Citat:
Martin är dömd till Livstids fängelse för Mord på Lotta. Därmed är han i lagens mening frisk. Martin gillar att utöva grovt våld på oskyldiga.
Hans gedigna brottsregister är ett övertydligt bevis på just detta. Han har en personlighetsstörning med drag av psykopati.
Drar i sig gigantiska mängder av anabola och droger.
Välkänd våldsverkare och tillbringat större delen av sitt liv på fängelse. Liksom sin bror känd för sitt kvinnohat.
Jag ser fram emot att HR fastställer TR domen samt att man förstärker insatserna mot våld i nära relationer.
Det behövs välstrukturerade insatser som gör att kvinnor omedelbart får en fristad och att stöd direkt sätts in. Det är dokumenterat så att många kvinnor inte anmäler eller tar tillbaka sin anmälan pga den hotbild som finns mot kvinnan från sin (ex) partner.
Martins digra brottsregister är väl dokumenterad sedan tonåren. Lottas var blank.
Det känns mycket märkligt att man, som vissa postare, framställer en ihjälslagen kvinna utifrån hennes fyra sista månader i livet där redan efter ett par veckor blev rejält misshandlad. Lotta var sjukskriven och därmed skör redan i utgångsläget.
Just en sådan kvinna som Martin väljer som offer.
Lotta hade ingen chans mot Martin. Som Martin själv sa ingen lämnar mig. Det bestämmer jag.
Han både väljer sina Offer, och väljer när han går till en nytt.
Mest troligt hade Lotta aldrig tidigare i sitt liv stött på en psykopat.
Man kan se hur vilsen/ambivalent hon beter sig. Efter anmälan och när hon inte känner stöd samt Martin är på fri fot försöker hon vädja genom att betyga att hon gillar honom. Hon är livrädd.
För honom vilket visar sig vara berättigat.
Att förtala en död på det sätt som här sker är vidrigt.
Hans gedigna brottsregister är ett övertydligt bevis på just detta. Han har en personlighetsstörning med drag av psykopati.
Drar i sig gigantiska mängder av anabola och droger.
Välkänd våldsverkare och tillbringat större delen av sitt liv på fängelse. Liksom sin bror känd för sitt kvinnohat.
Jag ser fram emot att HR fastställer TR domen samt att man förstärker insatserna mot våld i nära relationer.
Det behövs välstrukturerade insatser som gör att kvinnor omedelbart får en fristad och att stöd direkt sätts in. Det är dokumenterat så att många kvinnor inte anmäler eller tar tillbaka sin anmälan pga den hotbild som finns mot kvinnan från sin (ex) partner.
Martins digra brottsregister är väl dokumenterad sedan tonåren. Lottas var blank.
Det känns mycket märkligt att man, som vissa postare, framställer en ihjälslagen kvinna utifrån hennes fyra sista månader i livet där redan efter ett par veckor blev rejält misshandlad. Lotta var sjukskriven och därmed skör redan i utgångsläget.
Just en sådan kvinna som Martin väljer som offer.
Lotta hade ingen chans mot Martin. Som Martin själv sa ingen lämnar mig. Det bestämmer jag.
Han både väljer sina Offer, och väljer när han går till en nytt.
Mest troligt hade Lotta aldrig tidigare i sitt liv stött på en psykopat.
Man kan se hur vilsen/ambivalent hon beter sig. Efter anmälan och när hon inte känner stöd samt Martin är på fri fot försöker hon vädja genom att betyga att hon gillar honom. Hon är livrädd.
För honom vilket visar sig vara berättigat.
Att förtala en död på det sätt som här sker är vidrigt.
Ju mera man demoniserar Martin och helylletvättar Lotta desto omöjligare blir det för den vanliga tidningsläsaren att begripa hur dessa två människors vägar kunde korsas överhuvudtaget.
Det är därför era ansträngar inte kommer att bära frukt hur mycket ni sen än försöker.
I er feministiska värld är det mannen som väljer – och kvinnan kvider. Men I verkligheten vet vi alla att det är kvinnan som väljer sin man. Så även Lotta..
Lottas val tycks aldrig ha varit särskilt lyckade, men den här gången valde hon en riktig nitlott.
Du, systern, media och några till här I tråden vill gärna betona hur “livrädd” Lotta var för Martin. Så “livrädd” att hon själv aktivt tog kontakt med honom och ville träffas :-o Och så “livrädd” att hon blev svartsjuk när han öppet visade att han träffade även andra.
En på riktigt livrädd kvinna skulle inte bete sig så.
Men det passar liksom inte I er agenda att någon kvinna överhuvudtaget verkligen VILL leva sitt liv med en sådan som Martin. Ni vill gärna ursäkta det med något utanför kvinnan själv. Därför får man inte högt säga att det kanske handlade om en sån simpel sak som hennes sexliv. Hon SMS:ade ju till honom att tillsammans med honom var hon “fulländad”. Han kanske var den första mannen som kunde tillfredsställa henne sexuellt helt och hållet.
Att killen sen var en total idiot kunde hon förlåta – bara hon fick sitt.
Senast redigerad av sno 2016-12-07 kl. 22:01.
Senast redigerad av sno 2016-12-07 kl. 22:01.