Citat:
Ursprungligen postat av
Sandmussla
Bilden är ett gyllene exempel på kampanj för röster, något som många kandidater gör.
Jag nämnde aldrig någonting om hur stort hans stöd av HBTQ+ personer är, det är orelevant i frågan hur stort utsatta de kan komma att bli.
Hej Sandmussla, bilden är tagen efter att HBTQ människor gav Trump flaggan som ett bevis på deras stöd. Jag har följt han ett tag men inte sett några uttalanden som tyder på att han kommer utsätta HBTQ folk för förföljning eller straffa dom enligt lagen, kan du visa något sådant tar jag tacksamt emot det

Om du följt t.ex milo yiannopoulos på Twitter vet du att han har stöd där.. Eller för all del the_donald på Reddit där många HBTQ valt att visa sitt stöd för Trump, speciellt då han motverkar det Islamiska hot som hänger över gay-folkets huvuden.
Personligen är jag varken för eller emot HBTQ utan tycker mest det kan kvitta bara man så att säga --- stänger persiennerna innan man kör igång. Jag lägger mig inte i andra människors läggning helt enkelt. Och såvitt jag kan se gör inte heller Trump det? Menar du att andra kommer förfölja HBTQ? Isåfall hur är det relevant till att Trump vann? Menar du att om Hillary vunnit hade dem INTE gjort det?