Citat:
Ursprungligen postat av
HannaStjaerne
Du cirkelresonerar. Ditt eget inlägg är ju bara ett steg till. Du klagar över att jag klagar över att TS klagar. Antingen har både du och jag rätt, eller så har ingen rätt. Och eftersom jag antingen har rätt, eller du har fel, så har jag rätt. Fucking Platon är jag
Du vet uppenbarligen inte vad ett cirkelresonemang är. Det är kanske inte så mycket ditt fel som att du är en produkt av dagens skola.
Jag upprepar vad jag skrev för att du skall få en sista chans att tänka till:
Citat:
Ursprungligen postat av HannaStjaerne
Hur orkar du skriva till ett apotek och gnälla över att deras personal använder slöja? Hur påverkar det dig? Ditt liv verkar vara ett mörker, och jag lider genuint med dig. Min rekommendation till dig är att sluta läsa nyheter eller använda internet över huvud taget. Köp en hund och skaffa dig ett boende i skogen där du slipper vara en del av civilisationen. Och funkar inte det så kan du alltid trösta dig med att livet är kort och ditt lidande snart är över oavsett.
Som sagt, samma slags "argument" kan användas gällande ditt inlägg som ju är ett enda utdraget gnällande. Så, ditt råd om att försvinna gäller också dig själv.