2016-12-19, 23:47
Medlem
Daniel_s85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Inte särskilt troligt över huvud taget. Inlägget skrevs precis när nyheterna om denna händelse i Berlin kom. Om du syftar på Everton-Liverpool började inte den matchen förrän vid 21.

Inlägget skrevs alltså 20:37. Sadio Mané avgjorde Merseyside-derbyt ca 22:45 svensk tid. Sluta ljug.

Matchen börja 21 och han såg fram emot derby match? Sluta sprid skit! Ofta han öppet går ut skriver en sådan sak vid ett terrorattentat på sin facebook, självklart är det fotbollen han syftar på Idiot!
Citera
2016-12-19, 23:48
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel_s85
Matchen börja 21 och han såg fram emot derby match? Sluta sprid skit! Ofta han öppet går ut skriver en sådan sak vid ett terrorattentat på sin facebook, självklart är det fotbollen han syftar på Idiot!
Nej, det är inte särskilt troligt att han syftade på Merseysidederbyt. Han skrev alltså inlägget precis när nyheterna om Berlinhändelserna kom.

Jag sprider inte skit. Någon påstod att han skrev inlägget, 20:37, om ett fotbollsmål som gjordes ungefär två timmar senare. Det är att sprida skit.
Citera
2016-12-19, 23:49
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Inte särskilt troligt över huvud taget. Inlägget skrevs precis när nyheterna om denna händelse i Berlin kom. Om du syftar på Everton-Liverpool började inte den matchen förrän vid 21.

Inlägget skrevs alltså 20:37. Sadio Mané avgjorde Merseyside-derbyt ca 22:45 svensk tid. Sluta ljug.

Oj helt mitt fel. Hur hittar du att hans inlägg skrevs 20:37?
Citera
2016-12-19, 23:50
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Oj helt mitt fel. Hur hittar du att hans inlägg skrevs 20:37?
Inlägget är numera raderat från Facebook men Facebook har timestamps precis som Twitter. Håller man musen över "2h" (eller "5h") står det när inlägget skrevs.
Citera
2016-12-19, 23:53
Medlem
Flashshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyRask
Inlägget är nu raderat, men jag antar att någon hann spara det ändå.

http://forumbilder.se/FC023/musa
Citera
2016-12-19, 23:54
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Han skrev "vem sa att måndagar var tråkiga" en kvart innan matchen började och satte sig sedan för att glo på matchen. Sen kan du måla upp va fan du vill. Jag såg nyheterna om attacken först i halvtid. Då var klockan 21.45.
Nej, han skrev "vem var det som sade att måndagar är trista?" tjugotre minuter före den där matchen. Precis när nyheterna om Berlin kom. Att det skulle handla om en fotbollsmatch verkar inte särskilt troligt, framför allt inte med tanke på kommentarerna som han inte heller anmärkte på (något i stil med "först Skotten i Ankara, nu Berlin..." och liknande).

Citera
2016-12-19, 23:56
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Nej, han skrev "vem var det som sade att måndagar är trista?" tjugotre minuter före den där matchen. Precis när nyheterna om Berlin kom. Att det skulle handla om en fotbollsmatch verkar inte särskilt troligt, framför allt inte med tanke på kommentarerna som han inte heller anmärkte på (något i stil med "först Skotten i Ankara, nu Berlin..." och liknande).

Han sa inte han stödde ngn av dessa händelser.
Citera
2016-12-19, 23:57
Medlem
Citat:
Han skrev "vem sa att måndagar var tråkiga" en kvart innan matchen började och satte sig sedan för att glo på matchen. Sen kan du måla upp va fan du vill. Jag såg nyheterna om attacken först i halvtid. Då var klockan 21.45.

Och hur fan vet du vad en islamist syftar på?
Timingen är fel och det är klart han syftar på berlindådet, men han kommer SJÄLVKLART att leka lika hjärndöd som dig och skylla på nån jävla fotbollsmatch.

I övrigt kan man granska hans övriga inlägg och göra en avvägning på hur många som handlar om fotboll och hur många som handlar om att islamisera europa, och därifrån dra sina egna slutsatser.

Han raljerar också om att "inte starta jihad" mot de som inte röstar på en podd som heter "kalifatet" också..
Citera
2016-12-19, 23:58
Medlem
Citat:

Efter terrordådet i Stockholm, framförde Rashid Musa sina kondoleanser till Taimour Abdulwahabs familj. Han var tidigare öppen med sina sympatier för al-Shabaab. Han vägrar ta avstånd från IS.

Finns alternativ till att hans inlägg handlade om fotboll.
Citera
2016-12-19, 23:58
Medlem
pocahontas väns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Han sa inte han stödde ngn av dessa händelser.
Idiot. Nej, han är bara ordförande för SUM och refererade till massaker och mord som "inte göra dagen så trist". Du ser inte det som problematiskt?
Citera
2016-12-19, 23:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pocahontas vän
Idiot. Nej, han är bara ordförande för SUM och refererade till massaker och mord som "inte göra dagen så trist". Du ser inte det som problematiskt?

Fast det där vill man ha en tidsstämpel på. Den screen jag sett har inte det.
Citera
2016-12-20, 00:00
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ytterst.Krankt
Fast det där vill man ha en tidsstämpel på. Den screen jag sett har inte det.
Den skrevs 20:37. Någon har säkert tidsstämpel. Vänta bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in