2016-12-19, 19:47
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heltutanklass
Hoppas Putin släcker varenda muslim som finns
Även de miljoner som inte har ett dugg med detta att göra?
Citera
2016-12-19, 19:47
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeytrap
Kanske det men ändå turkarnas fel då det sker på deras hemmaplan....pinsamt

Var det Paris fel också? Eftersom det skedde på deras hemmaplan?
Citera
2016-12-19, 19:49
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Han gör ju fan IS tecknet med pekfingret hela jävla videon.

Om vi bortser från nån slags false-flag folie teori så betyder ligger bakom eller att GM sympatiserar med IS

Han kan mycket väl ha varit en is anhängare. Men det finns ju fler muslimer som använder fingret när de pratar om sin gud.

Just saying
Citera
2016-12-19, 19:50
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sb40
Tänkte precis skriva samma sak Känns som att vissa är väldigt snabba på att skylla allt på Gulen...

Han har makt, han hade skolor som utbildades i hans anda. Han gör det på betryggande avstånd. Han har anhängare och de har skolats indirekt av honom. Det är inte konstigt att det spekuleras. Gulen sa strax innan kuppen att han snart skulle ha makten i Turkiet läste jag någonstans. Tillfällighet? Det tror inte jag iaf.
Citera
2016-12-19, 19:50
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
En Speer Gold Dot eller annan expanderande kula och träff i eller nära hjärtat så dör du tämligen tvärt.

Eller ännu hellre 3-4...det är en van skytt också, bara att titta hur han håller vapnet.
Citera
2016-12-19, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Dom är inte klara med utrensningen men det pågår dagligen läser jag.

Vad som vore intressant är ju kopplingen här. Dom kan ju inte redan ha funnit något som kopplar denna 22-åring ( som för övrigt ser betydligt äldre ut ) till FETÖ. Eller så hade man något på gång kanske.. vad vet jag.
Sägs att en åklagare misstänkte denna GM som en fetö medlem pratas det nu i Turkisk media. Vet dock inte om det är sant.
Citera
2016-12-19, 19:51
Medlem
Bra tycker jag att Turkiet tar ställning ganska tydligt var de står, det borde fler länder göra.
Citera
2016-12-19, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Eller ännu hellre 3-4...det är en van skytt också, bara att titta hur han håller vapnet.

Man brukar va en bra skytt om man är polis så att, oftast är det ju ett skjuttest man ska klara, han jobbade ju åt Ankaras poliskår vad jag förstått.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yasko
En åklagare i Istanbul misstänkte honom och hade honom i sin undersökning för att vara Gulenist.

Globalisterna i USA är beredd att göra vad som helst för att inte lämna över makten till Trump, nu kan de ha saboterat USA-Turkiska relationerna istället för att ha saboterat Ryssland-Turkiet. Tycker synd om Trump, de är beredda att starta tredje världskriget för att behålla makten.
Som sagt jag har dålig koll på Gülen men jag har märkt att Gülen är en lite väl för ofta använd syndabok. Därför blir jag lite skeptisk så fort något skylls på Gülen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Den meningen är idiotisk på så många nivåer att jag nästan blir imponerad

Ja, det är inte svårt att imponera på efterblivna.
Citera
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Vilken otroligt stark bild på skytten! Ser ut som en film ju.
Citera
2016-12-19, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Han kan mycket väl ha varit en is anhängare. Men det finns ju fler muslimer som använder fingret när de pratar om sin gud.

Just saying
vad skulle vara skillnaden menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in