Citat:
Ursprungligen postat av
rattvisaebra
Vill gärna se källa på det du påstår här och som jag fetat. Nä just det, du har inga källor, du är bara ledsen för att din idol och möjligen älskare nu ska sitta inne minst 12 år. Hur ska du överleva detta? Förstår att du mår dåligt, men att sitta och smutskasta Lotta gör inte att du får tillbaka din älskare snabbare. Sök dig en ny, det finns massa anabolstinna hannar som gärna vill ha en relation.
Sen tycker jag att du kan googla på "medberoende" då kanske du förstår varför Lotta agerade som hon gjorde. Det är väl dokumenterat att idioten var psykiskt sjuk, tyvärr tenderar då en partner att ha svårare att bryta med denna på grund av att man tycker synd om denna.
Vidare vill jag att du anger en källa på att Lotta mådde som bäst i mars månad. Har du ingen källa tycker jag att du kan hålla käften, logga ut från FB och börja skriva brev till din älskare som nu sitter inne.
Men snälla du - läs Fupen. Vad av det du fetat i ovanstående tror du inte står där?
1.Lotta trodde sig vara gravid med Martin i april,
2. Lotta skulle fylla 42 i augusti
3.Lotta skrev i sms att han var "hennes allt"
4.Lotta beskrev för väninnor som själva också festade runt med Lotta o ibland Martin - att de festade
5.Lottas väninna vittnande om att hon snortade kokain, vid ett tillfälle hade Lotta också sagt att "hon var hög" hela helgen. Väninnan lämnade Martin o Lotta en gång för de var otrevligt "höga".
6. sms o telefon loggar visar på hundratals kontakter, dag o natt.
7. Kontakten upphörde några dagar när Martin postat bild på ny kvinna, Angelica, o Lotta var sur - det var då Lotta gick till polisen.
8. Enligt Fupen har Lotta ljugit till systrarna, väninnorna, Per, polisen, Korti, sjukvården mm
9. Jo Martin har erkänt att han misshandlade henne tidigare - han är dömd för det också.
10. I sms sista dagarna har Lotta skrivit om sina framtidsdrömar med barn etc med Martin - till Martin.
Nu har jag svarat på vart enda fetade påstående, 10 stycken. Föreslår Fupen som jullitteratur för din bättre insikts skull. Lycka till!