Citat:
Som 12-åring var en av mina första "sexuella erfarenheter" att bli erbjuden pengar av ett pedofiläckel i stockholms tunnelbana, när jag blev äldre arbetade jag i nöjesbranschen och blev extremt uppvaktad av homosexuella män vilket kom som en rejäl chock på den tiden så jag är dessvärre rejält homofobisk, men inte ens jag kan förstå vad du har för problematik med en tydligen snygg kille som dog för 2 tusen år sen? Har du samma problem med att vi heterosexuella kan idolisera Afrodite och Venus eller är det bara dina fördomar som du vädrar?
Citat:
Menar du mailet längre ned i länken så antar jag att det antingen är en allmänt utkastad inbjudan till diverse människor att komma och knulla avsändarinnans barnbarn hårt och länge i poolen - eller så varnar hon för att det kommer även vara barn på bjudningen och att det kan bli lite stojigt på kalaset - som det brukar bli när barn är med, och som man faktiskt brukar varna barnlösa gäster... Du får tolka det från dina egna referensramar tills det kommer några bevis, men vad jag läst lär de omnämnda barnen vara välmående än idag...
I övrigt så håller jag med dig angående många av kodorden. Jag har bara sett bevis på cheese pizza, de andra hittar man typ ingenting om, så det känns som ett ganska lönlöst "spår". Men det finns ju många andra intressanta observationer än bara dessa maträtter, både i och "utanför" mailen. Vad är dina tankar om det här mailet exemplevis? https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/10052
Citat:
Det var några år sen (2012 tror jag) och det sammanföll väldigt väl med att Alefantis (som än idag är en framträdande demokratisk supporter, hade ett förhållande med en av de absolut mest framträdande demokraterna i amerika. Bland annat lär ju Alefantis ha bjudits in till Vita Huset vid 5 tillfällen, och även om han aldrig träffat Hillary Clinton så har han uppenbarligen umgåtts med många framstående och framgångsrika personer.. Som Tony Podesta och hans vänner, och det är väl precis så man klättrar på framgångsstegen..?
Med reservation för att jag inte haft tillräckligt med tid för att undersöka detta närmare: Kan någon förklara hur det kommer sig att James Alefantis kan rankas som 49 mest "powerful" människa i Washington DC av GQ? Han äger en pizzeria med lite pingisbord, och en fisk- och skaldjursrestaurang ("Buck's Fish & Camping")? Någon kommer väl förklara för mig att det är för att han har kontakter med andra mäktiga personer och därför hamnar han med på listan, men i så fall vill jag veta hur det kommer sig att han har ett sådant till synes stort och brett kontaktnät med inflytelserika personer? Inte kan det väl vara enkom tack vare att han äger den här pizzerian och fisk/skaldjursrestaurangen? Mannen har ju inte ens en egen dedikerad Wikipedia-sida, borde man inte ha det som den 49:e mäktigaste människan i världsmakten USA:s huvudstad?
Citat:
Nej hur skulle jag kunna göra det? Däremot anser jag att det inte finns ens en tillstymmelse till bevis för denna påstådda pedofilhärva. Vad mig anbelangar är det precis lika troligt att du eller min konsumtant är inblandade i pedofilhärvor..
Bara en fråga: anser du det bortom allt tvivel att det inte kan ligga en pedofil-härva bakom dessa personer?
.