Citat:
Ursprungligen postat av
wejo
Dom pratar i nattmössan. Det är en plåga att lyssna på SVT i hopp att det ska sippra fram lite ny information då och då.
De pratar inte i nattmössan. Vad de gör är att sprida desinformation.
De vill helt enkelt kontaminera händelseförloppet. Göra det grumligt, så att folk inte riktigt förstår vad som har hänt.
Det som har hänt är så klart ganska så enkelt att se framför sig.
En polsk lastbilschaufför har blivit mördad av en muslim.
Muslimen har tagit lastbilen och kört in den i en julmarknad.
Ändamålet är att förstöra julen för så många tyskar som möjligt.
Detta är priset vi får betala av att låta muslimer leva i Europa.