Citat:
Ursprungligen postat av
Reda
Min teori är att polacken raggat upp spelevinken i bilen någonstans i Berlin. Har inget med julmarknaden att göra.
Nu börjar du bli riktigt svinaktig; i går natt skrev du en massa ganska fåniga saker om olycka på grund av sjukdom som du tydligen framhärdar i, men nu går du över en ytterligare anständighetsgräns i det att du sprider simpla rykten om en dödad person.
I natt vädjade jag till dig att inte skämma ut dig med mer dumheter; nu visar du dig vara inte bara en rätt fånig typ, utan ett genomruttet avskum. Att skriva sådana saker som du gör nu visar att din själ är svart och genomrutten.