2016-11-09, 20:04
Medlem
Titta på detta klipp svenskvänner!

NEW AD Donald Trump's Argument For America [ AMAZING ]

Detta är alltså den sista officiella reklam-ad'en för President Trump.
Rysningar, det är rysningar.
2016-11-09, 20:05
Medlem
yiys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Metro har idag publicerat en guide för hur föräldrar kan kommunicera med sina oroliga barn om att den hemska Trump blivit president.

http://www.metro.se/nyheter/sa-kan-du-tala-med-barnen-om-trump/Hdzpki!iB3T4Z4g78cgNQDGDZk3oA/

Är detta ett nytt bottenrekord i PK-land?

Aftonbladet, Expressen har gjort det med, och även http://www.huffingtonpost.com/entry/what-should-we-tell-the-children_us_5822aa90e4b0334571e0a30b?

finns säkerligen flera, konstig trend
Medlem
Varangians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HanSomForsvann
Det var rena likvakan för PK-isterna på SR. Härliga tider!

Mvh

Verkligen! En gnutta hopp. Skål broder!
Medlem
Historiks avatar
Citat:
Metro har idag publicerat en guide för hur föräldrar kan kommunicera med sina oroliga barn om att den hemska Trump blivit president.

http://www.metro.se/nyheter/sa-kan-du-tala-med-barnen-om-trump/Hdzpki!iB3T4Z4g78cgNQDGDZk3oA/

Inte nog med det, på de regionala nyheterna så intervjuades en 7e skolklass om vad det tycker och så vidare. De va ju såklart lessna att minsann inte hillary vann. Vad vet en 7e klassare om politik till att börja med

Även någon gymnasieskola intervjuades men bara en mörkhyad tjej, som tyckte att det här va börjar på isis 2.0 fast värre...
Glad att man inte betalar tv-licens.
2016-11-09, 20:06
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radiopsykologen
Köttfärslimpa lät inte fel!
Bra tips! tror nog jag ger mig på den utmaningen också!
Detta ska firas flera veckor, sedan ska jag börja oroa mig för ifall Mr. Trump verkligen är The real deal.

Här är den senaste reklamfilmen du syftar till, detta är första gången jag ser den igen efter att segern är säkrad, återigen tror jag inte detta är sant!
Titta på detta klipp, lyssna och njut.
https://www.youtube.com/watch?v=_WfvdNAoxGc

Han låter som Noum Chomsky.

Återigen, inget av detta budskap i svensk propaganda tv/radio.
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Historik
Det märks även bland mina amerikanska vänner som va pro hillary. Deppigt värre.
Men deras fel som vägrade lyssna på mig angående varför trump kommer vinna.

Hur mås det själv förresten? Du var ju riktigt inne på att hillary vinner och trump är körd.

Nåväl jag drog i.a.f iväg och köpte bira även ikväll för att fira denna historiska händelse.
Vatten o bröd för mig resten an månaden. Blir så förbannad o ledsen besviken. Men bara 2 veckor sen kommer lön.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Fast jo, de hotade med det som satan 2012.

Nej, det gjorde de inte.
Bannlyst
Börja organisera er mot Trump, dela ut flygblad, disskutera runt matbord och hyr lokaler för att skapa en rörelse och orangastion här sverige. rita ut ,planera .
2016-11-09, 20:07
Medlem
Trump kan locka till sig riktigt tunga ministrar med grym erfarenhet.

Pratas om Rudy Giuliani som justitieminister.
2016-11-09, 20:08
Medlem
Inga Sörmans avatar
Citat:

Amerikanska medier (Huffington Post bl.a.) har kört med det och sverige hänger på, för vi tror ju att vi oxå är USA och bryr oss jättehårt vem som blir president där.
2016-11-09, 20:08
Medlem
valleros avatar
Nu har jag inte orkat lyssna på den entoniga gråtkören från svensk media under dagen, men vad jag förstår så har Löfven inte gratulerat till valsegern, men däremot gått ut offentligt tillsammans med Margot att de minsann "höll" på Clinton. Så sanslöst politiskt naivt att man inte tror det är sant. Men så blir det ju om man är genomkorkad samt inte förstår ett dyft av de politiska/diplomatiska spelreglerna.

Nu är chanserna att Löfven eller Margot någonsin kommer ens samtala med Trump iofs lika med noll, men att Sverige kommer hamna i frysboxen som politiska idioter och hur det kan potentiellt allvarligt skada svensk exportindustri verkar inte ens ha föresvävat dem. En viss chans till upptining när Löfven & co åker ut om två år finns dock.
2016-11-09, 20:09
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dodri
Jag stöttade aldrig Hillary. Hon är en ännu större katastrof än Trump. Mestadels på grund av hennes utrikespolitska idéer.

Det tråkiga är att outbildade personer såsom du tror att Trump kan förändra hela världen över en natt. Du kommer bli så himla besviken när du märker att inga stora förändringar kommer att ske. Du borde även läsa på en hel del om hur USAs politiska system fungerar.

Du måste förstå att Trump inte kan få igenom någonting helt själv. Han måste få med sig enormt mycket folk för att USA skall isolera sig från omvärlden genom att riva upp frihandelsavtal. Vilket aldrig någonsin kommer att ske. Trump eftersträvar även en positiv tillväxt, det kommer han aldrig att nå om han isolerar USA från omvärlden.

Förövrigt stavas losers med ett o.

1. Jag har två akademiska examen och c:a 350 HP, är inte "outbildad".
2. Trump som person är nästan helt ointressant i denna revolution, det handlar om något så mycket större.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in