2016-12-21, 15:31
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazdarikard
Bra poänger. Detta kan vara den sista spiken i kistan på Merkel så vi kan redan nu anta att tunisiern med stor sannolikhet tyvärr kommer att dödas i en shootout på order från högsta ort. Nåt måste drastiskt förändras och det nu omedelbart, detta håller inte längre, muslimerna bollar med oss, GM är i 20 års åldern, har 12 olika identiteter och beviljat uppehållstillstånd i Tyskland, hur i helvete är detta möjligt? Muslimerna skrattar och förlöjligar oss å det grövsta
Med 12 olika identiteter finns ju möjligheten att aset även har svenskt uppehållstillstånd och bidrag.
Palistiniern som slog ihjäl en pensionär vid ett parkeringsbråk här om året hade ju PUT i både Sverige och Danmark och fick bidrag från båda länderna.
Citera
2016-12-21, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ragge81
Hur nära är de att fånga negern? Jag trodde Tyskland var ett övervakat land men fått lära mig att de har sämre övervökning än Sverige. I London hade de haft bilder på fanskapet från dess han satt och sket i förrgår morse och fram till gripandet.
Det är myndigheterna som kontrollerar alla dessa kameror. Och det är myndigheterna som med vett och vilje släppt in alla terrorister, trots att de vet att medborgarna ej velat det och trots att statens främsta uppgift är att skydda gränsen. Vill du verkligen ge mer makt och befogenheter till myndigheter som beter sig så?
Citera
2016-12-21, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mazdarikard
Bra poänger. Detta kan vara den sista spiken i kistan på Merkel så vi kan redan nu anta att tunisiern med stor sannolikhet tyvärr kommer att dödas i en shootout på order från högsta ort. Nåt måste drastiskt förändras och det nu omedelbart, detta håller inte längre, muslimerna bollar med oss, GM är i 20 års åldern, har 12 olika identiteter och beviljat uppehållstillstånd i Tyskland, hur i helvete är detta möjligt? Muslimerna skrattar och förlöjligar oss å det grövsta
Jo, så blir det nog. Särskilt om det blir ett belägringsscenario och de kan skicka in polis som kontrolleras av centralmakten. Men om tunisiern själv provocerar fram en situation så skulle ju lokalpolis kunna oskadliggjöra honom på ett icke dödligt sätt, får vi hoppas.
Citera
2016-12-21, 15:37
Bannlyst
Anis Amir (översatt sporadisk rapportering)

Myndigheter betonar att han är misstänkt men inte nödvändigtvis skyldig.

De har gjort husrannsakan idag på en flyktingförläggning i Nordrhein-Westfalen med 150 poliser där han har bott. Han har också bott i Berlin periodvis.

Anis har varit med på en sk. "bråkmakarlista" om 549 personer som uppmärksammats av säkerhetstjänsten. Hans namn har varit på bordet där, liksom att hans namn florerat mellan säkerhetstjänsterna för kontraterrorism i Tyskland och Tunisien.

Hans asylansökan var avslagen, han är misstänkt för våldsbrott och var kallad till ett förhör med migrationsmyndigheter.

Anis har gått under jorden en tid innan attacken, myndigheterna har inte kunnat nå honom.
Senast redigerad av dulcis 2016-12-21 kl. 15:42.
Citera
2016-12-21, 15:37
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frandett
Mja, jihadisten själv vill ju bli martyr. Och muslimer generellt vill ju inte se någon pinsam rättegång där jihadisten förynkligas och kanske tappar tron. Och globalisterna som styr oss vill inte se någon rättegång som polariserar och väcker europeerna. Jag hoppas verkligen att de tar honom levande. Får positivare effekter.

Jag hoppas efter en eventuell rättegång, att Anus A får en tyst begravning till havs. Likt den Bin laden fick.
Citera
2016-12-21, 15:38
Medlem
mazdarikards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Inte alls omöjligt att det kommer fram kopplingar till Sverige under utredningens gång.
100% säkerhet att det kommer fram kopplingar till Sverige. Sverige, tillsammans med Tyskland, är de enda länderna i världen som aktivt kämpar för att ge fristad åt islamister och terrorister. Dessa avskum är inte välkomna någonstans i världen, inte ens muslimska länder släpper in asen. Det kommer att visa sig senare i historieböckerna att Sverige och Tyskland haft mycket blod på sina händer och burit ansvaret för lidandet i Europa
Citera
2016-12-21, 15:39
Medlem
Sperssons avatar
.
Hur fan kan en tunisier tilldelas dubbla identiteter?
Vem bär ansvaret?
Hur försörjer han sig?

Jag skäms ta mig fan.
Citera
2016-12-21, 15:53
Medlem
Troians avatar
Finns en "annouss28" på Skype – kan det vara han? Vill någon skriva till honom och fråga?
Citera
2016-12-21, 15:58
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Finns en "annouss28" på Skype – kan det vara han? Vill någon skriva till honom och fråga?

Utav ren nyfikenhet.., vad får dig att tro att det är han ?

När jag googlar det så kommer jag till någon gay-grej..
Citera
2016-12-21, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian

På facebook fanns det 100- tals som heter Anis Amri om det var bara det du gick på.
Citera
2016-12-21, 16:03
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Utav ren nyfikenhet.., vad får dig att tro att det är han ?

När jag googlar det så kommer jag till någon gay-grej..

Citat:
Ursprungligen postat av werdo
På facebook fanns det 100- tals som heter Anis Amri om det var bara det du gick på.

Har för mig att det stod att han kom från staden Kairouan. Men nu kan jag inte hitta det.

Han på gaysidan kallar sig bara annouss, 28 verkar vara en ålder.
Citera
2016-12-21, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Jag hoppas efter en eventuell rättegång, att Anus A får en tyst begravning till havs. Likt den Bin laden fick.
Jag hoppas på rättegång och fängelsestraff. Det här med kommandoräder och statliga mordpatruller tycker jag inte om. Dessutom är det politiskt ineffektivt i det här fallet. Jag tycker dessutom det här statliga kriget mot gravar är ovärdigt. Så gör bara den som inte tror på sin egen sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in