2016-11-09, 13:43
Medlem
Painted-Birds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithXM
Inget Gud välsigne USa ? Wtf
Det är det som jag gillar med Trump, han är den första åt det liberala hållet eller vad man ska säga som inte drar upp gud. För mig som liberal så är det ett steg i rätt riktning.
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Värst vad alla gråter på Facebook idag o tror detta kommer vara världens undergång. Vissa verkar tro att det är koncentrationsläger nästa nu.

Dollarn är stark, jag var betydligt mer rädd då Obama van valet.. Tänkte på krig, svält och alla företag flyttar direkt till China från hela världen. Ingen vill åka till USA när Obama vart vald............ Nu kan vi åka igen. Skulle gärna åka till Texas.
Medlem
Svensk MSM har nu anordnat en inofficiell tävling vem som kan hitta flest trumphatare, vem som kan skriva de värsta domedagsrubriker.

De vänder på varenda sten för att hitta avdankade musiker, idrottare och politiker som kan säga något nedlåtande om honom, berätta hur knäckta och uppgivna de är eller hur illa det nu kommer att gå för sverige.

Osmakligt och på inget vis något som förändrar läget.
De tycks vilja skapa ett hat i samhället mot Trump och få så många svenskar som möjligt att må dåligt och bli uppgivna och desillusionerade.
Vidrig press.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Håller helt med dig! Vi vet ännu inte vad Trump innebär, men att han slåss mot etablissemanget gör att det ser hoppfullt ut. Han verkar inte köpt eller korrupt. Tids nog kommer vi få veta och jag gissar att han kommer göra sina misstag, men frågan är vilka hans avsikter är.

Exakt, han kan vars en ny bush men det är endast något som vi kan spekulera i fram tills vi faktiskt har faktan på bordet.
Avslutad
Annie Lööf: Jaj Föjfasas övej shesismen, jaaa sooom maammmmaaa
2016-11-09, 13:44
Medlem
ulvvfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Försök inte vrid på sanningen din lilla råtta.

Gör jag? Hur då? Utveckla.
Medlem
Någon som vet när resultaten blir färdigräknade och vi vet vem som får Michigan? Resultaten har stått stilla rätt länge.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Redan besviken på Trump då han sade att Clinton tjänat landet väl under sin karriär. Alldeles nyss var hennes korruption av aldrig tidigare skådad omfattning. Det hade räckt med att han sagt att hon kämpat oerhört hårt.

För övrigt så tror jag inte Trump kommer bygga någon mur mot Mexiko. Han kommer inte riva upp NAFTA, produktionen kommer inte flyttas tillbaka till USA, illegala immigranter kommer inte slängas ut i någon större omfattning.

Däremot är jag glad att han vann för karln är underbar, men jag ser bara inte hur ovanstående skulle vara möjligt. Hans makt är begränsad jämfört med det globala storkapitalet. Presidentposten är mer en representativ galjonsroll. Trump kommer dessutom vara märkbart gammal om han sitter sina två mandatperioder, 78 år vid sitt avträde.

I valet 2020 kommer Trumps ålder att bli en av valfrågorna. Får vi måhända se Kirsten Gillibrand som demokraternas kandidat då?

tror det ligger något i det här.. kanske att han lyckas med en sak av vad han lovat iaf. men ändå då man tänker efter så är karln 100% devoted till sitt land. jag tror han kommer bygga en mur iaf, det har han helt lovat
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musttomte
Dollarn är stark, jag var betydligt mer rädd då Obama van valet.. Tänkte på krig, svält och alla företag flyttar direkt till China från hela världen. Ingen vill åka till USA när Obama vart vald............ Nu kan vi åka igen. Skulle gärna åka till Texas.

Tveksamt att någon av de som gråter ut kollade Trumps segertal ens.

Tror Trump till stor del vann pga att Clinton ställde upp dock.. Han hade haft det svårare mot Bernie tror jag.
2016-11-09, 13:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ulvvf
Gör jag? Hur då? Utveckla.

Han är ingen feminist. Är du helt dum i hela huvudet. Lägg dig i din kista nu.
Medlem
CliviaMiniatas avatar
Tycker att svenska politiker gör bort sig. Speciellt Löfven. Jag tror att Trump tycker att Löfvens uttalanden om honom är som om en pissmyra bitit honom i foten.
Men ingen gillar pissmyror. Så vad gör man med dem?
Tänk lite före. Men konsekvenstänkande är inte Löfvens starka sida.
Medlem
likeets avatar
Jag tror Trump kommer bli skjuten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in