2016-11-10, 18:54
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Miley Cyrus är ju en av kändisarna som tänker flytta.., nåväl nu säger hon att hon accepterar Trump.

En gråtande Miley : https://www.youtube.com/watch?v=juG9FZwBsjQ

(blir ingen flytt då.., antar jag)

Fan så snygg hon är men synd bara att hon gillade den korrupta häxan nåja hon får gott finna sig vid att Trump är POTUS i Januari nästa år och jag kan knappt vänta! detta var fan en tidig julklapp måste jag säga
2016-11-10, 18:55
Medlem
Man ska akta sig för vad man önskar...

Vi har nu den mest oberäkneliga, farliga och lättkränkta överbefällhavaren för världens
mäktigaste land i modern tid. Vars enda politiska merit är att han är anti-allt.
Clinton är en hök men kontrollerbar. Den här är bortom all kontroll.

Så de som vill att de ska brinna. Will see it burn all the way down
2016-11-10, 18:55
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank.Einstein
Jag väntar med spänning på när det kommer gå upp för USAs och Sveriges underklass att de i själva verket blivit analknullade. Hur kommer de att reagera?

Är vi med i usa valet nu? Handlar väl om USA och inte Sverige
2016-11-10, 18:58
Bannlyst
Trump viskade i Obamas öra "Soon I'll fire your ass"
2016-11-10, 18:59
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemKom

Vi har nu den mest oberäkneliga, farliga och lättkränkta överbefällhavaren för världens
mäktigaste land i modern tid. Vars enda politiska merit är att han är anti-allt.

Väl talat
2016-11-10, 19:01
Medlem
Pixm0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xkcd
Hmm har inte tänkt så mycket på det du säger Speciellt svarta väljare måste ju motsätta sig Trump nåt enormt.. Redan dagen efter valet framkommer det hur rätt du hade, hittade den här videon. En svart man som ber om förlåtelse för att han röstade Trump. Tragiskt kan man tycka

https://www.youtube.com/watch?v=xNbF9PI9Gjo
Nej, de måste verkligen inte motsätta sig Trump. Att de gör detta är en helt annan fråga vilket egentligen bara är ett bevis (i min mening) på att media och DNC hjärntvättat USA:s minoriteter. Demokraterna lever på latinamerikanernas och de svartas röster. Men vad tycker de egentligen om dem? Se för dig själv: https://www.youtube.com/watch?v=j1L1gNUPbTw
2016-11-10, 19:01
Bannlyst
Här kan ni se dom båda efter deras konversation

http://www.thegatewaypundit.com/2016/11/president-elect-trump-white-house-barack-obama-video/
2016-11-10, 19:03
Bannlyst
Classless Obamas Cancelled Photo-Op of White House Welcome for President-Elect Trump and Wife Melania

Obama ställde in fotograferingen med Trump och Melania. Bra för fotot hade blivit förstört med honom med i bilden http://www.thegatewaypundit.com/2016/11/classless-obamas-cancelled-photo-op-white-house-welcome-president-elect-trump-wife-melania/
2016-11-10, 19:04
Medlem
Xkcds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pixm0
Nej, de måste verkligen inte motsätta sig Trump. Att de gör detta är en helt annan fråga vilket egentligen bara är ett bevis (i min mening) på att media och DNC hjärntvättat USA:s minoriteter. Demokraterna lever på latinamerikanernas och de svartas röster. Men vad tycker de egentligen om dem? Se för dig själv: https://www.youtube.com/watch?v=j1L1gNUPbTw

Du klickade inte på länken va? Gör det Project Veritas arbete har varit mycket viktigt (speciellt valfusket och betalda våldsamheter och riggade protester!). Det är mycket synd att inte fler sett de videos du länkade där.
2016-11-10, 19:07
Medlem
Pixm0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xkcd
Du klickade inte på länken va? Gör det Project Veritas arbete har varit mycket viktigt (speciellt valfusket och betalda våldsamheter och riggade protester!). Det är mycket synd att inte fler sett de videos du länkade där.
Hahahahaha nej det gjorde jag inte .
Medlem
VIRTUALCLOWNPANDAs avatar
Citat:

?

Du kanske har missat att Trump har sagt att han vill sluta kriga och goda relationer till alla länder som önskar detsamma?

Att Clinton är kontrollerbar vet jag inte vart du har fått från.

Men kan Obama får fredspris utan att det ifrågasätts av idioter som dig så kan ni väl även vara övertygade om att Clinton inte är en krigsgalning
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:

Nej, det är sån du har fått för dig att han är. Verkligheten är en helt annan sak och vi kommer nog få se en trygg och stabil företagsledare som van att ta hjälp av de bästa kommer göra USA till ett vettigare land.
Sen är ju vett ren ondska enligt vissa vildhjärnor men det är ju en annan sak.

Man svävar fortfarande på små moln. Han har inte fått lite fina siffror i en poll eller hållit ett bra rally, han vann valet och är den fria världens nya ledare. Svårt att greppa men man flinar till varje gång man inser att det är på riktigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in