2016-12-25, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taxering2
Svårt att se vad detta skulle ge. I och med vår fantastiska, i världen unika sexköpslag, finns det noll intresse för en kund att upplysa om eventuella oegentligheter på en salong.

Här är det en från begåvningsreserven som upplyser om att det finns i en mindre stad där det är lätt för myndigheterna att gå vidare och det är lätt att ringa in ett par salonger, lite spaning, lyssna med grannar etc, göra tillslag, hitta dna och vips är det vad som hände i en större stad tidigare i år efter ungefär samma kedja av händelser!

Citat:
Ursprungligen postat av Stigvig62
Hej. I Jönköping har jag blivit erbjuden extra på två ställen....
Citera
2016-12-25, 15:30
Medlem
Hej. Och god fortsättning på er.
Ja det är ju synd att man/jag röjer namnet på staden. Men jag tror nog att polisen redan vet vad som sker!!
Dom måste nog sätta span på varenda salong i hela Sverige och få bra kontakt med grannar/fastighetsägare för att få info om något annat än massage
Citera
2016-12-25, 16:11
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ja det är ju synd att man/jag röjer namnet på staden. Men jag tror nog att polisen redan vet vad som sker!!
Dom måste nog sätta span på varenda salong i hela Sverige och få bra kontakt med grannar/fastighetsägare för att få info om något annat än massage
Och hur upptäcker grannarna om det pågår annat än massage?
Citera
2016-12-25, 16:13
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Här är det en från begåvningsreserven som upplyser om att det finns i en mindre stad där det är lätt för myndigheterna att gå vidare och det är lätt att ringa in ett par salonger, lite spaning, lyssna med grannar etc, göra tillslag, hitta dna och vips är det vad som hände i en större stad tidigare i år efter ungefär samma kedja av händelser!
Hitta DNA? Vad ska dom bevisa med det?
Att man fått massage?
Citera
2016-12-25, 17:49
Medlem
Citat:

Är detta ett symtom på den svenska avundsjukan!

När inte polisen har resurser att lösa allvarligare brott, så varför skulle de bry sig om någon har sex på en massagesalong.

Jag bor själv i en bostadsrättsförening där det finns en thaimassage som hyresgäst. Så länge hyran betalas och inga andra klagomål inkommer, tvivlar jag på att någon bryr sig.
Citera
2016-12-25, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Hitta DNA? Vad ska dom bevisa med det?
Att man fått massage?

Ja de blev ju fällda för det
Citera
2016-12-26, 21:57
Medlem
Annandag jul, och sugen på massage. Ringer runt lite, ställe nummer ett svarar inte. Ställe nummer två svarar men säger att de är på en ny adress. Jag har svårt att höra vad hon säger, så ber henne skicka ett sms med adressen istället. Får adressen men svarar att det är för långt bort, fortfarande en förort i Stockholm men en annan.

Till min förvåning kommer det två sms till en kvart senare. Det första frågar vad jag vill betala för ett knull, och ett tio sekunder senare som säger förlåt, skickade det fel.

Undrar hur många som vågar boka sex via sms med thai-massösen?
Citera
2016-12-26, 22:05
Medlem
Rumlarunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Annandag jul, och sugen på massage. Ringer runt lite, ställe nummer ett svarar inte. Ställe nummer två svarar men säger att de är på en ny adress. Jag har svårt att höra vad hon säger, så ber henne skicka ett sms med adressen istället. Får adressen men svarar att det är för långt bort, fortfarande en förort i Stockholm men en annan.

Till min förvåning kommer det två sms till en kvart senare. Det första frågar vad jag vill betala för ett knull, och ett tio sekunder senare som säger förlåt, skickade det fel.

Haha, eller kreativt sätt att få dig att åka över halva stan istället för att välja en salong som ligger närmare :)
Citera
2016-12-26, 22:39
Medlem
kaks avatar
Citat:

Själv kör jag alltid drop-in samt kontant betalning. Boka sex via sms låter som raka motsatsen.
Har du drunknat i PM nu?
Citera
2016-12-26, 23:10
Medlem
Citat:

Har testat några gånger och boka en viss tjej via SMS men aldrig fått svar.
Så fått ringa istället och brukar låta följande:
Jag: Har ni tid för massage om 1½ timme?
Salongen: Ja duu kan komma en timma.
J: Jag kan komma först om 1½ timme.
S: Duu komma en timma.

Sen när man är där så säger de att man är sen. Fler som känner igen sig?
Citera
2016-12-26, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumlarunt
Haha, eller kreativt sätt att få dig att åka över halva stan istället för att välja en salong som ligger närmare
Tror att det var ett ärligt misstag.
Citera
2016-12-27, 07:57
Medlem
Finns det ställen i runt GBG, där det inte erbjuds någon form av HE?
Tipsa gärna i så fall så jag slipper gå dit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in