2016-11-09, 18:43
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Jag tycker både Trump och Hillary ser fallfärdiga ut.
Min mormor och morfar som båda är äldre än 80 år gamla har mer pondus och tryck än vad dessa dönickar har...

Fast hon kanske inte har hållit fem tal om dagen i fel olika delstater i några månader.

Seröst, Trump utstrålade ren styrka. Att Hillary var ett vrak var ju dock inte så konstigt och inget att håna.
2016-11-09, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Han vill givetvis operera i USA och försöka ta tillbaka mycket av den handeln som försvunnit åt Kina, men han är en finansman, och för att få det att funka så kommer han naturligtvis göra det vanliga och försöka sänka lönerna ännu mer.

Han kan säga att han är emot frihandel hur mycket han vill, hans finansiella bakgrund talar emot det.

Det är ju det enda sättet för honom att genomföra det här på.

USA har då aldrig ens varit i närheten av öppna gränser, det där är trams.
Inga svar på mina frågor märker jag. Du vet ju vad globalisten HRC anser om TPP, öppna gränser samt frihandel, det var alternativet.
Du vågade inte svara på mina frågor "Vad anser du om öppna gränser och fri migration, frihandel?" Komplicerade frågor, märker jag.

Edit: Hillary Clinton - Podesta mail.
“My dream is a hemispheric common market, with open trade and open borders,"
https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/927
Senast redigerad av alipo 2016-11-09 kl. 18:48.
2016-11-09, 18:44
Medlem
Flyer6s avatar
Finns det någon video med Anna Hedenmo när hon byter ihop allt eftersom? Jag höll mig till TV4 där Tilde de Paula var rätt underhållande med.
2016-11-09, 18:45
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Det är därför vi behöver en kvinnlig president.

Ja för vissa idioter är kön viktigare än kompetens.

Men sörj inte, i maj får du chansen att stötta Frankrikes första kvinnliga president hur mycket du vill!

LE PEN 2017!!!!
2016-11-09, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deman
Vem skulle bli president om Mc Donald blir mördad innan han tillträder posten?

Tror det finns många som kan tänka sig att skjuta ihjäl fettot.

Nu vill nog de flesta motståndarna se honom misslyckas. Så de kan säga de hade rätt.

Det kan man inte göra om man fimpar honom.
2016-11-09, 18:46
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyer6
Finns det någon video med Anna Hedenmo när hon byter ihop allt eftersom? Jag höll mig till TV4 där Tilde de Paula var rätt underhållande med.

Ja, minns att någon efterfrågade ihopklippta videos tidigare i tråden.
Vore guld med lite ihopklippta videos på PK-journalister som mår dåligt
2016-11-09, 18:46
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Med tanke på hur det lät efter att han hade vunnit så tror jag inte det blir något åtal, tror ärligt talat (eller ja jag hoppas) att den hatiska delen av honom lämnas på valgolvet och vi får se en betydligt lugnare och mer sofistikerad Trump de kommande fyra åren.

Varför hoppas du på att han inte ska åtala en uppenbart korrupt politiker?
2016-11-09, 18:47
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Med tanke på hur det lät efter att han hade vunnit så tror jag inte det blir något åtal, tror ärligt talat (eller ja jag hoppas) att den hatiska delen av honom lämnas på valgolvet och vi får se en betydligt lugnare och mer sofistikerad Trump de kommande fyra åren.

tror inte heller att han kommer att genomföra det. de var ju kompisar förut, och även om de inte är det nu så tror jag inte att han kommer att låta någon utreda email härvan mera, nu när hon är borta i racet. däremot om nya grejor dyker upp så kommer han nog att se till att det granskas till punkt och pricka.
2016-11-09, 18:48
Medlem
mr.demons avatar
Vart kan man se Obama streamen?
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radiopsykologen
Detta är historiska bilder..
Detta är historia vi bevittnar, jag kan knappt ta in och greppa det här.
Jag har följt Mr. Trump som en stalker i över ett år nu, gått från eufori till förtvivlan och tillbaks, vissa gånger flera gånger under samma dygn, för jag har vetat hur mycket som står på spel!

Men nu har vi vunnit!
NWO är besegrat, det blev inget av, vi stod på randen till utplåning men i 11e timmen kom våran räddning i gestalten av en orange man i episk frisyr!
Finns det någon som kan bekräfta att detta verkligen händer?

MAGA!

Du är en riktig skald i kväll!
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Jag tyckte mig lägga märke till exakt detta mer eller mindre omgående i talet. Han har liksom växlat om och stigit in i rollen som den nya stjärn-VD:n nu, då kan han inte hålla på och tramsa lika mycket(eller alls). Skulle tro att många kommer att bli förvånade över detta den närmaste tiden.
2016-11-09, 18:49
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyer6

magine.com och bläddra till önskad tid om du inte hittar någon rulle. Strax efter 3 börjar det hända saker och dom vet inte vad dom ska prata om. Snackat skit hela kvällen om Trump som en dåre och så vänder allt till Trumps fördel

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in