Citat:
Ursprungligen postat av
Lucas49
Jag hade rätt säger Trump omdådet i Berlin. Varför måste han så öppen redovisa sina hjärnsläpp och inse att sådana uttalande hör hemma på forum och mestadels postas av folk utan egen tankeförmåga.
vad säger han när en skolmassaker sker i USA? "Jag hade rätt, vita skall inte bära vapen?" Förutom att han ser ut som en tok så uttalar han sig även som en sådan. Se bara på boeingaffären där Trump kommer med luftsiffror så han kan säga att han fått ner priset. Han liksnóm Putin använder lögnen helt ogenerat och i maktsyfte och nu är vi i deras händer. Visst många storföretag, vd:ar och aktieägare och banksektorn ja hela finansmarknaden kanske jublar över Trump just nu innan man inser hur negativt den politiken riskerar blir i förlängningen. Men det var ju inte det han lovade väljarna, alltså ännu en megalögn från Trump.
Det är du som inte är riktigt 100, jag har sett i flera av dina inlägg att du misstolkat och missförstår, antagligen har du någon form av autism.
Hade Berlin mannen varit en enskild och störd person hade du kunnat jämföra det med massmord och skolskjutningar.
Nu tillhörde mannen en rörelse, oavsett om han träffat IS ledare eller inte så gjorde han det i deras namn, efter uppmaning från kalifatet.
Försök förstå skillnaden mellan en organisation som destabiliserat flera stater, dödat hundratusen personer och har flera hundra miljoner anhängare VS en självmordsbenägen tonåring som "hämnas" på skolkamrater.
Den ena är ett hot mot
samhället, den andra ett hot mot
enskilda individer.