Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Min gissning är ju att det nu är någon Psyop av något slag här. Man skapar något så här rent absurt (alltså så uppenbart absurt och sjukt) med så många små hints då att amerikaner nu talar om detta sedan händer något (vilket det nu då redan gjort) så man därefter kan påstå att det var typ FAKE NEWS och nu måste vi hindra folk på Facebook, Twitter osv att prata fritt.
Det som talar emot att det är en psyop är i mitt tycke kopplingen mellan Dave Stone / David Flintstone / Biff Skippman (alla är förmodligen alias)'s fake-brygger/ebay-verksamhet på Hawaii och Sasha Lord på CPP samt Lisa P. Jackson (som också kallar sig Richard Windsor).
Finns en tråd på reddit skapad för 7 månader sedan där någon upptäckt 30+ wifi signaler som kommer från någonting under marken och som byter SSID var femte minut. När pizza-gate började nystas ut så länkade någon ihop detta. Biff Skippman sålde trasiga hårdiskar på ebay med användarnamnet Cheesebay, förmodligen var det inga trasiga hårddiskar utan CP han sålde.
Här är länken till tråden
https://np.reddit.com/r/BlackOps/comments/4fs7a8/question_why_would_there_be_30ish_wifi_networks/
Det finns även en annan tråd på Voat som lägger upp det snyggt. Man behöver vara lite inläst på detta sidospår för att hänga med. Men läs även vidare i kommentarerna så kommer ni nog hänga med. (kom ihåg att trycka på "fler" kommentarer när du scrollat längst ner)
https://voat.co/v/pizzagate/1459779
Med detta sagt så känns det tveksamt att dom lagt ut detta sidospår i sin psyop så lång tid innan pizzagate bröt ut. Det är inte omöjligt iofs.
Kan även tillägga att jag tror att Dave Stone / David Flintstone / Biff Skippman's verksamhet är Podestas hotdog stand på Hawaii. Vad tror ni?
Hoppas herr moderator inte tycker att detta var ett länk-inlägg och raderar det, ärligt talat skulle det inte förvåna mig. Pizza-gate borde sedan länge fått en egen tråd då det är det enda denna handlar om... blir lite rörig diskussion om man ska samla alla WL's släpp här.