2016-11-09, 17:24
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamienoble
Det mest häpnadsväckande måste ändå vara att 53% av de vita kvinnorna röstade på en sexistisk kvinnohatare som är emot abort.

Eller så var det just det de inte gjorde, du som är så anti-PK som du skrev nyss!
Medlem
popparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Den enda som är ignorant är du som försöker få det till att detta val handlade om nåt slags ras- och könsrig. Hade du grävt lite djupare än SVT-text-tv så skulle även du inse att detta var det absolut bästa alternativet och förmodligen det bästa som hänt USA på 50 år. Du verkar vara ganska dårigt insatt i vem Hillary är, vad hon gjort och vad hon är del av.

Kolla upp vad wikileaks har släppt eller vad Anonymous menar tex.

självklart är det inget ras- och könskrig och det har jag inte sagt heller. jag tycker snarare att man ska rösta fram den bästa kanditaten oavsett kön och hudfärg (eftersom kön och hudfärg inte spelare någon roll och alla är lika och blablabla), men när folk frivilligt har röstat fram honom trots allt han har sagt och gjort så är det ju oroväckande. jag förstår att folk att är missnöjda men tycker verkligen folk att trump är en rimlig president?

jag hoppas du har rätt. om han utnyttjar sin maktposition vettigt så får man kanske strunta i att han är genomrutten med vidriga åsikter och verklighetsuppfattning. men det finns ju ingenting som tyder på att han kommer göra det.

vi får se med facit i hand. finns inte så mycket att göra åt det nu.
Avslutad
Nu börjas det jubla.
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Trump bor inte i Sverige. Du fattar väl själv att det är 2 olika världar.

Nigel Farage har starkt gått ut och stött Trump, vad hindrar Jimmie The Cuck Åkesson?
Medlem
chessjamts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Jag är faktiskt beredd att hålla med; det är ironiskt att man under hela valrörelsens slut har kritiserat Trump för att han inte skulle godkänna resultatet men så visar det sig att det är Hillary som inte gör det som anstår en god förlorare och håller sitt förlorartal. Anmärkningsvärt, minst sagt.

"When they go low, you go high." Var det inte så hon sa under valrörelsen? Verkar funka omvänt också. När Trump håller ett ödmjukt vinnar-tal så visar sig Hillary vara en dålig förlorare.
Senast redigerad av chessjamt 2016-11-09 kl. 17:38.
2016-11-09, 17:25
Medlem
De applåderar men ingen kommer.
Medlem
pantherTypeGs avatar
Ska bli spännande och se vad hon säger. Kanske hon kan nu erkänna allt fuffens hon har haft för sig

Vart tog ZERGRUSH vägen? Har inte synts till sen igårkväll. Han han har ju varit så supertaggad infor USA-valet i flera månader nu!!
Senast redigerad av pantherTypeG 2016-11-09 kl. 17:27.
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Nu börjas det jubla.

Och där dog det ...
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Fan vad nervös och förnedrad hon ska vara då.

Jag misstänker två saker :

1) : Hon har haft en svagare hälsa än vad vi vet (kanske t.o.m riktigt dålig), hennes kampanj har ju gått mera på tomgång medans Trump haft flera rallies per dag.

2) : Budskapet.., budskapet har varit närmast "Obama 2.0" medans Trump kört in i kaklet.., med löften.

(skall nog bli intressant att följa med hur Trump skall finansiera allt.., för det är ingen billig buffet han lovar)
2016-11-09, 17:26
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HoochLemon
De applåderar men ingen kommer.

Haha, underbart. Allihop klappade i takt och ropade "HILLARY! HILLARY!". Men ingen kom.
Medlem
Detta är underbart.

Vilken jävla röra.
Medlem
Gynnares avatar
Kan hon börja snacka snart eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto