighet och därmed aldrig skulle velat ha urin regnande över sig.

Jaha han också. Det var ju samma som Howard Hughes och Nikola Tesla led av.
För övrigt så är urin inte så orent som man skulle tro. Urin skall inte innehålla bakterier om man inte har urinvägsinfektion och har faktiskt använts för att rengöra sår.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount

Nja, skulle mer översätta det som att han menade det finns en chans att de inte kommer komma överrens.
Medlem
Han.Jelins avatar
Jag gillar det jag ser.

Förresten Towlie, lär dig engelska.
Medlem
Grävulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen

CNN och andra rapporterade fake news rapporter om att Putin har hemliga inspelningar på när Donald Trump när han besökte Ryssland och hade sex med horder av prostituerade, att han bjöd in dem i samma rum som Obama spenderat natten i och hade urinsex i sängen för att han hatar negrer. Sedan hade han suttit och tittat på japanska tecknade filmer och öppnat paket som Putin gett honom.
2017-01-11, 17:45
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Nu bröt han vallöftet att release his tax returns, för "ingen är intresserad ändå".

Jag tror han kommer att dröja så länge det bara går. Han har inget intresse av det. Först om folket av någon anledning skulle kräva det skulle han överväga det. MSM får vänta tills dess

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in