2016-11-19, 15:39
Medlem
Att det finns olika typer av fittor är vi alla överens om, men min fråga lyder som följande;

Har ni någon gång upptäckt en brud som för er sticker ut lite extra och ni har tänkt; "Fyyyy fan vad hon måste vara skön att knulla," eller "hennes fitta måste vara så fucking skön."

En gång så var jag så fruktansvärt kåt på en tjej men fittan var inte skön. Andra gången så var det en annan tjej jag var djuriskt kåt i och den fittan var så skön så att jag hade svårt att hålla undan stönen och jag är kille...

Tight, slapp, ja jag vet, det är en drastisk skillnad men utöver detta. Är det att man är extra kåt i just den tjejen som automatiskt gör att fittan blir skönare eller finns andra faktorer inblandade?
Citera
2016-11-19, 15:58
Bannlyst
så du har sex bara med fittan TS ? jag har sex med hela tjejen och då kan jag påstå att upplevelsen blir rätt bra trots olikheter hos oss alla gör om och gör rätt så ska du se att det känns bättre
Citera
2016-11-19, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frifart
så du har sex bara med fittan TS ? jag har sex med hela tjejen och då kan jag påstå att upplevelsen blir rätt bra trots olikheter hos oss alla gör om och gör rätt så ska du se att det känns bättre

Oj, nej absolut inte Inte min mening att få det att låta som så.

Självfallet är tjejen i helhet det mest viktiga!!

Men så tjejen ser ut så skapar man ju en bild om hur det känns att sticka penisen in i hålet
Citera
2016-11-19, 16:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ADD-jag
Oj, nej absolut inte Inte min mening att få det att låta som så.

Självfallet är tjejen i helhet det mest viktiga!!

Men så tjejen ser ut så skapar man ju en bild om hur det känns att sticka penisen in i hålet
men du kan ju inte måla upp sådana fantasier i ditt huvud , alla är ju olika och olika bra på olika grejor , det är ju det som är det spännande med människor
Citera
2016-11-19, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frifart
men du kan ju inte måla upp sådana fantasier i ditt huvud , alla är ju olika och olika bra på olika grejor , det är ju det som är det spännande med människor

Om man ser en riktigt het brud så är det lätt att dra en slutsats om hur söt och fin fitta hon måste ha i jämförelse med den sliskiga.
Citera
2016-11-19, 16:13
Bannlyst
Citat:
Om man ser en riktigt het brud så är det lätt att dra en slutsats om hur söt och fin fitta hon måste ha i jämförelse med den sliskiga.
tycker fittornas variation i mellan är rätt liten , det är mer betydelse hur tjejen är i sexet , sedan om man lär känna varandra mer ordentligt så kommer sexet att bli mycket mycket bättre än första gången alltid oberoende av snygghet det lilla jag märkt av skillnad på är om tjejen varit riktigt smal eller lite lagomt mullig , föredrar den lite mulliga alla dagar före knotigt benranglel mjukt , mysigt och fint
Citera
2016-11-19, 16:37
Medlem
sommarlovs avatar
Ohja.
Speciellt sköna tycker jag mulliga kvinnor är!
Det är som att de är "feta inåt" också, så att de blir extra goa att ligga med.
Citera
2016-11-19, 16:50
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Är det att man är extra kåt i just den tjejen som automatiskt gör att fittan blir skönare eller finns andra faktorer inblandade?
Hennes fysik spelar också in. Däremot är det inte väldigt vanligt skulle jag efter min inte helt empiriska forskning påstå. De flesta känns ungefär likadant och de som känns betydligt annorlunda minns man därför väl.

Ungefär fem kvinnor på hundra skulle jag säga har en oemotståndligt skön fitta.

Motsatsen finns också förstås, men är än mer ovanlig. Alltså att fittan helt enkelt är för oskön. Detta är betydligt ovanligare. En på tvåhundra eller så. Med brasklapp för felmarginal.

Det jag talar om är de fall som ligger utanför den mer nomala variationen som bekant mest handlar om övervikt eller brist på knipövningar eller rekorderligt med jämna mellanrum utförda knipövningar och sexteknik i stort och smått eller stor eller liten lubrikationsproduktion.

Det kan ju vara lämpligt att lägga till att ovanstående inte per se är menat som ett utpekande av den ena i sexet, man kan inte passa med alla och detta är ju knappast den enes "fel" samt att man i lite längre relationer ofta anpassar sig och lär sig njuta även av de mer udda varianterna.
Citera
2016-11-19, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shamdon

Hennes fysik spelar också in. Däremot är det inte väldigt vanligt skulle jag efter min inte helt empiriska forskning påstå. De flesta känns ungefär likadant och de som känns betydligt annorlunda minns man därför väl.

Ungefär fem kvinnor på hundra skulle jag säga har en oemotståndligt skön fitta.

Motsatsen finns också förstås, men är än mer ovanlig. Alltså att fittan helt enkelt är för oskön. Detta är betydligt ovanligare. En på tvåhundra eller så. Med brasklapp för felmarginal.

Det jag talar om är de fall som ligger utanför den mer nomala variationen som bekant mest handlar om övervikt eller brist på knipövningar eller rekorderligt med jämna mellanrum utförda knipövningar och sexteknik i stort och smått eller stor eller liten lubrikationsproduktion.

Det kan ju vara lämpligt att lägga till att ovanstående inte per se är menat som ett utpekande av den ena i sexet, man kan inte passa med alla och detta är ju knappast den enes "fel" samt att man i lite längre relationer ofta anpassar sig och lär sig njuta även av de mer udda varianterna.

Man hur kan en viss tjejs fitta vara så fruktansvärt skön och fin då? Tränat fittmuskeln? Naturiskt underverk?
Citera
2016-11-19, 17:11
Medlem
nezzoms avatar
Ojj denna måste jag bara svara
dejtade en 30årig thaitjej
Säger bara hujedamig vad hon var trång
saknar det sexet.
Sen om alla lr bara en del är så trång
vet jag inte. Men herreguud vad hon var skön
Citera
2016-11-19, 17:12