2016-12-21, 16:47
Medlem
Westerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Nu börjar sanningen sakta sippra ut. Chauffören levde under "attacken". Det är som jag hävdat hela tiden fråga om en trafikolycka där föraren drabbats av plötslig sjukdom.
Föraren har ju blivit skjuten. Hur förklarar du det om det var en olycka?
Citera
2016-12-21, 16:48
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Nu börjar sanningen sakta sippra ut. Chauffören levde under "attacken". Det är som jag hävdat hela tiden fråga om en trafikolycka där föraren drabbats av plötslig sjukdom.

Nu har du vaknat till igen !

Vilken sjukdom då ?

Diarre, Ebola eller akut parkinsson (som då gjorde att han tappade körförmågan)
Citera
2016-12-21, 16:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Börjar bli mer och mer skamligt för den Tyska rättsapparaten

De kämpar på bra att hitta GM men det kan inte vara lätt, samma problem i Sverige. Vi har båda regeringar som har gått bananas i asylmottagningen. Att då kunna hindra den här typen av attentat och fång GM är inte det lättaste.
Citera
2016-12-21, 16:50
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:

Hur förklarar du nordafrikanen som jagas i hela Tyskland då? Du är ett tråkigt troll.
Citera
Medlem
RogerRogers avatar
MGM greps i augusti med falska id-handlingar men släpptes efter domstolsbeslut. Denna jävla släpphänthet måste få ett slut.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Westerner
Föraren har ju blivit skjuten. Hur förklarar du det om det var en olycka?

Tysk polis sköt honom då man måste utgå från att han var terrorist.
Citera
2016-12-21, 16:54
Bannlyst
Citat:

När skall du sluta trolla? Om Du så hade GMs fist långt upp i arschlet skulle du väl hävda olycka?

Inget snack om saken! Det är islamistiskt dåd. Det slutar alltid med det.
Citera
2016-12-21, 16:56
Bannlyst
Citat:

Jag tror du önskar så starkt det skulle vara så för din världsbild krackelerar under trycket. PK luften sipprar ut och tidigare "allierade" har börjat öppna ögonen. Ni är få nu men desto än mer desperata då ni byggt ert liv på illusionen att ni är goda och snart kommer ni föraktas för det.

OT, finns det mer detaljerad information om mellan östern islamisten som utfört dådet, måntro är han kanske tom svarvad i självaste Sverige som har ger stöd i form av bidrag mm till muslimska terrorister.
Citera
2016-12-21, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Hur förklarar du nordafrikanen som jagas i hela Tyskland då?

Det där tar jag med en nypa salt. Polisen försöker bara rädda sitt misstag några dagar och i jul eller nyårs-helgen kommer beskedet att det hela var en olycka.
Citera
2016-12-21, 16:58
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ragge81
De kämpar på bra att hitta GM men det kan inte vara lätt, samma problem i Sverige. Vi har båda regeringar som har gått bananas i asylmottagningen. Att då kunna hindra den här typen av attentat och fång GM är inte det lättaste.

Givetvis, du har nog en poäng med det.

Dock är ju snubben inte bara känd, utan hunnit bli närmast ökänd i sin korta "sejour" i Tyskland i.o.m sina identiteter, lust att köpa vapen och "terror-polare".

Likaså så ville ju Tyskland kasta ut honom.., men icke sa nicke..

I Frankrike förfaller ju myndigheterna ha betydligt större "lagrum" på vad man kan göra. Kommer ihåg under bataclan-attacken när jag såg på FOX. De hade en CIA snubbe per telefon de snackade med, och enligt denne var Fransmännen duktiga på att "lean on" suspects, t.o.m bättre än jänkarna.

Få se vad framtiden kommer att ge.
Citera
2016-12-21, 16:58
Medlem
Hursomhelstings avatar
Nu verkar det som att den polske chaffisen blev avrättad på plats.

Då är dådet planerat, tid o plats rekad, chaffisen överrumplad med slag o knivhugg, väl i hytten så kan det gå att hålla kontrollen med en pistol till hands.
Citera
2016-12-21, 17:01
Medlem
Arngrips avatar
Mer info om Anis the Anus:

"23-åringen fick avslag på sin asylansökan i juni. ”Mannen kunde inte utvisas eftersom han inte hade giltiga id-handlingar”, säger Ralf Jäger, inrikesminister i Nordrhein-Westfalen, under en presskonferens."

"Åtminstone sedan november har den misstänkte 23-åringen varit föremål för terrormisstankar, enligt den tyska nyhetsbyrån Dpa. Enligt andra medieuppgifter har han rört sig i samma kretsar som den salafistiske hatpredikanten Abu Walaa, som greps av polis tidigare i år."

http://www.svd.se/uppgifter-tysk-polis-hittade-id-handlingar-i-lastbilen/om/dadet-i-berlin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in