Citat:
Ursprungligen postat av
Trotteri
Lite korrigering:
- Sexbrotten mot kvinnor har stigit med över 100% mellan 2012 - 2015,
https://www.bra.se/bra/brott-och-statistik/valdtakt-och-sexualbrott.html
- Antal ensamkommande "barn" ökade med ca 1000% mellan 2012 och 2015.
Frågan är superkänslig och BRÅ kommer sedan 2005 inte att redovisa nationalitet på brottslingar. Stämmer antagandena som Ami Horowitz gör så kommer våldtäksstatistiken för 2016 att se mycket dyster ut.
Jag skulle aldrig våga mig på en analys, varför inte låta Aftonbladet stå för analysen (visserligen i en gammal artikel innan censuren hade slagit till inom MSM)
Så här säger SVD!
Det här hittar man på sidan "gangrapesweden"
Överrepresentation inom våldtäkt för utlandsfödda
år 2000 4,5
år 2011 5,0
år 2014 6,9
Siffror som ingen MSM skulle våga publicera idag. För att komma tillrätta med ett problem måste man känna till det och inte sopa fakta under mattan.
Det är ännu värre än de siffror du plockat fram. Bra inlägg förresten. Du fyller på med mycket info.
Det jag menar med att det är värre är det faktum att siffrorna du redovisar gäller utrikes födda.
Det finns massvis med våldtäktsmän i kolumnen för svensk gärningsman som inte är svenskar.
Om statistiken skall vara rättvisande så måste barn till utrikesfödda också räknas in i invandrarkolumnen.
Jag har en bekant som är åklagare, nu är hon i Bryssel på välavlönat jobb och innan det så var det ett tag sedan hon höll på med vanliga jobb. Men, hon menar att utrikesfödda och barn till utrikesfödda utgör nittio procent av gärningsmännen bär det gäller vålds, sexual och tillgreppsbrott. Nittionio procent om vi pratar gruppvåldtäkt.
För att ta reda på sanningen måste rätt omfattande studier göras.
Det räcker inte med medborgarskap och namn.
En Caspar el Kaissi blir svensk i statistiken då han bytt namn till Kasper Östlöv efter att ha våldtagit och slagit sönder en svensk exflickvän.
En Virgilio Cabrales blir svensk i statistiken då han kallar sig Adrian Skog etc etc etc
Här fattar jag inte varför det inte informeras hårdare från de som är kritiker till förd invandringspolitik. Här är det öppet mål.
Att informera fullt i dessa frågor skulle också föra med sig att det går att vända en del kvinnor. Det finns fortfarande alldeles för många kvinnor som vurmar för främlingar. Sund skepsisism skulle göra att många våldtäkter inte behöver ske.