Citat:
Ursprungligen postat av
afvongreve
Jo jag såg det alldeles själv! På svensk TV. Men jag ids inte bry mig... Trump var helt brydd... men vart tog hon vägen?? Sen förstod han. "It's disgusting, it's distgusting". Jag bryr mig inte! Jag har mitt på det torra, men vilken kvinnosyn han har äckelgubben. Det är han som är äcklig.
Du har alltså, i ditt hatfyllda trista liv, lyckats drömma ihop ett scenario som passar dina underliga tankar och sedan har du inbillat dig själv att du har rätt. Ganska sorgligt faktiskt. Hillary gick inte på toaletten under någon av debatterna med Trump. Det förstår du nog själv. Däremot tog hon en paus under en av debatterna mot Bernie, i ett uppenbart tillstånd av rent och skärt förakt mot demokratin och mot Bernie. Det kanske är det du tänker på.
Hillary påstår att hon gick på toaletten, men de flesta förstår att hon gick för att få en injektion av bebisblod för att orka hålla sig uppe. Det var detta som Trump menade var "disgusting".
"I know where she went, it's disgusting, I don't want to talk about it. No, it's too disgusting. Don't say it, it's disgusting, let's not talk, we want to be very, very straight up. But I thought that, wasn't that a weird deal"