2016-12-03, 01:04
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klarto
Det är ju lite obehagligt, kan man ju tycka, att denne "Antinous" tycks vara så älskvärd av det homosexuella etablissemanget givet historien bakom honom.
Som 12-åring var en av mina första "sexuella erfarenheter" att bli erbjuden pengar av ett pedofiläckel i stockholms tunnelbana, när jag blev äldre arbetade jag i nöjesbranschen och blev extremt uppvaktad av homosexuella män vilket kom som en rejäl chock på den tiden så jag är dessvärre rejält homofobisk, men inte ens jag kan förstå vad du har för problematik med en tydligen snygg kille som dog för 2 tusen år sen? Har du samma problem med att vi heterosexuella kan idolisera Afrodite och Venus eller är det bara dina fördomar som du vädrar?

Citat:
I övrigt så håller jag med dig angående många av kodorden. Jag har bara sett bevis på cheese pizza, de andra hittar man typ ingenting om, så det känns som ett ganska lönlöst "spår". Men det finns ju många andra intressanta observationer än bara dessa maträtter, både i och "utanför" mailen. Vad är dina tankar om det här mailet exemplevis? https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/10052
Menar du mailet längre ned i länken så antar jag att det antingen är en allmänt utkastad inbjudan till diverse människor att komma och knulla avsändarinnans barnbarn hårt och länge i poolen - eller så varnar hon för att det kommer även vara barn på bjudningen och att det kan bli lite stojigt på kalaset - som det brukar bli när barn är med, och som man faktiskt brukar varna barnlösa gäster... Du får tolka det från dina egna referensramar tills det kommer några bevis, men vad jag läst lär de omnämnda barnen vara välmående än idag...

Citat:
Med reservation för att jag inte haft tillräckligt med tid för att undersöka detta närmare: Kan någon förklara hur det kommer sig att James Alefantis kan rankas som 49 mest "powerful" människa i Washington DC av GQ? Han äger en pizzeria med lite pingisbord, och en fisk- och skaldjursrestaurang ("Buck's Fish & Camping")? Någon kommer väl förklara för mig att det är för att han har kontakter med andra mäktiga personer och därför hamnar han med på listan, men i så fall vill jag veta hur det kommer sig att han har ett sådant till synes stort och brett kontaktnät med inflytelserika personer? Inte kan det väl vara enkom tack vare att han äger den här pizzerian och fisk/skaldjursrestaurangen? Mannen har ju inte ens en egen dedikerad Wikipedia-sida, borde man inte ha det som den 49:e mäktigaste människan i världsmakten USA:s huvudstad?
Det var några år sen (2012 tror jag) och det sammanföll väldigt väl med att Alefantis (som än idag är en framträdande demokratisk supporter, hade ett förhållande med en av de absolut mest framträdande demokraterna i amerika. Bland annat lär ju Alefantis ha bjudits in till Vita Huset vid 5 tillfällen, och även om han aldrig träffat Hillary Clinton så har han uppenbarligen umgåtts med många framstående och framgångsrika personer.. Som Tony Podesta och hans vänner, och det är väl precis så man klättrar på framgångsstegen..?

Citat:
Bara en fråga: anser du det bortom allt tvivel att det inte kan ligga en pedofil-härva bakom dessa personer?
Nej hur skulle jag kunna göra det? Däremot anser jag att det inte finns ens en tillstymmelse till bevis för denna påstådda pedofilhärva. Vad mig anbelangar är det precis lika troligt att du eller min konsumtant är inblandade i pedofilhärvor..
Citera
2016-12-03, 01:19
Medlem
Passepartouts avatar
En video som visar hur pedofili och pizza passar som handen i handsken. Någon har funnit en flera år gammal video på Youtube med barn som sjunger och shakear en pizzasång, viftar med kycklingben och trycker ut vispgrädde på ett minst sagt egendomligt sätt. Det verkar faktiskt som att Pizzagate är sann. Jag hade inte reagerat om det bara hade varit pizza, eller till och med kycklingben, men detta med vispgrädden ...

Handlar det om pedofilkoder?
https://www.youtube.com/watch?v=Lu-7SDDQ78s

Edit 1: Originalet https://www.youtube.com/watch?v=k6DA_WwO90c

Edit 2: Texten till Gimme pizza [mina fetningar]

Edit 3: Fist sticks har jag funnit i tre lyrics, och fish sticks i en textåtergivning. Är det en medveten felskrivning?
Senast redigerad av Passepartout 2016-12-03 kl. 01:53.
Citera
2016-12-03, 02:27
Medlem
Klartos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Som 12-åring var en av mina första "sexuella erfarenheter" att bli erbjuden pengar av ett pedofiläckel i stockholms tunnelbana, när jag blev äldre arbetade jag i nöjesbranschen och blev extremt uppvaktad av homosexuella män vilket kom som en rejäl chock på den tiden så jag är dessvärre rejält homofobisk, men inte ens jag kan förstå vad du har för problematik med en tydligen snygg kille som dog för 2 tusen år sen? Har du samma problem med att vi heterosexuella kan idolisera Afrodite och Venus eller är det bara dina fördomar som du vädrar?

Haha du kallar det fördomar, men det är ju just precis så här det är, du sätter spiken i kistan själv med din personliga erfarenhet av nöjesbranschen. Jag ville inte skriva det i mitt första inlägg med risk för att direkt avfärdas som en "racist, sexist homophobe!!!!11", PK-stämplarna man sätter idag för att avsluta debatter.

Min poäng är att det finns en korrelation mellan homosexualitet och pedofili. Tyvärr är det så. Om du tror att den homosexuella sfären valt ut att avguda just Antinous (av alla), bara för att han är "tydligen snygg", så får det stå för dig. För mig är det talande, och tyvärr symptomatiskt för gaysfären, att han hade sexuella relationer, när han var 12-18 år(!), med en äldre "erastes (aged between 20 and 40)", och det är naturligtvis det jag menade med mitt förra inlägg:
Citat:
Det är ju lite obehagligt, kan man ju tycka, att denne "Antinous" tycks vara så älskvärd av det homosexuella etablissemanget givet historien bakom honom.

Om homosfären vill minska "fördomarna", "homofobin", osv, kunde de ju såklart välja att avguda någon som inte har kopplingar till, eller blev utsatt för, pedofili.

Och ärligt talat så var det en av de mer obehagliga lärdomarna för mig i "pizzagate", när jag fick reda på att Alefantis var homosexuell - för det är en varningsklocka. Inte ensamt i sig självt, men utöver allt annat halvsuspekt man har hittat, så absolut.

Angående Afrodite eller Venus: Har dessa blivit utsatta för pedofili, övergrepp, våldtäkt eller annat liknande så har jag absolut bekymmer med om heterosexuella idoliserar dem. Har de inte det, så nej.

Citat:
Menar du mailet längre ned i länken så antar jag att det antingen är en allmänt utkastad inbjudan till diverse människor att komma och knulla avsändarinnans barnbarn hårt och länge i poolen - eller så varnar hon för att det kommer även vara barn på bjudningen och att det kan bli lite stojigt på kalaset - som det brukar bli när barn är med, och som man faktiskt brukar varna barnlösa gäster... Du får tolka det från dina egna referensramar tills det kommer några bevis, men vad jag läst lär de omnämnda barnen vara välmående än idag...

Tack för tolkningen och det menar jag faktiskt. Man blir ju biased när man läser mail med intentionen att hitta något suspekt. Vad jag läst verkar det som att avsändaren är "grandmother by law, not by blood" dock (detalj, men men).

Citat:
Det var några år sen (2012 tror jag) och det sammanföll väldigt väl med att Alefantis (som än idag är en framträdande demokratisk supporter, hade ett förhållande med en av de absolut mest framträdande demokraterna i amerika. Bland annat lär ju Alefantis ha bjudits in till Vita Huset vid 5 tillfällen, och även om han aldrig träffat Hillary Clinton så har han uppenbarligen umgåtts med många framstående och framgångsrika personer.. Som Tony Podesta och hans vänner, och det är väl precis så man klättrar på framgångsstegen..?

Ja, GQs lista verkar vara från 2012. Finns en Fox News-artikel som år 2012 nämner att Alefantis och Brock började dejta "för 5 år sedan" (http://www.foxnews.com/politics/2012/02/27/media-matters-boss-paid-former-partner-850g-blackmail-settlement.html). Det skulle i så fall ge Alefantis knappa 5 år att hamna på topp 50. Det är lite lustigt att Brock själv inte finns med på topp 50-listan .

Citat:
Nej hur skulle jag kunna göra det? Däremot anser jag att det inte finns ens en tillstymmelse till bevis för denna påstådda pedofilhärva. Vad mig anbelangar är det precis lika troligt att du eller min konsumtant är inblandade i pedofilhärvor..

Alefantis instagrambilder och hans kommentarer till dem, konst i pizzerian, hans kopplingar till Podesta och deras konst (då särskilt Tonys), inbjudningar till pizzerian (bl.a. den där maskerade tanten som håller något tal som ska uppfattas som roligt)...gör att jag anser att det är mer troligt att dessa är involverade i en pedofilhärva än en slumpmässigt utvald medborgare. Observera dock att det inte nödvändigtvis betyder att jag anser att det är troligt.
Citera
2016-12-03, 19:54
Medlem
Citat:

Och ärligt talat så var det en av de mer obehagliga lärdomarna för mig i "pizzagate", när jag fick reda på att Alefantis var homosexuell - för det är en varningsklocka. Inte ensamt i sig självt, men utöver allt annat halvsuspekt man har hittat, så absolut.
Inte?

"Is there a correlation between homosexuality and pedophilia?"

Yes. Homosexuality is 4 to 20 times more common in pedophiles than in the general population. In addition, homosexual pedophiles on average abuse twice as many children as heterosexual pedophiles.

From the Mayo Clinic: http://www.mayoclinicproceedings.org/article/S0025-6196(11)61074-4/fulltext

https://www.quora.com/Is-there-a-correlation-between-homosexuality-and-pedophilia

Att James Alefantis är gay samt instagrammar mer el mindre utmanande bilder på riktigt små barn (t ex med texten "hotard", dvs hoe + retard) är en så stark varningsklocka så vad f-n mer behöver man?? Och var har John Podesta eg tagit vägen? Han har inte synts till sedan Pizzagate tog fart...
Citera
2016-12-03, 20:33
Medlem
Jag är nog inte den enda som undrat över hur polisens sketcher på förövarna kan vara så på pricken likt bröderna Podesta.
Vittnesmål hit o dit brukar väl inte skapa SÅ träffande bilder?

Det är inte konstigare än att någon inom brittisk eller portugisisk underrättelsetjänst VISSTE att John och Tony var skyldiga, det vi ser är alltså en läcka, en whistleblower.

Alternativet är att det ryktas om att sketcherna tecknades utifrån cctv footage.
Detta sägs varit ett spår när allt var på tapeten, men att hitta artiklar så gamla kan vara en omöjlighet, det enda som går att förlita sig på är hörsägen helt enkelt.

Men kom igen, polisbilderna är ju EXAKT John och Tony Podesta. Det enda som skiljer är Tonys födelseprick ovanför ögonbrynet. I verkligheten är den på höger sida, på sketchen till vänster. Men den ÄR MED!
Citera
2016-12-03, 22:40
Medlem
Andrew Breitbart var på Podesta lååångt innan WikiLeaks läckte E-mail från honom.

"Överraskande" att Breitbart dog i en hjärtinfarkt inte långt efter han skrev det här på Twitter:

How prog-guru John Podesta isn't household name as world class underage sex slave op cover-upperer defending unspeakable dregs escapes me. 13:21 - 4 feb. 2011

https://twitter.com/AndrewBreitbart/status/33636278100561920
Citera
2016-12-04, 03:15
Medlem
cheshires avatar
Citat:
Jag har följt detta fallet på https://voat.co/v/pizzagate/ sedan reddit tråd togs bort. Någon som rekommenderar andra ställen eller är det på voat det diskuteras flitigast?

Inte vad jag vet. Jag rekommenderar Voat då något verkar "ha hänt" med Flashback.
Citera
2016-12-04, 03:32
Medlem
Passepartouts avatar
Ett gräv om försvunna barn i olika delstater, visar att Virginia är klart överrepresenterat i förhållande till folkmängden när det gäller försvunna barn, 2015-16. Hälften (knappt 200) har inte någon bild när man söker i registret. Vilket är mycket ovanligt.

Virginia ligger bredvid Washington DC. I november i år, var det en topp på ca 70 barn (utan bild) som försvann. Barn med identifikationsbilder är ej medräknade i denna siffra.

Detta är obeskrivligt obehagligt http://i-uv.com/pizzagate-100s-of-children-missing-in-virginia/
Senast redigerad av Passepartout 2016-12-04 kl. 03:36.
Citera
2016-12-04, 21:48
Medlem
Öh - har ni kollat länkvännerna till Comet Pingpong? För mig kommer man definitivt till en punkt då antalet indicier blir så många att jag för min del blir personligen övertygad. Förövarna hoppas bara att flertalet människor skall vara dumma nog att inte se igenom den politiska korrekthetens dimma. Pizzerian ett par trappor upp verkar ju ha bytt logga nyligen. Undra varför?

Hur var det med twitterkonversationen nu igen - räknas inte den bara för att de ansvariga raderat poster och konton?

Tillägg: Nu gäller tråden wikileaks avslöjanden. Men det är ändå relevant med det sammanhang i vilket de diskuterade epostbreven har förekommit. Här är t.ex en video med demokraternas Joe Biden:
https://www.youtube.com/watch?v=0s-cp7m2pEc
PK-iterna tycker naturligtvis att detta är helt okay? Annars är det egentligen bara att göra egna efterforskningar genom att söka på namn såsom Jeffrey Epstein, Howard Gutman, Seth Bekenstein, Lou Pearlman, James Andrew Freeman, Sven Longshanks, Roman Polanski. Fram träder en bild av en genomkorrumperad värld där vissa personer kan göra vad som helst och i många fall komma undan med det. Jag skulle tro att Israel utgör någon slags nav i handeln med barn så ett tips är att börja där.
Senast redigerad av SwedenSelect 2016-12-04 kl. 22:36.
Citera
2016-12-05, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedenSelect
Öh - har ni kollat länkvännerna till Comet Pingpong? För mig kommer man definitivt till en punkt då antalet indicier blir så många att jag för min del blir personligen övertygad.
Oh ja. En av länkvännerna filar på barnkistor... Ytterst graverande..

Tell me who your friends are, and I'll tell you who you are.

Är det någon btw som hört ngt om John Podesta? Vad gör han? Har han lämnat USA??
Citera
2016-12-05, 02:06
Medlem
Stabskaptens avatar
Citat:
Saken är att ingenting pekar på endera av bröderna Podesta... vänta ett par veckor så har foliehattarna nog övergett McCann-spåret precis som de verkar ha övergett kodorden, men garanterat har de hittat på nån ny "ledtråd" då - kanske nån stackars grönsakshandlare med en gurka i logon eller nåt....

Det är till att ha hög svansföring helt plötsligt! För bara några veckor sedan var du själv övertygad om att Podestamejlen var proppfulla med mystiska matrelaterade kodord:

Citat:
Visst lär kodorden betyda något men beläggen för pedofili är ungefär noll (0) zero, nada, zipp..

(FB) Pågående statskupp i USA. Personal inom FBI försöker slå tillbaka.

Citat:
Pizza, walnut, cheese etc - de används på väldigt märkligt sätt i vissa mail.

Citat:
Självklart vore det skönt om det finns en så enkel förklaring till detta som att Podesta är en domino-afficionado, men det känns ju rätt långsökt sett i sammanhanget av de samlade mailen - något märkligt är det nog bakom det överflödiga bruket av olika snabbmatsrätter i konversationerna..

Och själv hade du den här fantasifulla teorin om vad "kodorden" betydde:

Citat:
Affärshemligheter, strategier, droger eller mutor. Kanske t.o.m. vanliga prostituerade

Alla ni som tror på "kodord", läs mina inlägg med början på s. 17 i den här tråden. Där har jag med en dåres envishet vederlagt SnakePlisskens med fleras sinnessvaga kodordsteorier och förklarat innebörden av de aktuella mejlen.
Senast redigerad av Stabskapten 2016-12-05 kl. 02:21.
Citera
2016-12-05, 02:47
Medlem
Arbetarbroders avatar
Intressant hur PizzaGate 🍕 kan användas som en Psyop mot Free Speech Online, YouTube Kanalen Barry Soetoro beskriver det bra, bättre än vad jag hinner i text just nu, denna videon:
https://www.youtube.com/watch?v=lf48D4dHgKg

Reality Calls hittade en intressant dokumentär från 80-talet och det är inte mycket som verkar ha förändrats: https://www.youtube.com/watch?v=38FPi5-4g7A

Joe Biden, Vice President of United States of America & a Pedofile? Avgör själva om detta är naturligt, och varför massmedia inte väcker en enda fråga om utan låter det passera, är fan stört. De bemödar sig inte ens "detta är konst" tricket för sprida des-information
Have a Look & You be the Judge!
https://youtu.be/0s-cp7m2pEc

OBS:
Med anledning av första länken, Barry Soetoro PSYOP teori, så verkar något har hänt vid Comet Ping Pong:
För 4 timmar sedan kom denna tweeten, såg den alldeles nyss:
@JaredWyand:
Citat:
BREAKING: Unconfirmed reports of armed gunman barricaded inside #CometPingPong

#PizzaGate
Länk till tweeten

EDIT:
Bättre tweet:
@JackPosobiec (kampanjledare i "Citizens for Trump" om jag minns rätt, bor i Washington DC, tweetar med Periscop eller hur det stavas, livefilm, om False Flag vid Comet Ping Pong:
https://twitter.com/JackPosobiec/status/805561700095135744
Senast redigerad av Arbetarbroder 2016-12-05 kl. 02:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in