Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Detta är vad du tror. (Jesus giv mig styrka så jag orkar diskutera med kretiner)
Jag lovar dig att brottligheten minskar om man utvisar massa arbetslösa kriminella illegala invandrare. Att du inte förstår det är bara att beklaga.
Det är just statsapparaten Trump kommer sätta i rörelse när han tillträtt. So fast your head will spin.
Sex demokratiska elektorer hoppade av. De pallade inte att rösta på Hillary eftersom hon är så korrumperad. De röstade på Bernie Sanders.
En republikansk elektor röstade på Rand Paul istället för Trump.
Med andra ord gick det åt skogen för Hillary och demokraterna.
Haha. Okej. Kanske lite dum formulering när det handlar om Trump.

Det är ingen tro, det är så det fungerar idag.
Du verkar inte kunna nått om marknadskrafter och vad som krävs i drogindustrin.
Utvisar du en sådan kriminell, så står det två nya och vill ta över och står för samma våld.
Varför är ni så naiva om drogerna?
Men visst kanske man kan se en skillnad om man plockar in par tusen i stad under en dag och utvisar dagen efter.
Men sen en vecka senare när det är back in business, så är det samma igen.
Enda skillnaden är 1000 mindre illegala invandrare.
Men av någon anledning får jag känslan att det inte var poängen med att skicka ut kriminella, utan att det skulle bli mindre kriminalitet?
Jo, det var rolig om Trump ogrundade rykten, för hur många gånger har han sagt "I heard...".
Men givetvis är man enveten så kommer ju nått bli rätt, men det var inte riktigt poängen.
Om han varit med eller sympatiserat med KKK, det lär vi aldrig få reda på.
Men svårt och se varför man ska ta en med ett rykte, när du kan hitta lika bra gubbar/gummor utan rykte.
Förresten någon kvinna i Trumps tilltänkta?
Har faktiskt följt det så himla noga det senaste.
Vem som röstar på Hillary eller inte var väl rätt ointressant, alla visste ju det var över.
Men jag vet med erfarenhet, att R är betydligt mer trogna.
Hade varit betydligt mer intressant om Hillary hade vunnit och det hade varit en del på Bernie.
Nu visste ju alla det var ointressant.