Citat:
Ursprungligen postat av
A-party-with-marty
Som rubriken lyder noterar jag det. Samt tycker att det blir konstigt när man skall syssla med kundbemötande & service samtidigt som ens personliga preferenser angående religion(& indirekt sex) gör sig påtalade. Tror dock ej hon var ordinarie anställd utan jobbade för ett märke men ändå uppseendeväckande & opassande. Tidigare har det ju även blivit vanligt att apoteken haft slöjor på sin personal vilket dom försvarat(skrev själv till dom) med att "det är viktigt att kunna nå ut med info till alla i Sverige så att dom känner igen & verkligen förstår al info o dyl". Hon började även skriva om att det var bra att personalen pratade annat språk, typ arabiska, antar jag(o att dom var så stolta för det). Vidare har jag märkt att det jobbar väldigt mycket invandrare på apotek & hemelektronik-butiker i storstäderna. Vilket jag ej har nånting i mot men när dom börjar använda religiös utstyrsel har det gått för långt tycker jag(beslöjade busschaffisar är ju illa nog)

Tack!
Kommer inte framledes handla på Elgiganten.
Går aldrig in på sådana apotek, jag riktigt känner deras osunda fittstank redan i dörren.
Extra äckligt när deras manlige kulturfrände är med, hur kvinnorna njuter av snaran kring halsen.
Ett sånt apotek öppnades här på Södermalm för inte så många månader sen.
Då gick dom ut stenhårt med den uppsättningen, hårdöljande inklusive strypsnara på de tre kvinnorna och en manlig chef som tuppade sig i fittstanken.
Ockupanterna är fiffiga, lägger extra vikt på att angripa när vi är sjuka, svaga och i behov av hjälp.
Sist jag gick förbi det apoteket hade dom ingen hårtäckning, det var nog inte så bra för affärerna.
Deras intentioner är ju desamma, även om dom såg det som klokast att ta ett steg tillbaka. Tills vidare.
Busschaufförerna är nu övervägande svarta.
Den enda jag lagt märke till bland dom var en stor svart kvinna. På huvudet såg det ut som hon hade satt på sig sina gigantiska trosor vilket osökt förde tanken till kaniner.
När jag var liten nålade man fast en strumpa i varje ben på ett par trosor och satte på huvudet när man gick på maskerad.