Vad går ett 100 pack Xanax stavar numera asså? De var någon som försökte med 2500 men fan jag har fått dem innan för mycket billigare. Nu var de ett tag sen dock.... Men vad tror ni de ligger på. Pratar om antalen.
100 st
150 st
200 st
Ofast är de ju rätt bra rabatt ju mer.. Men 2500 för 100 stycken asså va? jag vet att dem är bra som fan men nej tack..
1mg 1300kr 2 mg 1600kr vid 100st 2500kr. För 200 1mg 3000kr för 200 2mg
Om du har tur så kan du få 0.5-1kr/mg. Har sett någon onlineshop som har tagit mer än 1kr/mg men tror helt enkelt att det är en myt att någon köper dessa.
Okej då har jag tur då jag hittade en inrikesshop som sålde för 1300:- vilket ger cirka 0.6KR/MG.
Tycker ändå att det är ok, 17 kr styck. Svårt att se hur det kan bli nämnvärt billigare. Har man värk så är dom riktigt bra.
Tillägg:
Citodon är också bra, de går inte att ta för mycket av med tanke på att de också innehåller paracetamol vilket är farligt för levern i för stora doser. Förvisso kan man filtrera bort paracetamolet men jag utgår från att personen inte vill punda. 2-3 st citodon dödar all värk för mig, och jag har massor bitvis. Men har bara bett om att få det utskrivet en gång för jag skulle lätt kunna fastna i det.
ta citodon blanda i en bringade låt stå över natten pfaraceamolet borta kodein kvar falla