Skrämmande att höra hur Annie Lööf uttalar sig om Trump. Man kan tycka vad man vill om honom, men han är inte rasist och har inte gjort några rasistiska uttalanden alls. Mexikan är en nationalitet, inte en hudfärg! Islam är en religion, inte en hudfärg.
Ironiskt att Alliansen hade de mest paniska reaktionerna på valet. Inte ens favvon Ebba Busch kunde hålla sig helt sansad i sin kritik.
En eloge till mannen som aldrig vek sig, som ofta hånades för det, men som till slut fick rätt. Jag försökte sprida hans budskap så gott det gick här på fb. Den här tweeten är han värd:
I've been waiting to say this for a long time when no one can argue with me: The polls were skewed.
Jag vill än en gång tacka för all underhållning i denna tråd. Mycket roliga debattörer här, ibland lite hårda ord och mycket förvirring. Men jag gillar den humor som finns bland Sverige vänner och även icke Sverigevänner, även om sistnämnda numera är mycket få... ...
Tyvärr greps jag ibland av depression och kunde inte se sanningen. Några troll här lurade mig. Men det är glömt nu! Stort tack!
Skrämmande att höra hur Annie Lööf uttalar sig om Trump. Man kan tycka vad man vill om honom, men han är inte rasist och har inte gjort några rasistiska uttalanden alls. Mexikan är en nationalitet, inte en hudfärg! Islam är en religion, inte en hudfärg.
Ironiskt att Alliansen hade de mest paniska reaktionerna på valet. Inte ens favvon Ebba Busch kunde hålla sig helt sansad i sin kritik.
Underbart när Marcus Oscarsson kuppade och sa live "om jag inte fått order av CNN så hade jag sagt att Trump nu vunnit, men jag har order av CNN, så jag säger ingenting"