2016-11-27, 09:08
  #13
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chemistry-sb
Jag stör mig inte alls faktiskt på det, ibland kan jag tom få lite sexuella fantasier om att ta dem i tvättstugan när deras stränga man tar tide hur länge de är borta.

A d lär ju int bli mer en bara fantasi för dej. Är ju en annan aspekt som dock är lite OT. Att nästan alla muslimska kvinnor ej kommer ha något umgänge med svenska män. I och med det tar dom plats från andra utländska kvinnor( & även kanske väl integrerade utländska män, nu är jag hetro men ni förstår) i detta land. I många fall får dom ingen större kontakt med svenska kvinnor heller pga sina attribut dom så hårdnackat ( el med hjälp av deras män) visar upp.
Citera
2016-11-27, 09:12
  #14
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
En slöjdam på elgiganten är väl inget problem, vad kan hon ställa till med där? Då är det värre med muslimer inom t ex apotek och sjukvården, när dom bestämmer sig för att gå jihad så kan dom ställa till med mycket(för ordningens skull så anser jag att all typ av religion ska bannlysas inom yrken som bygger på vetenskap, folk som tror på tomtar och troll har inte förstått den enklaste vetenskap, att det inte finns någon j-a gud).
Citera
2016-11-27, 09:12
  #15
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finsk-fylla
Jag tror inte att hon som bär den tycker så dock.

Nej hon tycker nog inte så men hon följer en massmördande pedofil och tycker han är alla tiders.
http://prophetofdoom.net/

Hon är inte riktigt riktig uppe i hjärnkontoret, hon är inte med i matchen.
Hon kunde lika gärna ikläda sig en svastika-armbindel, för slöjan är samma sorts skit, faktum är att islam är ännu värre än nazismen och har härjat i 1400 år, förslavat och mördat i 1400 år.

Sen säger folk att man ska respektera dessa sataniska äckel? HA HA. Glöm det.

Hon kan åka hem till öknen och pussa på den svarta stenen resten av sitt liv.
Här ska hon inte vara iaf. De som inte gillar det kan följa med och viga sitt liv åt att tillbe en svart sten resten av livet, fem gånger om dagen (från början var det 50 gånger om dagen).
Citera
2016-11-27, 09:14
  #16
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dodobiirdz
Säg bara "slöja", varför krångla till det? Du låter bara som en 10åring när du kommer med "muslimblöja" som du dessutom särskriver.
Ok då. Men alltså en stor sak mm.
Citera
2016-11-27, 09:21
  #17
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Exakt. Ännu en butik på bojkottlistan.

Man kan ju hoppas på att fler bra vänder på klacken och går ut från de affärer eller offentliga etablissemang som har personal med muslimska attribut
Citera
2016-11-27, 09:23
  #18
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudebrainsurgeon
En slöjdam på elgiganten är väl inget problem, vad kan hon ställa till med där? Då är det värre med muslimer inom t ex apotek och sjukvården, när dom bestämmer sig för att gå jihad så kan dom ställa till med mycket(för ordningens skull så anser jag att all typ av religion ska bannlysas inom yrken som bygger på vetenskap, folk som tror på tomtar och troll har inte förstått den enklaste vetenskap, att det inte finns någon j-a gud).

Alltså det är inget jätteproblem i det enskilda fallet just med elektronikbutik. Dock bidrar det till islamisering & mångkultur( notera dock att jag är för vettig mångkultur). Men det visar på att anledningen är minst en av tre orsaker.
1. Antingen att arbetsgivaren är så himla öppen & för mångkultur
2. Dom tror sig kunna vinna kommersiellt på det hela( dvs muslimerna stödjer).
3. Dom är rädda att neka henne jobb(hon arbetade för HP märket tror jag, o är väl typ inhyrd).
__________________
Senast redigerad av A-party-with-marty 2016-11-27 kl. 09:28.
Citera
2016-11-27, 09:25
  #19
Medlem
Privata företag kan man ju alltid välja mellan.
Inför ett läkarbesök förra veckan så hade hon som tog prover i förväg slöja.
Sjukhus kan man inte enkelt välja däremot.
Det är hög tid att någon väcker frågan om lämpligheten att tillåta religiösa/ideologiska symboler på offentgliga vårdinrättningar.
Precis som någon skrev här så kan man mkt väl jämföra slöjan med ett inbroderat hakkors på ett klädesplagg.
Jag ska inte behöva bli utsatt för detta som vårdtagare!
För vill jag inte mötas av en läkare med kors runt halsen heller och har så aldrig gjort heller.
__________________
Senast redigerad av MrStreamer 2016-11-27 kl. 09:28.
Citera
2016-11-27, 09:34
  #20
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Privata företag kan man ju alltid välja mellan.
Inför ett läkarbesök förra veckan så hade hon som tog prover i förväg slöja.
Sjukhus kan man inte enkelt välja däremot.
Det är hög tid att någon väcker frågan om lämpligheten att tillåta religiösa/ideologiska symboler på offentgliga vårdinrättningar.
Precis som någon skrev här så kan man mkt väl jämföra slöjan med ett inbroderat hakkors på ett klädesplagg.
Jag ska inte behöva bli utsatt för detta som vårdtagare!
För vill jag inte mötas av en läkare med kors runt halsen heller och har så aldrig gjort heller.

Ja det är ju såklart ännu värre. Fan dom har ju fått så mycket från det svenska samhället. Dom flyr ju från våld som oftast( iaf indirekt) är kopplat till Islam. Ändå trotts att deras gud int har gett dom nått annat än skit i deras länder så väljer dom(om d ej e frågan om tvång) att fortsätta stödja den livsstilen ist för det Sverige som har hjälp dom. Ganska fascinerande hur dom är funtade egentligen .
Citera
2016-11-27, 09:36
  #21
Medlem
0gKolhydraters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Varför skall man göra skillnad på en långhårig hårdrockare med piercing tatueringar svart nagel-lack etc etc & en människa med muslimska kläder?

Dessutom handlar ju dom religiösa kläderna om så mycket mer än bara en stil(värderingar, sex, åtskillnad mellan könen etc etc). Så det är värre osv osv.

Eftersom muslimska kläder är en religion, en hårdrockare med nagellack och tatueringar är en stil.

Religion = dåligt
Varierad stil = bra

Sedan svarade du redan på din egna fråga i ditt andra stycke.
Citera
2016-11-27, 09:38
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Som rubriken lyder noterar jag det. Samt tycker att det blir konstigt när man skall syssla med kundbemötande & service samtidigt som ens personliga preferenser angående religion(& indirekt sex) gör sig påtalade. Tror dock ej hon var ordinarie anställd utan jobbade för ett märke men ändå uppseendeväckande & opassande. Tidigare har det ju även blivit vanligt att apoteken haft slöjor på sin personal vilket dom försvarat(skrev själv till dom) med att "det är viktigt att kunna nå ut med info till alla i Sverige så att dom känner igen & verkligen förstår al info o dyl". Hon började även skriva om att det var bra att personalen pratade annat språk, typ arabiska, antar jag(o att dom var så stolta för det). Vidare har jag märkt att det jobbar väldigt mycket invandrare på apotek & hemelektronik-butiker i storstäderna. Vilket jag ej har nånting i mot men när dom börjar använda religiös utstyrsel har det gått för långt tycker jag(beslöjade busschaffisar är ju illa nog)
Tack!
Kommer inte framledes handla på Elgiganten.

Går aldrig in på sådana apotek, jag riktigt känner deras osunda fittstank redan i dörren.
Extra äckligt när deras manlige kulturfrände är med, hur kvinnorna njuter av snaran kring halsen.
Ett sånt apotek öppnades här på Södermalm för inte så många månader sen.
Då gick dom ut stenhårt med den uppsättningen, hårdöljande inklusive strypsnara på de tre kvinnorna och en manlig chef som tuppade sig i fittstanken.

Ockupanterna är fiffiga, lägger extra vikt på att angripa när vi är sjuka, svaga och i behov av hjälp.

Sist jag gick förbi det apoteket hade dom ingen hårtäckning, det var nog inte så bra för affärerna.
Deras intentioner är ju desamma, även om dom såg det som klokast att ta ett steg tillbaka. Tills vidare.

Busschaufförerna är nu övervägande svarta.
Den enda jag lagt märke till bland dom var en stor svart kvinna. På huvudet såg det ut som hon hade satt på sig sina gigantiska trosor vilket osökt förde tanken till kaniner.
När jag var liten nålade man fast en strumpa i varje ben på ett par trosor och satte på huvudet när man gick på maskerad.
Citera
2016-11-27, 09:50
  #23
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0gKolhydrater
Eftersom muslimska kläder är en religion, en hårdrockare med nagellack och tatueringar är en stil.

Religion = dåligt
Varierad stil = bra

Sedan svarade du redan på din egna fråga i ditt andra stycke.

Så du argumenterar i mot mig(= sarkastisk/ironisk) el håller med?
Citera
2016-11-27, 09:53
  #24
Medlem
0gKolhydraters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Så du argumenterar i mot mig(= sarkastisk/ironisk) el håller med?

Lät som att du var positivt ställd till burka/slöja? Då kan vi diskutera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in