Citat:
Ursprungligen postat av
Suntoucher
Hur ska vi svenska ursprungsinvånare förhålla oss till Staten, när våra far- och morföräldrar får
filmjölk till middag, samtidigt som bidragsförsörjda invandrare i hundratusentals flockar sig kring vårdgrytorna? Kommer det att kännas relevant och rättvist att betala mer än halva lönen i skatt då, borträknat arbetsgivaravgifter och moms?
Lite intressant, jag har min mormor på äldreboende, den enda av mina far- och morföräldrar som är i livet för övrigt!
De får just
filmjölk till middag! Argumentet de har fått höra är att det innehåller bra magbakterier och bidrar till bättre tarmflora bland äldre!
Men de vill ha en köttbit och några potatisar, är det för mycket begärt till middag? Nu får de tack och lov inte filmjölk varje middag än så länge, men det är väl en tidsfråga..
Usch, jag blir ledsen! Mina stackars mor och farföräldrar har slitit så hårt! Trott på det här landet, aldrig levt för sig själva, jobbat hårt, bokstavligen slitit i sitt anletes svett många gånger.
Allt det de har jobbat för att bygga upp har nu progressiva feministglobaliser nu sålt ut! Och så tror dom att att det är de som är
GODA. Haha, som om det vore deras tillgångar, som om det vore deras land de bjuder på!
Nej, de har stulit allt från tidigare strävsamma generationer och nu ger de bort allt och hatar sitt eget folk och hoppas att det ska generera pengar, karriär och status! FY FAN PÅ REN SVENSKA