Citat:
Ursprungligen postat av
AR15
Hej detta är mitt första inlägg här i FB. Nu till min fråga jag tog studenten i år och jag har vart arbetssökande sen Juli. Men jag hittar inget jobb har sökt över allt Indeed jobb arbetsförmedlingen Adecco Manpower. skickat mitt CV genom internet gått runt till över 120 butiker och lämnat CV. Jag får svar att jag de gick vidare med en annan kandidat. Notera att jag jobbade på ett Telefonförsäljar jobb kommunikatör som de heter enligt detta företag. men jag sa upp mig efter 2 veckor vilket var dumt. men ville inte lura på folk så jag slutade. har gått kurser som stöd och Matchning. jag har VVS utbildning och har haft en del praktiker men jag kommer inte långt. Börjar bli less på detta kollar på mina kompisar alla har pengar och kan gå ut förutom jag. Jag har inga kontakter heller så jag vet inte vad jag ska göra. funderat på att bli kriminell ett tag då jag har kontakterna till det. men den vägen vill jag inte ta. Men vet inte om jag klarar av den sitsen jag är i nu. Det blir horhus hemma varje dag bara för att jag inte hittar ett Jobb. och jag vill verkligen jobba. vill inte mjölka staten på pengar som t:ex soc så därför har jag inget stöd alls av någon varken av sos jag får lite små pengar av morsan de allt. Snälla hjälp mig jag börjar bli deppig.
Vad menar du med horhus? Du skriver ord som främst kriminella blattar använder, varför då?
Varför blev det inget av vvs?
Gå till soc så hjälper de dig, om du beter dig vettigt. Sen får du ha tålamod.
Jag gick arbetslös i flera år, och jag är blond trevlig smart utbildad o vackert svensk här i svenskarnas land. Men du kanske tror du får det lättare än mig av någon anledning?